Jaquote:Op maandag 15 juli 2013 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien een iets wat vreemde vraag. Maar zijn er ook mensen die van wandelen in de natuur houden?
Nu de wolf terug is in Nederland lijkt me dit geen heel goed idee.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien een iets wat vreemde vraag. Maar zijn er ook mensen die van wandelen in de natuur houden?
Een wolf is niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:15 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Nu de wolf terug is in Nederland lijkt me dit geen heel goed idee.
SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 3 augustus 2013 - Wandelmeet VeluwezoomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wolfjesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:15 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Nu de wolf terug is in Nederland lijkt me dit geen heel goed idee.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!![]()
Meh, was toch een grap.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ik ook niet hoor, en ik twijfel ook nogquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
Dubio, weet nog niet of ik mee ga wandelen. Wel leuk, maar ik heb een conditie van niksgoede eerste indruk, mensen ophouden tijdens een wandeling omdat ik na 3km al loop te hijgen.
Tap tap tap![]()
Maakt toch niks uit? We hebben de hele dag de tijd en we zullen het vast rustig aan doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en ik twijfel ook noggoede eerste indruk, mensen ophouden tijdens een wandeling omdat ik na 3km al loop te hijgen.
Ik zie het probleem niet zo.
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 3 augustus 2013 - Wandelmeet VeluwezoomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!
Bij de wandel en parkmeet gezet14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wij doen rustig aan. Wij lopen gewoon netjes de 10 km in een paar uurtjes met genoeg pauzes er tussen. De hond daarentegen loopt die dag 20 kmquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit? We hebben de hele dag de tijd en we zullen het vast rustig aan doenIk zie het probleem niet zo.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ow, en ik heb ook nog een ovb met vriendinnen staan zie ik nu, dus de kans wordt er alleen maar kleiner op...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Oeh, die wandeling is écht prachtig wat ik me van jaren terug kan herinneren.Hou hem even in mijn achterhoofd... (weet nog niet waar in NL ik dan ben en geen zin om er speciaal een half land voor af te rijden
)
Ik wil die wandeling nog zo graag een keer doen
![]()
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!![]()
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 3 augustus 2013 - Wandelmeet VeluwezoomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in NoordwijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor een meet?
• Post!
Nieuwe meet erbij gezet."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 3 augustus 2013 - Wandelmeet VeluwezoomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in NoordwijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor een meet?
• Post!
Aangemeld!![]()
![]()
Yay, bier drinkenquote:Aangemeld!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Een misschientje voor de stapmeet.
voor een meet?
• Post!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Dat lijkt me sterk als die hond aan de lijn moetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij doen rustig aan. Wij lopen gewoon netjes de 10 km in een paar uurtjes met genoeg pauzes er tussen. De hond daarentegen loopt die dag 20 km
Forum Opties Forumhop: Hop naar: