Die kregen wel erg veel tijd, zal vandaag wel niet gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:56 schreef Slobeend het volgende:
Doet me denken aan die Giro-rit naar l'Aquila (?) met 48 (?) renners vooruit.
Een matige klimmer heeft hier juist wel iets te zoeken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als matige klimmer, heeft hij hier niets te zoeken.
Hernandez ook mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Bennati en Roche van TST er dus bij, Contador is vast iets van plan op de Manse
Edit: Zeker aangezien Roche een potje kan dalen. Bennati weet ik niet zo goed.
Ja, was net aan het typen toen ik die zin zag staan..quote:
Mwah, die mogen wel wat minuutjes pakken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:58 schreef kratovsk het volgende:
D Martin en Valverde erbij, dan wordt het een moeilijk verhaal voor de kopgroep...
Valverde was daar wel verwacht. Die geven ze wel een paar minuten hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:58 schreef kratovsk het volgende:
D Martin en Valverde erbij, dan wordt het een moeilijk verhaal voor de kopgroep...
Van Froome wel, maar de "oh nee, mijn ereplaats" renners zullen dat minder graag hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, die mogen wel wat minuutjes pakken.
Tja, waarom zou je hem minuten geven als het niet nodig is? Renners van 2-7e plek vinden dat heus geen goed plan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Valverde was daar wel verwacht. Die geven ze wel een paar minuten hoor.
Er zijn genoeg ploegen die hun top10-klassement willen verdedigen. Ook Belkin zal wel een mannetje laten mee helpen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, die mogen wel wat minuutjes pakken.
Zou toch mooi zijn, komen we in de uitzending als ze weer opnieuw gaan proberen een kopgroep te vormenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:00 schreef TLC het volgende:
Maar het hele zwikkie zal wel weer samenkomen
Waarom zou je je over de kop rijden voor 2 of 3 minuten bij hem? Daniel Martin is wel een ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Tja, waarom zou je hem minuten geven als het niet nodig is?
Martin staat op 8 min van Froome en Bauke op 4 min van froome, dan zou bauke zijn plek dus verliezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:00 schreef kilon het volgende:
Een kopgroep pakt in zo'n etappe uiteindelijk zelden meer dan 6 minuten, dat kunnen ze hebben.
Omdat je je eerder over de kop hebt gereden om hem juist op die achterstand te krijgen....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom zou je je over de kop rijden voor 2 of 3 minuten bij hem? Daniel Martin is wel een ander verhaal.
Ja, maar dan wel meteen naar een achterstand die hij nooit meer ombuigt. Dus een minuut of 2 a 3 is niet erg. Dan Martin is wel een probleem.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:01 schreef Fides het volgende:
[..]
Omdat je je eerder over de kop hebt gereden om hem juist op die achterstand te krijgen....
Gewoon even bellen om te vragen of ze op ons wachten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
Zou mooi zijn als het nog een paar minuten zo doorgaat, dan kunnen we de beslissende ontsnapping live zien.
Wie is Boogers?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:05 schreef Blik het volgende:
Eurosport nu live volgens Boogers op Twitter
eerst voorbeschouwingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:05 schreef Blik het volgende:
Eurosport nu live volgens Boogers op Twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |