quote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee.Kan mij hierin niet vinden, nee. Deze doet mij nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee.wat een fagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vasten in Nederland is heel saai, ik wil het veel liever in Turkije doenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ramadan moubarek! Hoe vergaat het jullie tot nu toe? Hier in Marokko is het een en al gezelligheid ! Mannen die naar de moskee gaan, s avonds mannen die op straat bidden heel massaal! Gewoon toppie! Wil nooit meer vasten in Holland!
Please do.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo spreken moslim broers niet over hun zusjes![]()
Ik zal niet herhalen wat de mijne zei
Omdat ik zulks troep moet aanhoren ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
... Jij zou ook zo janken hoor.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat ik zulks troep moet aanhoren ja.
Dan heb je vast een hele lieve broer?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]lullo.
Ik krijg altijd zo een brok in mijn keel bij die.
Iets met hormonen, weet niet meer precies had het een tijdje terug gelezen. Maar het is jou goed bevallen dus?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoezo? Is precies hetzelfde principe als de Ramadan alleen mag je water erbij drinken.
Jaloers.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ramadan moubarek! Hoe vergaat het jullie tot nu toe? Hier in Marokko is het een en al gezelligheid ! Mannen die naar de moskee gaan, s avonds mannen die op straat bidden heel massaal! Gewoon toppie! Wil nooit meer vasten in Holland!
Die moet je door de börek choppen samen met peynir i.p.v. de maydanoz.quote:
Nee, door cake. Voor suikerfeest. Goede effecten.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die moet je door de börek choppen samen met peynir i.p.v. de maydanoz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |