Geordie shore is volgens velen extremer dan Jersey shore.quote:"Een groep enthousiaste jongens en meiden mag zes weken helemaal losgaan in Newcastle. Alles draait om strakke lijven, knallende avonden en op de versiertoer gaan. Na een dosis Geordie wil je nooit meer iets anders."
quote:• Gary 'Gaz' Beadle. De grootste chickmagnet in het huis. Hij heeft een grote penis en heeft een ingewikkelde relatie met Charlotte.
• Charlotte-Letitia Crosby. Charlotte is een positief maf wijf en is vaker dronken dan nuchter. Verder heeft ze een ingewikkelde relatie met Gaz, ze snabbelt door de gehele serie aan "parsnip".
• Holly Hagan. De jongste van huis en heeft "massive breast implants". Verder is ze verliefd op de ongeïnteresseerde James.
• Vicky Pattison. Drama, Drama en Drama. Dit meisje staat haar mannetje en heeft gelijkenissen met een pitbull
• Jay Gardner. Jay is een beetje de papa in huis. Hij is altijd de rots in branding en als iemand advies wil gaan ze vaak naar hem.
• Sophie Kasaei. Heeft volgens de andere huisgenoten een fout vriendje.
• James Tindale. Typisch mooiboy, een beetje verwend. Verder heeft hij meer moeite met het "pullen", dit terwijl Holly 24/7 beschikbaar staat. Heeft inmiddels een vriendin
• Scott Timlin. Kwam in het vierde seizoen in het huis. Heeft een man crush op Gaz en gaan vaak samen "pullen"
Jay is een beetje de papa in huis. Hij is altijd de rots in branding en als iemand advies wil gaan ze vaak naar hem.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Heeft er iemand een goeie omschrijving voor Jay? Ben daar zo slecht in. Heb Ricci en Dan eruit gehaaldVind de OP nog steeds beetje slordig maar ik ga er vanavond wel even beter naar kijken. Zal wel de 'autist' in mij zijn die het netjes en perfect wil hebben haha
Jay zit sinds Mexico niet meer in GSquote:Op zondag 14 juli 2013 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Heeft er iemand een goeie omschrijving voor Jay? Ben daar zo slecht in. Heb Ricci en Dan eruit gehaaldVind de OP nog steeds beetje slordig maar ik ga er vanavond wel even beter naar kijken. Zal wel de 'autist' in mij zijn die het netjes en perfect wil hebben haha
Jay zit er wel in hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 14:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Jay zit sinds Mexico niet meer in GS![]()
Dan zit er juist pas 2 seizoenen in en dit jaar ook weer...
Top! De OP is nog niet af, ben even alle Geordie's op een rijtje aan het zetten met naam. Altijd handig voor mensen die het niet goed kunnen. Komt boven de cast!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jay is een beetje de papa in huis. Hij is altijd de rots in branding en als iemand advies wil gaan ze vaak naar hem.
Wtf! Maakt hij een comeback? Oh yeah babe!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jay zit er wel in hoorDan niet meer en Ricci ook niet.
In aflevering 1 alquote:Op zondag 14 juli 2013 14:56 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Wtf! Maakt hij een comeback? Oh yeah babe!
Fack het is al begonnenquote:
Zet bij Scott ook even dat hij een grote (zo niet nóg grotere dan Gaz) penis heeft.quote:
Ahh jij zou er dus ook niet zo verbaasd van staan te kijken?? Ik weet het niet hoor het is zo raar met die 2quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Zet bij Scott ook even dat hij een grote (zo niet nóg grotere dan Gaz) penis heeft.![]()
![]()
Ik zou overigens wel beeldmateriaal willen zien mocht blijken dat ze samen uit de kast komen.
Ja, ik hoor niet zo vaak dat er 2 vrienden zo comfortabel zijn, dat ze SAMEN in bed allebei een meid gaan liggen te neuken (of ik word oud en is het tegenwoordig heel normaal)quote:Op zondag 14 juli 2013 15:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ahh jij zou er dus ook niet zo verbaasd van staan te kijken?? Ik weet het niet hoor het is zo raar met die 2
Als jij er even een leuke tekst van maakt dan verander ik hetquote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Zet bij Scott ook even dat hij een grote (zo niet nóg grotere dan Gaz) penis heeft.![]()
![]()
Ik zou overigens wel beeldmateriaal willen zien mocht blijken dat ze samen uit de kast komen.
Vanavond uitzending in UK, morgen te zien op het internetquote:
Oeps, helemaal vergeten..quote:Op zondag 14 juli 2013 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als jij er even een leuke tekst van maakt dan verander ik het
Scott heeft wel mooie ogen zeg.. Valt me nu pas op nu ik de foto's zie in de OP
Mijn F5 draait overuren...quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zit er ook op te wachten op Taanker is nog niet geupdate grrrrrrrrrrmbl
torrent?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
28 minuten geleden geplaatst. Ik ben hem nu aan het binnen halen
"het adres werd niet begrepen"quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:17 schreef Myo0 het volgende:
Hier te vinden
Edit: niet de bedoeling op FOK!
Wij hadden het bijna afgezet het is echt niet leuk meer. Lijkt wel alsof de makers angst hebben voor the vallies ofzo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:37 schreef Amarantha het volgende:
Snel door gescrollt hahaIk ga hem zo kijken, het enige leuke in een week tijd wat er op tv komt
Je vind Geordie niet leuk meer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij hadden het bijna afgezet het is echt niet leuk meer. Lijkt wel alsof de makers angst hebben voor the vallies ofzo.
Kijk de ep maar en oordeel zelf.quote:
in het begin stottert hij, daarna komt het goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan alleen een versie vinden waar het beeld stottert. Hebben jullie dat ook? Ah fuck it, ben de 'niet goeie' versie aan het kijken. Best te doen
Het begint allemaal een beetje vervelend te worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:55 schreef Ties02 het volgende:
Jezus man die Gary en Scott zijn niet helemaal goed met die obsessie
Vraag me af waarom hij en Charlotte weer ruzie krijgenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:25 schreef Ties02 het volgende:
Volgende week gaat het ook goed los volgens mijdie kop van Gaz
Volgens mij krijgen Scott en Gaz ruzie met het huisquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag me af waarom hij en Charlotte weer ruzie krijgen
in Australiëquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef formerjellybean het volgende:
Hij was er voor 3 dagen om de verjaardag te vieren en ging weer weg. Dus eigenlijk gewoon op visite
Charlotte heeft wel gemeld dat er volgend seizoen iemand bij de groep komt , omdat Sophie ontslagen is en daar best kans van kan zijn dat het Jay kan zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Ergens heb ik zo'n raar vermoeden dat Jay wel weer terug komt
Ach als mtv je tickets betaaldquote:
Nou als Mtv me een kaartje zou geven zou ik ook graag naar Australie gaan , is wel een mooi landquote:
Dat is seizoen 7.. nu zijn we bezig met seizoen 6quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Charlotte heeft wel gemeld dat er volgend seizoen iemand bij de groep komt , omdat Sophie ontslagen is en daar best kans van kan zijn dat het Jay kan zijn.
Wat heeft de man trouwens een weirde wenkbrauwen ??
Ja maar om nou 2 dagen te reizen voor 3 dagen feest? Ik geloof dat niet. Ergens denk ik dat hij in een hotel zit en gewoon weer terugkomt haha!quote:
Ik dacht juist dat het Gary en Charlotte waren nadat de meiden de piano voor de deur hadden gezet? Ik kijk het nog eens terug!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:38 schreef YogaLove het volgende:
Zou goed kunnen ja dat Jay in de buurt blijft.
Ik meende gezien te hebben op het eind dat ze met z'n allen losgingen op Scott om zijn gedrag en dat hij weer doordraaide?
Ze doen het wel met condoom hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:06 schreef Ties02 het volgende:
Dat die gasten niet tientallen SOA's oplopen zeg
Oh, ik zie het ja. Charlotte zei: "no one wants them here anymore".quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het Gary en Charlotte waren nadat de meiden de piano voor de deur hadden gezet? Ik kijk het nog eens terug!
Het is Gaz en Scott tegen de rest.. Vooral tegen Charlotte en James. En het is idd Scott die helemaal flipt volgens mij (aan zn kop te zien). James is ook kwaad naar die twee toe en het gaat idd over het feit dat ze (of Scott alleen?) alleen maar meiden willen scoren en nooit gezellig met de rest kunnen chillen tijdens een avondje uit. James zegt dat ook namelijk voordat je ze de piano ziet verschuiven. Kan ze geen ongelijk geven.. Zelfs Gaz deed mee met familieavond en Scott moest weer een chick versieren terwijl die elke avond nog een andere chick heeft gehad
Ik wil James wel eens goed zien flippen tegen iemand anders dan Holly haha. Go James (vooral zijn punt naar G&C)!
Tja ik vind zelf dat ze niet eens héél erg overdrijft. Het is ook verrekte irritant als ze alleen maar bezig zijn met chicks scoren en gewoon nauwelijks bij de groep betrokken zijn verder. Haar opmerking over Scott was ook wel goed.. Ze vroeg zich namelijk af wat hij in Geordie Shore deed als hij toch alleen maar daarvoor kwam en hem de groep niks interesseert verder. (Dat was voor ze uit die club gegooid werd)quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:24 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Oh, ik zie het ja. Charlotte zei: "no one wants them here anymore".
Ik dacht dat ze zei HIM (over Scott).
Ja ze heeft wel gelijk hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja ik vind zelf dat ze niet eens héél erg overdrijft. Het is ook verrekte irritant als ze alleen maar bezig zijn met chicks scoren en gewoon nauwelijks bij de groep betrokken zijn verder. Haar opmerking over Scott was ook wel goed.. Ze vroeg zich namelijk af wat hij in Geordie Shore deed als hij toch alleen maar daarvoor kwam en hem de groep niks interesseert verder. (Dat was voor ze uit die club gegooid werd)
Ja die obsessie is gewoon ziek. Gaz was toch leuker toen hij nog scharrelde met Charlotte en vooral in de tijd dat hij rekening hield met haar..quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:32 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ja ze heeft wel gelijk hoor.
Gaz had het toch ook over een obsessie, toen hij met Vicky praatte?
Als je er op die manier naar kijkt, is het echt heel erg triest.
Het viel me gisteren pas op dat Vicky 'steviger' is dan ik dacht. Ik zeg absoluut niet dat ze dik is of wat dan ook! Maar ik dacht altijd zelf dat ze een stuk dunner was (beetje Charlotte idee). Maar toen ze met zijn allen op dat bed gingen zitten viel me dat op voor mezelf..quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:45 schreef Ties02 het volgende:
Die Vicky met of zonder make up is ook een verschil zeg
Gaz is best een toffe dude tot dat Scott erbij komt dan draait het totaal om pulling.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die obsessie is gewoon ziek. Gaz was toch leuker toen hij nog scharrelde met Charlotte en vooral in de tijd dat hij rekening hield met haar..
Nou ik denk eerder dat het in het begin meeviel en uiteindelijk steeds erger werd als Scott en Gaz nou leerden ook rekening te houden met de groep dan viel het wel mee , maar als ik al zie dat een ruzie aan het maken is om een bed die die wil voor neuken en een huisgenoot eigenlijk maar gewoon op een bank moet slapen volgens hem vind ik het toch wel mindere vormen aan nemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:25 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar was het juist zo geniaal al dat slappe gelul over pulling en die hele focus erop. Nu gaat de regie het allemaal net zo in beeld brengen alsof het een of andere obsessie is terwijl het niets anders is dan in andere seizoenen![]()
En dat slappe gelul van James dat hij daardoor wordt buitengesloten..flikker toch op zeg. Hij kon al niet pullen toen hij single was..toen was dat de big issue, nu is het dit weer. Het is gewoon een latente homo.
Dit ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat het in het begin meeviel en uiteindelijk steeds erger werd als Scott en Gaz nou leerden ook rekening te houden met de groep dan viel het wel mee , maar als ik al zie dat een ruzie aan het maken is om een bed die die wil voor neuken en een huisgenoot eigenlijk maar gewoon op een bank moet slapen volgens hem vind ik het toch wel mindere vormen aan nemen.
Ja en dat is iets waar ik dus aan twijfel. Je kunt veel dingen in scene zetten zonder toneelschool te hebben gedaan maar zo kwaad reageren en overstuur zijn dat fake je haast niet.. Daarbij denk ik dat die ruzie van volgende week wel echte irritatie is geweest binnen de groep naar Scott toe..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:06 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
het meeste toch wel? die gevechten sowieso.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:27 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Emoties kun je voor een gedeelte faken maar idd die huilbuien of die enorme woede dat fake je niet zomaar..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:32 schreef YogaLove het volgende:
Lipoedeem?![]()
Ik twijfel ook over in hoeverre het gescript is.
Het allervreemdste vind ik dan toch wel die tussenstukjes waarin Charlotte of Holly de dingen die gebeurd zijn omschrijven en dan keihard zitten te huilen.![]()
Bij Charlotte over Gaz was dat echt zielig, met dat gesnik erbij. Dat kun je volgens mij niet faken.
Toch heb ik het idee dat Vicky in 't begin wel iets dunner was?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:27 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, was ook. Hier een interview met haar erover.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Vicky in 't begin wel iets dunner was?
ik weet het niet hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emoties kun je voor een gedeelte faken maar idd die huilbuien of die enorme woede dat fake je niet zomaar..
Dat is gewoon voor de lol volgens mijquote:
Wtf!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:27 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die Charlotte is volgens mij borderline. Totaal gestoord wijf.
Charlotte is leukquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die Charlotte is volgens mij borderline. Totaal gestoord wijf.
Ja klopt ook. Staat in de links een paar posts terug.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:36 schreef tralalala het volgende:
Dat zijn redelijk oude foto's volgens mij.
Ik vind Vicky er nu beter uit zien dan één/twee seizoenen geleden. Toen was ze nog een stuk steviger, kan het mis hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |