Triest dat het zo heeft moeten lopen, ik wou haar nog vvdt geven aangezien we wel veel hebben meegemaakt en we beide veel aan mekaar hebben gehad maar na ditquote:
Ga je er iets op uit doen?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:38 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Triest dat het zo heeft moeten lopen, ik wou haar nog vvdt geven aangezien we wel veel hebben meegemaakt en we beide veel aan mekaar hebben gehad maar na dit. Sterf bitch.
Ik zie een glansrijke carrière voor ondergetekendequote:Op zondag 14 juli 2013 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, wat een intriges hier allemaal. Keertje formatje van maken en opsturen, zal RTL 5 vast wel wat in zien denk ik.
Nee, zal een beetje triest zijn niet? Ik kan natuurlijk wel die vriendin van haar opstoken. Dan heeft ze niemand mee, ja haar ouders.quote:
Gewoon aan de digitale schandpaal nagelenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Duidelijk, maar dat moeten ze eerst zelf ondervinden..
Verleid haar moederquote:Op zondag 14 juli 2013 00:39 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee, zal een beetje triest zijn niet? Ik kan natuurlijk wel die vriendin van haar opstoken. Dan heeft ze niemand mee, ja haar ouders.
bangalijst.com?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Gewoon aan de digitale schandpaal nagelen
Ik heb lekker picsquote:Op zondag 14 juli 2013 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
Zijn er eigenlijk pics van aberkullie in omloop? En is die zarb haar kloon? (Nee frankje rustig ik vraag niet om pics ik vraag alleen of ze de zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |