abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128926810
Als ze mij staande houden, en ik heb niks gedaan, dan blijf ik staan, en sla niet die agent in elkaar. Eigen schuld dikke bult.
Goeie uitspraak!
Forcefield City Bewoner
pi_128926811
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:35 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Een foto met een gebroken neus is nog geen bewijs voor wie er het gevecht is begonnen.
Dat is waar. De jury heeft dan ook beschikking gehad over alle details en heeft zich uitgesproken over deze zaak.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_128926812
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:13 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Jawel hoor. George was ook opgehouden met hem te volgen nadat de politie dat had gesommeerd. Helaas werd hij op een brute wijze aangevallen door de dader waardoor Trayvon met zijn zak skittles aan zijn einde kwam.

Dus je wilt nu beweren dat Zimmerman de achtervolging had gestaakt en daarna dus uit het niets werd aangevallen door Martin?
Nog een keer, Zimmerman staakte de achtervolging en Martin die kreeg het ineens in zijn bol en sloeg Zimmerman als een maniak neer. Erg geloofwaardig hoor.
pi_128926813
Hij is nu vrijgesproken omdat niet kon worden vastgesteld 'beyond reasonable doubt' dat Zimmerman die knul in koelen bloede heeft neergeschoten. Lijkt me niet onterecht, hoewel je op je klompen kunt aanvoelen dat een zwart ex-gang member op grond van hetzelfde bewijs wel veroordeeld zou zijn.

Overigens - Zimmerman? Is die gast een Duitser, een Jood of een Latino?
Jesus saves but death prevails.
pi_128926814
Komt nog wel een vervolg.
  zondag 14 juli 2013 @ 05:41:20 #31
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_128926816
In Florida is het legaal om iemand neer te schieten als je je bedreigd voelt of als je bedreigd wordt...
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_128926817
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:39 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Dat is waar. De jury heeft dan ook beschikking gehad over alle details en heeft zich uitgesproken over deze zaak.
Dat is juist het geen waar alle commotie om was, als Martin daadwerkelijk het conflict was begonnen dan was het een makkelijke zaak geweest waar geen discussie over mogelijk was.
Aangezien dat nu juist in het midden lag viel het niet aan te tonen wie er begonnen was met het gevecht.
pi_128926818
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:39 schreef Shivo het volgende:
Hij is nu vrijgesproken omdat niet kon worden vastgesteld 'beyond reasonable doubt' dat Zimmerman die knul in koelen bloede heeft neergeschoten. Lijkt me niet onterecht, hoewel je op je klompen kunt aanvoelen dat een zwart ex-gang member op grond van hetzelfde bewijs wel veroordeeld zou zijn.

Overigens - Zimmerman? Is die gast een Duitser, een Jood of een Latino?
Vader blank, moeder mexicaans volgens mij.
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:39 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dus je wilt nu beweren dat Zimmerman de achtervolging had gestaakt en daarna dus uit het niets werd aangevallen door Martin?
Nog een keer, Zimmerman staakte de achtervolging en Martin die kreeg het ineens in zijn bol en sloeg Zimmerman als een maniak neer. Erg geloofwaardig hoor.
Martin heeft George hem zien achtervolgen en waarschijnlijk ook het gesprek met de politie opgevangen.
Ik heb mensen om minder zien ontploffen.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_128926820
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:41 schreef Terminator2000bc het volgende:

Martin heeft George hem zien achtervolgen en waarschijnlijk ook het gesprek met de politie opgevangen.
Ik heb mensen om minder zien ontploffen.
Je eigen ervaringen doen er niet toe en wat jij dus hier neer typt zijn slechts theorien en geen feiten.
pi_128926823
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:44 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Je eigen ervaringen doen er niet toe en wat jij dus hier neer typt zijn slechts theorien en geen feiten.
:')

Feit George is vrijgesproken.

Feit Martin, een agressieve woesteling die George bijna doodsloeg met zijn hoofd tegen een betonnen rand is dood

Feit De maatschappij is nu een stuk veiliger nu George vrij rondloopt en de agressieve woesteling geliquideerd is
pi_128926826
Feit George is alleen nog maar vrijgesproken voor "second-degree murder"
  zondag 14 juli 2013 @ 05:52:07 #37
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128926828
ik vind zijn verwondingen nogal meevallen voor iemand die, onder andere, een aantal keren met zn kop op een stoeprand is geslagen
pi_128926833
quote:
2s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:50 schreef sig000 het volgende:
Feit George is alleen nog maar vrijgesproken voor "second-degree murder"
On all counts volgens mij. Ik zit nou op CNN een interview met zijn broer te kijken.

George heeft ook z'n Glock teruggekregen. 8-)
pi_128926835
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:52 schreef hugecooll het volgende:
ik vind zijn verwondingen nogal meevallen voor iemand die, onder andere, een aantal keren met zn kop op een stoeprand is geslagen
De 1e of 2e foto klopt niet.
Dat is niet dezelfde.
pi_128926836
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:46 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Feit Martin, een agressieve woesteling die George bijna doodsloeg met zijn hoofd tegen een betonnen rand is dood

Feit De maatschappij is nu een stuk veiliger nu George vrij rondloopt en de agressieve woesteling geliquideerd is
Als de maatschappij een stuk veiliger wordt iedere keer dat een misdadiger levenslang krijgt/dood gaat, dan hadden we nu al een 100% veilige maatschappij gehad lijkt me zo.
pi_128926837
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:53 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

On all counts volgens mij. Ik zit nou op CNN een interview met zijn broer te kijken.

George heeft ook z'n Glock teruggekregen. 8-)
In Florida kennen ze vast wel een hoger beroepje.
pi_128926840
quote:
3s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:56 schreef sig000 het volgende:

[..]

In Florida kennen ze vast wel een hoger beroepje.
De prosecutors zullen niet in hoger beroep gaan zag ik net op TV. Maar goed, NAACP zal ook wel van partij zijn...
  zondag 14 juli 2013 @ 06:04:04 #43
179075 hugecooll
pi_128926846
quote:
3s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

De 1e of 2e foto klopt niet.
Dat is niet dezelfde.
ik word hier besodemieterd waar ik bij sta :(
  zondag 14 juli 2013 @ 06:33:47 #44
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_128926867
Ongelofelijk. Ik had op z'n minst íets van een straf verwacht.
pi_128926930
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 05:46 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Nou wat een vreselijke kerel was die Trayvon zeg, een keertje gepakt met wiet en geschorst van school.
Geen heel bizarre dingen lijkt mij voor een zeventien jarige jongen, als hij als een agressieve woesteling word gezien dan ben ik waarschijnlijk in jou ogen een agressieve maniak zonder enig gevoel.
Echt wat een kolder typ je hier neer, het is duidelijk dat je geen objectieve kijk op de zaak hebt.
Trayvon was geschorst en heeft wiet gerookt, ook heeft hij foto`s waar hij er stoer op staat. Dat zijn redelijk normale zaken als je zijn leeftijd hebt. Maar goed hij was zwart dus zal het wel een enorme crimineel zijn.
Het leven zal wel heerlijk zijn als je niet al te diep op de zaken hoeft in te gaan, hij was zwart dus is het een agressieve woesteling, kan het nog triester?
pi_128926938
quote:
In 2005, Zimmerman was arrested and charged with "resisting officer with violence" and "battery of law enforcement officer." Both these felonies are considered third-degree. Due to his desperate attempts, the charges were reduced to "resisting officer without violence" and then the only remaining charge was also completely waived off when he entered an alcohol education program.

In the same year (2005), Zimmerman's ex-fiance, Veronica Zuazo, filed a civil motion for a restraining order, alleging domestic violence. In retaliation, Zimmerman filed for a retraining order against Zuazo and both these claims were resolved with both restraining orders granted.
Typerend ook dat je Trayvon een woeste agressieveling vind terwijl Zimmerman er ook niet vies van is.
pi_128926940
Ja een ongewapend iemand executeren, wat een held is die buurtwacht.

En hij komt er nog mee weg ook...
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 14 juli 2013 @ 07:14:54 #48
179075 hugecooll
pi_128926944
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 07:11 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Typerend ook dat je Trayvon een woeste agressieveling vind terwijl Zimmerman er ook niet vies van is.
want zwart
pi_128926956
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 07:13 schreef TLC het volgende:
Ja een ongewapend iemand executeren, wat een held is die buurtwacht.

Overdrijven is ook een vak.
pi_128926961
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2013 07:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak.
hij schiet iemand dood die ongewapend is, ik weet niet wat daaraan overdreven is
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')