Ahlaaaaaaan bik ya Triggahquote:
Niemand haat twerkende babiesquote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ramadan topic en dan post jij vage video's van Twerkende babies..Verder doe ik niet haten op Marokkanen of Arabieren.
welke ben jij?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef Triggershot het volgende:
Battle Of The Plathoofden vs Rondhoofden
Nu voel ik mij schuldigquote:
Nee nee, ik weet Turken hebben plathoofd, maar ik zie toch verschil bij Marokkanenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef Triggershot het volgende:
Battle Of The Plathoofden vs Rondhoofden
Schatje, ik haat Arabieren nietquote:
Alleen jammer dat ze tot "domste" groep horen in Frankrijk, Nederland en België. En dat 80% van hen in hun vaderland analfabeet is.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Berbervolk bestaat uit verschillende volken oa rif, atlas en nog meer verspreid over Noord-Afrika. Riffijnen zijn oveigens vaak wel de knapsten en slimsten.
Was een prachtige vraag on ff op te trollen...maarjah ramadan he. Nog half uurtje dan mag weer ouderwets getrolled en gereld worden, vraag kwam iets te vroeg helaas.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Halllo,dit is het ramadan topic, niet haten op Arabieren/Marokkanen topic. Daar zijn er genoeg van.
Nee man. Ik pas wel op. Vorige keer ben ik gebanned voor een maand om mijn mening over Rifjesquote:Op zondag 14 juli 2013 19:59 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Was een prachtige vraag on ff op te trollen...maarjah ramadan he. Nog half uurtje dan mag weer ouderwets getrolled en gereld worden, vraag kwam iets te vroeg helaas.
Helft van zijn hoofd is rond en andere helft plat. Is toch niet zo raar...quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie hoofd moet ik zeggen
Zeker half Marokkaan, half Turkquote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Helft van zijn hoofd is rond en andere helft plat. Is toch niet zo raar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |