Daar gaat het nu al niet meer over , of wel soms?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij wil 301 reacties het hebben over een volgescheten broek?
Alsof je dat niet leuk vindtquote:Op zondag 14 juli 2013 01:03 schreef Aberkullie het volgende:
Bedankt voor de sloerige pm's ook weer.
Serieus?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:03 schreef Aberkullie het volgende:
Wil je er nog iets over kwijt? Volgens mij laat je het hierbij toch? Kunnen we prima je topic kapen voor wat plezierquote:Op zondag 14 juli 2013 01:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja, meestal sneuvelen ze vrij snel, maar nu gaat het niet meer over het originele onderwerp.
Waarom zitten hier alleen meisjes met rijke papa'squote:Op zondag 14 juli 2013 01:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar omdat jouw pa ook rijk is, associeer ik dat ermee. Weet ook niet waarom, maar had je dus niet blond verwacht
Ach vermaak me wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je er nog iets over kwijt? Volgens mij laat je het hierbij toch? Kunnen we prima je topic kapen voor wat plezier
Aandacht vond je lekker toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:03 schreef Aberkullie het volgende:
Jij zoekt gewoon een rijke ventquote:Op zondag 14 juli 2013 01:04 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom zitten hier alleen meisjes met rijke papa'sen ik dan?
Zelf geld verdienenquote:Op zondag 14 juli 2013 01:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb ook geen rijke papaquote:Op zondag 14 juli 2013 01:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn levensdoel.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een rijke ventBuiten FOK! dan wel, vrees ik..
Steek je handen maar uit de mouwen.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja doei ik ga geen contact met die gek zoeken wie weet waar ze toe in staat isquote:Op zondag 14 juli 2013 01:04 schreef Aberkullie het volgende:
Ts whatsapp je ex en laat ons het gesprek zien
Golddiggenquote:Op zondag 14 juli 2013 01:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een rijke ventBuiten FOK! dan wel, vrees ik..
Op zondag 14 juli 2013 01:06 schreef chroestjov het volgende:
Je kan niet eens normaal quoten.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:07 schreef -supergirl- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 14 juli 2013 01:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Steek je handen maar uit de mouwen.
[/quote
Doe ik toch ook. Ik werk veel hoor
Neuh, een beetje angstig om als man bang te zijn voor zo'n meisje maar meer niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:06 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja doei ik ga geen contact met die gek zoeken wie weet waar ze toe in staat is.
Ik kom haar wel een keer tegen in de stad.
Ik vrees dat het hier niet bij blijft, ben ik paranoia?
Nee ik zou een contactverbod aanvragen.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:06 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja doei ik ga geen contact met die gek zoeken wie weet waar ze toe in staat is.
Ik kom haar wel een keer tegen in de stad.
Ik vrees dat het hier niet bij blijft, ben ik paranoia?
Als ze zo labiel is, je weet het nooit.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, een beetje angstig om als man bang te zijn voor zo'n meisje maar meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |