Zolang mijn collega's het niet doen en weggebruikers enzo ook niet vind ik het prima. Hoef namelijk geen mensen om mij heen die bewust makkelijk te voorkomen risico's lopen en daarin mij meenemen of overlast geven.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niet 'je' maar zij, dat is het em, wij hoeven heul niets, hun keuze
ouderen afschaffen, en kinderen, en telefoons, en autoradios, en abs en gordels?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zolang mijn collega's het niet doen en weggebruikers enzo ook niet vind ik het prima. Hoef namelijk geen mensen om mij heen die bewust makkelijk te voorkomen risico's lopen en daarin mij meenemen of overlast geven.
Ouderen (70+ers) moeten zich laten testen, maar mag van mij best vaker dan om de 5 jaar inderdaad. Kinderen mogen gelukkig enkel fietsen (dus geen risico voor mij). Autoradio's tja, niet iedereen verliest concentratie door muziek. Abs en gordels verminderen juist slachtoffers en gevolgen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ouderen afschaffen, en kinderen, en telefoons, en autoradios, en abs en gordels?
maar in de auto is het een risicofactor, en testen geven geen garantie...quote:Op zondag 14 juli 2013 22:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ouderen (70+ers) moeten zich laten testen, maar mag van mij best vaker dan om de 5 jaar inderdaad. Kinderen mogen gelukkig enkel fietsen (dus geen risico voor mij). Autoradio's tja, niet iedereen verliest concentratie door muziek. Abs en gordels verminderen juist slachtoffers en gevolgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |