PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
ik zeg doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:52 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi allen.Goed weekend gehad?
Mijn hoofd centrifugeert op dit moment.
[ afbeelding ]
Aangezien Paulinho voor chem niet meer nodig is in dit team, ga ik 'm maar inruilen. Zit aan Yaya Touré te denken. Wat jullie?
Tots Fellaini?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:52 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi allen.Goed weekend gehad?
Mijn hoofd centrifugeert op dit moment.
[ afbeelding ]
Aangezien Paulinho voor chem niet meer nodig is in dit team, ga ik 'm maar inruilen. Zit aan Yaya Touré te denken. Wat jullie?
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
De silver packs zijn nog steeds best redelijk, net had ik o.a. de getransferde Reyes, Proto en LEROY LITAAAAA. Ook is mijn Epem Apam for for toe voor 4k verkocht. Ook had ik gisteren een IF Palmason opgepikt voor 20.5k. Ik hoopte dat ik hem voor rond de 30k kon verkopen maar hij ging voor 25.250.
O ja, mocht je nog OP-chicks zoeken dan staan hier wel leuke tussen. http://www.fhm.nl/meisjes/3624/weekendhapjes-deel-36.aspx
allemaal opgeslagen op de usb stick voor vanavond?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
De silver packs zijn nog steeds best redelijk, net had ik o.a. de getransferde Reyes, Proto en LEROY LITAAAAA. Ook is mijn Epem Apam for for toe voor 4k verkocht. Ook had ik gisteren een IF Palmason opgepikt voor 20.5k. Ik hoopte dat ik hem voor rond de 30k kon verkopen maar hij ging voor 25.250.
O ja, mocht je nog OP-chicks zoeken dan staan hier wel leuke tussen. http://www.fhm.nl/meisjes/3624/weekendhapjes-deel-36.aspx
Nee, mag ik ook een keer iets over chicks posten zonder dat iemand iets over mijn USB-stick zegt?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
allemaal opgeslagen op de usb stick voor vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben brak en was aan het vechten tegen de slaap maar ik heb het wel allemaal gezien met een lekkere pils erbijquote:Op zondag 14 juli 2013 17:01 schreef DePresident. het volgende:
In slaap gevallen in de laatste 10 kilometer van de tour.![]()
Bikkel. Ik heb vannacht echt veel te weinig geslapen. Vier uur m'n bed in, negen uur er weer uit.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben brak en was aan het vechten tegen de slaap maar ik heb het wel allemaal gezien met een lekkere pils erbij
IF paard komende weekquote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef jepperdeprep het volgende:
IF Forlan aankomende woensdag?
2 doelpunten en een assist.
Kan ik MOTM Forlan weer verkopen
Zondequote:Op zondag 14 juli 2013 17:01 schreef DePresident. het volgende:
In slaap gevallen in de laatste 10 kilometer van de tour.![]()
Ja wel gehad, voor mij niet echt een toevoeging t.o.v. de normale. Maar die is al erg goed, dus de SIF zal vast niet tegenvallen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
SIF Fellaini is wél betaalbaar.Heeft iemand van hier ervaring met hem?
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja wel gehad, voor mij niet echt een toevoeging t.o.v. de normale. Maar die is al erg goed, dus de SIF zal vast niet tegenvallen.
Top, danku.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Merk vrij weinig verschil met de nif.
Merk vrij weinig verschil met de nif.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
SIF Fellaini is wél betaalbaar.Heeft iemand van hier ervaring met hem?
Ik heb op de grond geslapen semi dronken semi griepquote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Bikkel. Ik heb vannacht echt veel te weinig geslapen. Vier uur m'n bed in, negen uur er weer uit.
Oh ik mis hem.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij leest volgens mij wel mee, maar post niet
Niet kijken, niet wedden, niks.quote:
Valt me nu pas op, ik ben nog brakquote:
Niet mooi genoeg om er anderhalf uur naar te kijken. Heb ik vorige keer ondervonden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]Waarom niet? Zitten toch wel mooie vrouwen bij?
Dit. Op de achtergrond aanzetten is wel prima.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet mooi genoeg om er anderhalf uur naar te kijken. Heb ik vorige keer ondervonden.
Ok, misschien wel beter. Ik heb nog 83 dagen om mijn bonus rond te spelen, er komen wel mooie kansen voorbij nogquote:Op zondag 14 juli 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet mooi genoeg om er anderhalf uur naar te kijken. Heb ik vorige keer ondervonden.
Klinkt wel gezellig.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
omfg nu doen ze Reisje langs de Rijn, Rijn, Rijn
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
omfg nu doen ze Reisje langs de Rijn, Rijn, Rijn
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Mijn buurman staat al anderhalf uur met een of ander koor in de tuin te zingen. En allemaal irritante troep die klinks als Ja zuster, nee zuster
Ik eet een kogel als ze nog langer dan een half uur doorgaan.quote:
Bolt les aan het gevenquote:
Gewoon met de tuinslang over de schutting heen spuiten.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik eet een kogel als ze nog langer dan een half uur doorgaan.
Ik zou mezelf ophangen eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik eet een kogel als ze nog langer dan een half uur doorgaan.
Is dit nou echt zijn laatste postquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga ik ook doen.
Ga ook weg van dit topic
Omdat je 15 ben en minder goed kan leren is alles wat je hier zegt onzin en bestaat niet.
Ze zijn klaarquote:
Toegiftquote:Op zondag 14 juli 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zijn klaar![]()
![]()
edit: Neeeeeeeeeeeeeeeeee ze beginnen weer
Ik ken alleen Anouk Hoogendijk en Kirsten van de Ven..en die laatste alleen omdat ze bij mij op school zat.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:57 schreef v0lt026 het volgende:
Wie was die lekkere chick @ Ned vrouwen elftal bij wie de camera ook even bleef staan
Je kent Anouk Hoogendijk toch wel?quote:
Meeste mensen die haar kennen hebben haar ook nooit zien voetballen hoorquote:
Ze mag mijn bal ook wel op haar borst aannemen.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echt geil als ze de bal op hun borst aannemen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze mag mijn bal ook wel op haar borst aannemen.
die site naam wtfquote:Op zondag 14 juli 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
Tijdens de Olympische Spelen heb ik menig fapbeurt kunnen wijden aan Alex Morgan van de Amerikanen..alleen om die reden al zou USA mee moeten doen aan het EK
[ afbeelding ]
haha wtfquote:
Nee man ik kon niet want ik ging kamperenquote:
Er staat: "My son Ha said S". Een gekke naam wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Greetje: " Wat is er zo grappig aan "Mys onha saids"? "
Dom dat ze die nog laten spelen majaquote:
Waardig afscheid, kan de rest nog iets van lerenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dom dat ze die nog laten spelen maja
Moet ie wel blessurevrij zijn, dan vind ik een oefenwedstrijd laten meedoen niet echt nodig. Onnodig risicoquote:Op zondag 14 juli 2013 18:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waardig afscheid, kan de rest nog iets van lerenPakt nog mooi een assist en doelpuntje mee in een helft. Het moet wel heel gek lopen wil die deal niet meer doorgaan, bankgarantie schijnt geleverd te zijn hoorde ik ergens.
Anders kopen ze hem ook wel hoor.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet ie wel blessurevrij zijn, dan vind ik een oefenwedstrijd laten meedoen niet echt nodig. Onnodig risico
Toepasselijk terwijl je vandaag die paint maaktequote:Op zondag 14 juli 2013 18:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Greetje is een fraud.
[ afbeelding ]
izi money ja, goede tipquote:Op zondag 14 juli 2013 18:42 schreef ThadCastle het volgende:
Zo'n consumable pack is gratis geld3k koop je het, van mij bracht net zo'n 5k op
Goedequote:Op zondag 14 juli 2013 18:42 schreef ThadCastle het volgende:
Zo'n consumable pack is gratis geld3k koop je het, van mij bracht net zo'n 5k op
Zie ik ook nu pasquote:Op zondag 14 juli 2013 18:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat 5221 nog zo duur is lol, die discard ik altijd
Als je die squad fitness niet had was het een epische kutpack alsnogquote:
quote:
twitter:andy_schleck twitterde op zondag 14-07-2013 om 18:22:05ok that was not good but its not the end of the world and not the end of the Tour reageer retweet
Ach iedereen heeft er maar 1, dus het valt allemaal wel meequote:Op zondag 14 juli 2013 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die consumable packs zijn er dan zeker sinds 6 uur ofzo? Want ik verkoop de hele dag al non-shiny silver contracten voor 450 en shiny voor 700 of 750, dat zal nu wel iets minder gaan worden.
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft er maar 1, dus het valt allemaal wel mee
Misschien moet je het over 2 minuten nog een keer vragen.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:57 schreef Roypsv het volgende:
Iemand die coins verkoopt op ps3 en pokerstars en/of neteller accepteerd?
En het levert bijna elke keer wat op wantquote:Op zondag 14 juli 2013 18:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice. Jij hebt vaak geluk voor mijn gevoel.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En het levert bijna elke keer wat op wantIk heb vandaag voor de verandering ook echt winst gemaakt met silver packs.
Nee, want handicap.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Finale tegen een 4-3-2-1 BraSilver team met wat skillers.. dit wordt waarschijnlijk een vernedering als de tegenstander goed kan skillen.
Niet als je 5 accounts hebtquote:Op zondag 14 juli 2013 18:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedere account danquote:
Vorig jaar deed ie dat ook al een keerquote:
Ga gewoon wegquote:Op zondag 14 juli 2013 19:07 schreef Roypsv het volgende:
timmyturner doe jij nog coins weg voor stars money?
Heb je een lading accounts van random websites gehackt ofzo?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:07 schreef Roypsv het volgende:
hoezo?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je een lading accounts van random websites gehackt ofzo?
15$/100k.quote:
Wowquote:
Keihard stompen al die hoeren.quote:
Die ene kerel weer?quote:
Beter lezen.quote:
Wat poker zegt, voor 15 dollar krijg je 100kquote:Op zondag 14 juli 2013 19:07 schreef Roypsv het volgende:
ja dat wil ik wel doen, alleen wil poker als tussenpersoon dienenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat poker zegt, voor 15 dollar krijg je 100k
timmy heeft zelf starsquote:Op zondag 14 juli 2013 19:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja dat wil ik wel doen, alleen wil poker als tussenpersoon dienen
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja dat wil ik wel doen, alleen wil poker als tussenpersoon dienen
ja stil danquote:Op zondag 14 juli 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Waarom?
Jij speelt ps3 toch dus ik kan je toch niets verkopen
Jij vraagt mij toch lampenkapquote:
Is ivm Netteller denk ikquote:Op zondag 14 juli 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Waarom?
Jij speelt ps3 toch dus ik kan je toch niets verkopen
Misschien handelen ze hier alleen nog maar met normale mensen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja gvd normaal strooien ze hier met coins
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja gvd normaal strooien ze hier met coins
gtfoquote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik geef je wel 100k roy. zet maar iets erop.
Je hebt jouw reputatie waar gemaakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, dat was me een finale zegIk kwam 0-1 achter, toen 1-1. In de verlenging maakte ik de 2-1, vlak daarna 2-2 en daarna de 3-2. Vervolgens had mijn tegenstander nog een paar kansen maar ik heb het toch volgehouden
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen met die 2000 coins heb ik het pakje er al bijna uit
Zoveel als kanquote:
Mwa, ik zag er wel een aantal rollen bij Nederland - Duitsland die nadat ze hun handen voor hun gezicht hadden geslagen toch maar weer opstonden.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef Toefjes het volgende:
Vrouwenvoetbal is bedroevend om te kijken. Dit was mijn eerste en tevens laatste wedstrijd die ik gekeken heb. Maar wel respect dat ze na een overtreding niet zeuren, niet afreageren. Respect dat ze elkaar geen kaarten aansmeren en geen schwalbes maken
Ah, die wedstrijd heb ik dan weer niet gezienquote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mwa, ik zag er wel een aantal rollen bij Nederland - Duitsland die nadat ze hun handen voor hun gezicht hadden geslagen toch maar weer opstonden.
Ik zou een maandsalaris overhebben voor een kwartier onder de douche met de damesquote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zouden ze elkaar nu troosten onder de douche?
Lekker inzepen en de douchestraal gericht gebruiken.
Nu gaat de trukendoos pas echt open en komende scharen tevoorschijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zouden ze elkaar nu troosten onder de douche?
Lekker inzepen en de douchestraal gericht gebruiken.
Dat maakt het ook gelijk een stuk minder spannend vind ik. Het lijkt net of ze er geen zin in hebben. Je ziet duidelijk dat ze allemaal moeite hebben om lange ballen te spelen en wat doen ze? Lange ballen spelen. Ze moeten het veel simpeler houden en gebruik maken van hun lenigheid in plaats van fysieke kracht.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef Toefjes het volgende:
Vrouwenvoetbal is bedroevend om te kijken. Dit was mijn eerste en tevens laatste wedstrijd die ik gekeken heb. Maar wel respect dat ze na een overtreding niet zeuren, niet afreageren. Respect dat ze elkaar geen kaarten aansmeren en geen schwalbes maken
Jeetje is er niet.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat maakt het ook gelijk een stuk minder spannend vind ik. Het lijkt net of ze er geen zin in hebben. Je ziet duidelijk dat ze allemaal moeite hebben om lange ballen te spelen en wat doen ze? Lange ballen spelen. Ze moeten het veel simpeler houden en gebruik maken van hun lenigheid in plaats van fysieke kracht.
Bovendien:
Wat een teringwijfquote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat maakt het ook gelijk een stuk minder spannend vind ik. Het lijkt net of ze er geen zin in hebben. Je ziet duidelijk dat ze allemaal moeite hebben om lange ballen te spelen en wat doen ze? Lange ballen spelen. Ze moeten het veel simpeler houden en gebruik maken van hun lenigheid in plaats van fysieke kracht.
Bovendien:
Wat moeten ze er mee..zoveel goede spelers al voor die positiequote:
Vraag me af of hij meer speeltijd krijgt dan hij in Barcelona zou krijgen. Lijkt me haast niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat moeten ze er mee..zoveel goede spelers al voor die positie
Misschien ziet Pep het wel in hem zitten.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vraag me af of hij meer speeltijd krijgt dan hij in Barcelona zou krijgen. Lijkt me haast niet.
Dan nog. Götze, Kroos, Müller...quote:Op zondag 14 juli 2013 20:06 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Misschien ziet Pep het wel in hem zitten.
Ja, die zijn alle drie wel een klasse beter. Al ben ik niet erg gecharmeerd van Mullerquote:
De Dirk Kuyt van Duitsland.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:07 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, die zijn alle drie wel een klasse beter. Al ben ik niet erg gecharmeerd van Muller
iphonequote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Mijn moeder wil ook aan de smartphone zodat ze kan whatsappen en ze heeft het al moeilijk genoeg met een laptop..gaat leuk worden dit
Iemand nog tips voor de meest simplistische en gebruiksvriendelijke smartphone evah?
Samsung Galaxy ACEquote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Mijn moeder wil ook aan de smartphone zodat ze kan whatsappen en ze heeft het al moeilijk genoeg met een laptop..gaat leuk worden dit
Iemand nog tips voor de meest simplistische en gebruiksvriendelijke smartphone evah?
Iphone. Apple kun je een hoop over zeggen, maar het is heel gebruikersvriendelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Kroosquote:
picsquote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Wel cheap ja, zal er eens naar kijken. Weet nu al dat ik steeds de lul ben als ze iets niet snapt.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kost geen drol en is een leuk instap model
Mijn moeder heeft dezelfde en kan hem redelijk zelfstandig gebruikenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel cheap ja, zal er eens naar kijken. Weet nu al dat ik steeds de lul ben als ze iets niet snapt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Doe maar geen Ace. Zijn veel betere alternatieven voor dezelfde prijs.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel cheap ja, zal er eens naar kijken. Weet nu al dat ik steeds de lul ben als ze iets niet snapt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dezelfde en kan hem redelijk zelfstandig gebruiken
Welke dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Doe maar geen Ace. Zijn veel betere alternatieven voor dezelfde prijs.
http://tweakers.net/categ(...)5mqaSjZGZsbgCUra0FAAquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://tweakers.net/categ(...)5mqaSjZGZsbgCUra0FAA
Staan er aardig wat. De ace is tweeënhalfjaar oud en heeft een bejaarde Androidversie, dat kan echt niet meer. Zelfs niet voor moeders.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Is het ookquote:Op zondag 14 juli 2013 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Al is het voor een moeder een prima apparaat denk ik.
Ja, dat sowieso. Maar haar leercurve met dat soort dingen is niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:20 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb geen ervaring met Huawei, maar het schijnt prijs-kwaliteit gezien een erg goede smartphone te zijn. Wellicht iets voor je moeder. Ze zal zich uiteindelijk toch wel moeten verdiepen in hoe zo'n ding werkt als ze wil whatsappen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar haar leercurve met dat soort dingen is niet echt om over naar huis te schrijven
Als er een verandering is, zoals een tijdje terug met live.com --> outlook dan is ze helemaal van de leg en kan ze meteen niets meer vinden en durft ze nergens op te klikken
Dat heeft mijn opa gedaan, als hij een email beantwoordt typt hij nog altijd eerst de tekst over.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan dat ze overal op gaat klikken. Hoe vaak ik de computer van familieleden heb moeten herinstalleren door virussen is niet meer op twee handen te tellen. Is een computercursus niet wat voor haar?
Ongelooflijk ja. Ik gebruikte laatst de PC van mijn stiefmoeder, nauwelijks 2 jaar oud en al fucking traag, met elke mogelijke toolbar geinstalleerdquote:Op zondag 14 juli 2013 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan dat ze overal op gaat klikken. Hoe vaak ik de computer van familieleden heb moeten herinstalleren door virussen is niet meer op twee handen te tellen. Is een computercursus niet wat voor haar?
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat heeft mijn opa gedaan, als hij een email beantwoordt typt hij nog altijd eerst de tekst over.
78 ofzoquote:Op zondag 14 juli 2013 20:45 schreef Nickskuh het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de rating van deze speler volgend jaar word
[ afbeelding ]
[..]
Dat heeft mijn opa gedaan, als hij een email beantwoordt typt hij nog altijd eerst de tekst over.
[..]
Zo herkenbaar dit.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ongelooflijk ja. Ik gebruikte laatst de PC van mijn stiefmoeder, nauwelijks 2 jaar oud en al fucking traag, met elke mogelijke toolbar geinstalleerden dan ook nog programma's al ''computer speed up'' downloaden enzo
76-80 ofzoquote:Op zondag 14 juli 2013 20:45 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft nu 79 in H2H dacht ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:45 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
kan wel jankenquote:
Kutseriequote:Op zondag 14 juli 2013 20:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nieuwe afleveringen Breaking Bad over een maandje al.![]()
Cam'ronquote:Op zondag 14 juli 2013 20:50 schreef poker4lifee het volgende:
Blijft tof, Anna Kendrick
[..]
76-80 ofzo
Nieuwe Suits deze week alquote:Op zondag 14 juli 2013 20:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nieuwe afleveringen Breaking Bad over een maandje al.![]()
Dit. Dat het verder een erg goede serie is, is maar een bijkomstigheid.quote:
dat ook jaquote:
Ik heb S5 van Breaking Bad nog niet gezien.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ìk heb de laatste afleveringen Suits nog niet eens gezien volgens mij. Werd een beetje eentonig...
3421.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef rolls-reus het volgende:
Welke opstelling voor ibra?433 en 4222 vind ik kut, zat te denken aan 451 ofzo
4-3-2-1quote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef rolls-reus het volgende:
Echt een 13 in een dozijn serie is het ja..snap de hype nog steeds niet. Het kijkt wel lekker weg en er zitten goede chicks in, maar verder is het echt standaard.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ìk heb de laatste afleveringen Suits nog niet eens gezien volgens mij. Werd een beetje eentonig...
Geen formatie waar er nog een spits naast hem staat..4231 of iets met wingers ernaast.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef rolls-reus het volgende:
Same for Dexter (slap aftreksel van American Psycho)quote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een 13 in een dozijn serie is het ja..snap de hype nog steeds niet. Het kijkt wel lekker weg en er zitten goede chicks in, maar verder is het echt standaard.
Maarquote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een 13 in een dozijn serie is het ja..snap de hype nog steeds niet. Het kijkt wel lekker weg en er zitten goede chicks in, maar verder is het echt standaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik snap de hype wel.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ga weg joh Dexter is juist erg sterkquote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Same for Dexter (slap aftreksel van American Psycho)
Dat is echt een onzinnige vergelijking.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Same for Dexter (slap aftreksel van American Psycho)
alles is net wat beter dan standaard imoquote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dexter is niets nieuws hoor. Zijn in het verleden ongeveer 3 soortgelijke series/miniseries gemaakt zoals American Psycho.quote:
4231 ook al gehad maar viel ook tegenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen formatie waar er nog een spits naast hem staat..4231 of iets met wingers ernaast.
Wat is de overeenkomt dan? Dat de hoofdpersoon een seriemoordenaar is? Want dat is ook echt het enige. Dan kan je ook alle series en films over politie over 1 kam scheren. Dan bestaan er uiteindelijk nog geen 10 films in de filmgeschiedenis die origineel zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 21:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dexter is niets nieuws hoor. Zijn in het verleden ongeveer 3 soortgelijke series/miniseries gemaakt zoals American Psycho.
gold/silver hybrid en het loopt weerquote:Op zondag 14 juli 2013 21:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
4231 ook al gehad maar viel ook tegensowieso zijn golds niet leuk om mee te spelen dit jaar, maargoed eerst 451 proberen en dan 3421
Wat is er uniek aan Dexter dan? Dat hij verpleger is? Same storyquote:Op zondag 14 juli 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomt dan? Dat de hoofdpersoon een seriemoordenaar is? Want dat is ook echt het enige. Dan kan je ook alle series en films over politie over 1 kam scheren. Dan bestaan er uiteindelijk nog geen 10 films in de filmgeschiedenis die origineel zijn
Hij is helemaal geen verplegerquote:Op zondag 14 juli 2013 21:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat is er uniek aan Dexter dan? Dat hij verpleger is? Same storyNee er zijn wel meer overeenkomsten voornamelijk het karakter van het personage. Kijk American Psycho maar eens (goede films overigens). Ook dubbelleven etc.
Mijn moeder heeft ook een Iphone. Qua whatsapp en zo gaat het nog wel, maar al er muziek of fotos van of naar dat ding moeten is het een groot dramaquote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef v0lt026 het volgende:
@Tim, mijn moeder gebruikt sinds een jaar ook een iphone en ik moet zeggen. Als zij er al mee kan Whatsappen moet dat jouw moeder ook wel lukken
Mijn moeder wil het ook echt alleen maar voor whatsapp. Al haar vriendinnen lopen te zeuren dat ze het niet heeft en dat ze dan moeten smsenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook een Iphone. Qua whatsapp en zo gaat het nog wel, maar al er muziek of fotos van of naar dat ding moeten is het een groot drama
Forensisch onderzoeker dan whateverquote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is helemaal geen verpleger
En het karakter is echt compleet anders..en de hele setting ook. Je hebt het blijkbaar nog nooit gezien, dus ik ga de discussie verder ook niet aan.
Jonge alles lijkt op elkaar. How i met your mother lijkt ook fucking veel op Ted. De hoofdpersonen hebben zelfs dezelfde naam hoe obvious wil je het hebbenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is helemaal geen verpleger
En het karakter is echt compleet anders..en de hele setting ook. Je hebt het blijkbaar nog nooit gezien, dus ik ga de discussie verder ook niet aan.
Ik ben benieuwd hoe het eraan toe gaat in zo'n whatsapp groep met moeders in de overgangquote:Op zondag 14 juli 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn moeder wil het ook echt alleen maar voor whatsapp. Al haar vriendinnen lopen te zeuren dat ze het niet heeft en dat ze dan moeten smsen
Echt totaaaaaal niet. En ik heb American Psycho echt vaak gezien. Hou toch op manquote:Op zondag 14 juli 2013 21:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Forensisch onderzoeker dan whateverSetting is anders ja maar de serie toont veel vergelijkingen met AC zoals gezegd, kijk die films maar eens. Let vooral op het karakter van het personage etc.
Mwa meestal zo van; Hahah mn man is weer overwerken en jullie weten wat dat betekend dames, party time vanavond want na 20 jaar wil ik weleens wat andersquote:Op zondag 14 juli 2013 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het eraan toe gaat in zo'n whatsapp groep met moeders in de overgang
Foto's doorsturen van kleinkinderen en vakantiequote:Op zondag 14 juli 2013 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het eraan toe gaat in zo'n whatsapp groep met moeders in de overgang
Tja ach, die van mij probeert het gewoon een beetje uit maar veel meer dan apps uitproberen en whatsappen doet ze niet. Heb een paar dagen geleden Skype geïnstalleerd, dolle boel was dat hoor die videochatquote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook een Iphone. Qua whatsapp en zo gaat het nog wel, maar al er muziek of fotos van of naar dat ding moeten is het een groot drama
Je hebt kennelijk alleen deel 1 gezien k tx byequote:Op zondag 14 juli 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt totaaaaaal niet. En ik heb American Psycho echt vaak gezien. Hou toch op man
Lach me dood zeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa meestal zo van; Hahah mn man is weer overwerken en jullie weten wat dat betekend dames, party time vanavond want na 20 jaar wil ik weleens wat anders
Dan moet ze helemaal aan de whatsapp. Weet je hoe duur MMSjes zijn!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Foto's doorsturen van kleinkinderen en vakantie
Deel 2 gaat over iemand andersquote:Op zondag 14 juli 2013 21:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk alleen deel 1 gezien k tx bye
Films met Mila Kunis erin kut noemen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deel 2 gaat over iemand anders
Dat is die kutfilm met Mila Kunis.
Want ze heeft geen kut?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Films met Mila Kunis erin kut noemen.Duidelijk een filmn00bje jij.
maaaaaaaaandenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:23 schreef Shygirl18 het volgende:
Hoelang moeten we nog wachten voor de wokking dead?
Ik denk dat ik daarmee lekker wacht tot het hele seizoen klaar is en het dan achter elkaar kijk. Dan zit er miss wat meer tempo in voor mijn gevoel. Maar ben er sowieso een beetje klaar mee na die geweldige season finalequote:Op zondag 14 juli 2013 21:23 schreef Shygirl18 het volgende:
Hoelang moeten we nog wachten voor de wokking dead?
Ik kan niet wachten. Alle vervelende personages (vrouwen) zijn weg. En Daryl en Carol gaan batsenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarmee lekker wacht tot het hele seizoen klaar is en het dan achter elkaar kijk. Dan zit er miss wat meer tempo in voor mijn gevoel. Maar ben er sowieso een beetje klaar mee na die geweldige season finale
Maar er komen een hoop bejaarden bij, weet niet of dat zo'n verbetering isquote:Op zondag 14 juli 2013 21:27 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Alle vervelende personages (vrouwen) zijn weg. En Daryl en Carol gaan batsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |