SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
[..]
Jop, dan is Endless Space (laatste 2 dagen daily) een stuk betere aankoop van me geweest in hetzelfde genre (en eerder al Sins Of A Solar Empire Trinity/Rebellion, die wss ook nog wel in de daily komen).
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:49 schreef Captainp00face het volgende:
Ik lees steeds dat iedereen het maar prut vindt, maar waar wachten jullie dan op? Zoveel boeiende games zijn er tegenwoordig nou ook weer niet.
Ik vind dat spel erg ingewikkeld voor mijn smaak. Ik hou van stealth maar ik snap soms de ballen niet van de missie of hoe je sommige dingen ongezien moet doenquote:
Wat gebeurd er als je gezien wordt dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vind dat spel erg ingewikkeld voor mijn smaak. Ik hou van stealth maar ik snap soms de ballen niet van de missie of hoe je sommige dingen ongezien moet doen
Komen ze achter je aan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:02 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je gezien wordt dan?
je kan de nieuwe hitman best wel guns blazing spelen. iets wat bij de oudere hitmans absoluut uit den boze was.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:06 schreef SSJKliko het volgende:
[..]ik bedoel is het dan game-over of kan je ze nog doodmaken of zo.
Meeste DLC van JC2 heeft niet echt meerwaarde imo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Van plan om Just Cause 2 te kopen. Welke raden jullie aan, die met óf zonder alle DLC?
Met, al was het alleen maar omdat het dan maar 3 euro duurder is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Van plan om Just Cause 2 te kopen. Welke raden jullie aan, die met óf zonder alle DLC?
In principe kan je ook geweldadig doen, maar je kan alleen een perfecte score krijgen als je alles precies op de goede manier doet. En dat is nogal eens lastig te vinden en/of onmogelijk zonder te spieken wat je moet doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:02 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je gezien wordt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |