hallo hakue ik heb even gebeld met ria en ze zei dat het youtubefilmpje van youtube in 2012 geupload is op youtube over het youtubefilmpjequote:
Maar het filmpje is al veel ouder. Is nog voordat mc martin op fok bekend werdquote:Op zondag 14 juli 2013 17:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo hakue ik heb even gebeld met ria en ze zei dat het youtubefilmpje van youtube in 2012 geupload is op youtube over het youtubefilmpje
ik vind het fijn dat je zo positief in het leven staatquote:Op zondag 14 juli 2013 17:55 schreef Moira. het volgende:
Mooie tijd op FOK! was dat
Al die baggerrappers die je gewoon doen huilen van plaatsvervangende schaamte en onbegrip ophemelen en populair maken
Dus ja, dit is echt wel (bijna) 5 jaar oud ofzo, gewoon opnieuw geüpload.
Maar ook al is het geen nieuws; altijd weer mooi om één keer in de zo veel tijd te luisteren
toen zat ik helaas nog niet op fok1quote:Op zondag 14 juli 2013 17:49 schreef Haque het volgende:
[..]
Maar het filmpje is al veel ouder. Is nog voordat mc martin op fok bekend werd
Uiteraardquote:Op zondag 14 juli 2013 18:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind het fijn dat je zo positief in het leven staat
ja en als je daar een keer hulp bij nodig hebt mag je me altijd een DM sturenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
UiteraardJe moet er wat van maken voor jezelf, hè?
Nou, wat een lief aanbodquote:Op zondag 14 juli 2013 18:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja en als je daar een keer hulp bij nodig hebt mag je me altijd een DM sturen
bedankt unscrewed ik waardeer je steun echt en wanneer ik ooit miljonair ben dan krijg je een kadoquote:
Omgquote:Op zondag 14 juli 2013 18:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
bedankt unscrewed ik waardeer je steun echt en wanneer ik ooit miljonair ben dan krijg je een kado
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |