ja dan bestel je een turkse pizza en dan wens je ze succes, terwijl ik wegloop met een pizza, dat is een beetje vreemd gezicht denkquote:Op zondag 14 juli 2013 13:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan wens je ze succes met het vasten. Dat is ook solidair?
ik heb hem cadeau gekregenquote:
Nee dat denk je alleenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dan bestel je een turkse pizza en dan wens je ze succes, terwijl ik wegloop met een pizza, dat is een beetje vreemd gezicht denk
Doesn't change a bit.quote:
deze manquote:Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeeum, de tijden dat straatverlichting aan gaat heeft niets met de gebedstijden te maken.
Voor sommige groepen is dat een praktische signaal van, oke het is nu echt officieel donker. Met name onder de Sjieten, als ik dan stuk of 2-3 x een bevestiging krijg in dit topic. Ga ik eerder uit op hun woord, dan jouw anekdotisch ervaringen dat je iftartijden samen vallen met straatverlichting, wat hier overigens niet zo is.
Alsof zij daarmee zitten. Nee. Ga halen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dan bestel je een turkse pizza en dan wens je ze succes, terwijl ik wegloop met een pizza, dat is een beetje vreemd gezicht denk
liefquote:Op zondag 14 juli 2013 13:20 schreef leeell het volgende:
nou oke dan maar, ik zal ze wel succes wensen, Egyptisch verstaan ze meestal wel, in het turks ga ik het niet proberen
Hoe wil je ze succes wensen in het Turks.. Kolay gelsin is volgens mij verkeerd.. Allah kabul etsin is het volgens mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:20 schreef leeell het volgende:
nou oke dan maar, ik zal ze wel succes wensen, Egyptisch verstaan ze meestal wel, in het turks ga ik het niet proberen
Zeg dat je hem pas bij iftar opeet.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef leeell het volgende:
ik durf geen turkse pizza te halen bij de Turk uit angst om de mensen te beledigen
Hoe durf je.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeg dat je hem pas bij iftar opeet.
Liep eens in TR zo'n bakker binnen om iets te kopen, ze hadden niks, ik vroeg of ze niks hadden, zeggen ze heel verontwaardigd "Bismillah".
Echt,
- gooi die winkel dan gewoon dicht;
- doe normaal want voor hetzelfde geld koop ik hem echt voor de iftar of heb ik een ziekte waardoor ik niet kan vasten;
- ik was op reis!
mja daarom aarzelde ik ook voor turkse pizza en haal dan liever brood, de schijn dat je een warme pizza pas bij iftar gaat eten is met mn kafir uiterlijk niet zo overtuigend voor hun denk ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeg dat je hem pas bij iftar opeet.
Liep eens in TR zo'n bakker binnen om iets te kopen, ze hadden niks, ik vroeg of ze niks hadden, zeggen ze heel verontwaardigd "Bismillah".
Echt,
- gooi die winkel dan gewoon dicht;
- doe normaal want voor hetzelfde geld koop ik hem echt voor de iftar of heb ik een ziekte waardoor ik niet kan vasten;
- ik was op reis!
Ben je Nederlands? Zoja, dan verwachten ze toch sowieso niet van je dat je aan het vasten bent?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:27 schreef leeell het volgende:
[..]
mja daarom aarzelde ik ook voor turkse pizza en haal dan liever brood, de schijn dat je een warme pizza pas bij iftar gaat eten is met mn kafir uiterlijk niet zo overtuigend voor hun denk ik.
Nobody cares, echt. Ze zijn allang blij met een klant.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:27 schreef leeell het volgende:
[..]
mja daarom aarzelde ik ook voor turkse pizza en haal dan liever brood, de schijn dat je een warme pizza pas bij iftar gaat eten is met mn kafir uiterlijk niet zo overtuigend voor hun denk ik.
nee oke, maar er wonen hier amper nederlanders , en die mensen zijn dan helemaal in hun vastenmaand en dan komt er weer zo'n Nederlander ongegeneerd pizza bestellen. maar JFK zegt dat het allemaal niet zo erg zou zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je Nederlands? Zoja, dan verwachten ze toch sowieso niet van je dat je aan het vasten bent?
neuh, maar ik krijg bij deze bakker altijd de indruk dat ze wel streng zijn, de zaak hangt vol met Hadiths en anderzinds islamitische teksten en beelden.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:31 schreef Ambipur het volgende:
Overdrijven is ook een vak.... Alsof iedereen in Turkije vast
JFKquote:Op zondag 14 juli 2013 13:31 schreef leeell het volgende:
[..]
nee oke, maar er wonen hier amper nederlanders , en die mensen zijn dan helemaal in hun vastenmaand en dan komt er weer zo'n Nederlander ongegeneerd pizza bestellen. maar JFK zegt dat het allemaal niet zo erg zou zijn.
ik had vooral de indruk dat die mensen het nogal leuk vonden dat er een nederlander dagelijks bij de bakker kwam in deze wijk, wil die goodwill niet verbruien nu
Ook dat zegt nietsquote:Op zondag 14 juli 2013 13:32 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh, maar ik krijg bij deze bakker altijd de indruk dat ze wel streng zijn, de zaak hangt vol met Hadiths en anderzinds islamitische teksten en beelden.
oeps, zitten dicht bij mekanderquote:
BEN JIJ NOU NOG STEEDS HIER?quote:
Dat je daar als kaaskop naar binnen durft zeg, ben je niet bang dat ze gaan ontploffen?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:32 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh, maar ik krijg bij deze bakker altijd de indruk dat ze wel streng zijn, de zaak hangt vol met Hadiths en anderzinds islamitische teksten en beelden.
xenofobie is verwerpelijkquote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat je daar als kaaskop naar binnen durft zeg, ben je niet bang dat ze gaan ontploffen?
Je lijkt wel een wijf. Je zeurtquote:Op zondag 14 juli 2013 13:38 schreef leeell het volgende:
al is er wel een oud vrouwtje die altijd wat snerend is als ik bij haar bestel, terwijl ze bij de rest van de klanten ontzettend hartelijk is, doe het zelf dan ook niet denk ik dan.
Nederlanderquote:
terecht tochquote:Op zondag 14 juli 2013 13:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent geen moslim. They don't care..
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent geen moslim. They don't care..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |