Ok, herstel Turkije.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:02 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Turken bestaan niet, weet je nog.![]()
Er zitten nog wat nomaden in een tent daar maar verder wil er niemand wonen.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:04 schreef arjan1212 het volgende:
Niet meer, dat is allemaal overgenomen door china
Ah mooi. Discipline en hard werken, dat is wat turken nou net nodig hebben.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:04 schreef arjan1212 het volgende:
Niet meer, dat is allemaal overgenomen door china
Dat hele land is Downquote:Op zondag 14 juli 2013 03:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zitten nog wat nomaden in een tent daar maar verder wil er niemand wonen.
Staten komen en gaan hè.quote:
Allemaal op een boot zetten naar Paaseiland, die inboorlingen zijn toch allemaal gestorven nadat zij als gekken alle bomen kaptenquote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat wordt ruzie.![]()
In Turkije wonen Ostgoten en in Marokko zijn het Wandalen
Paaseiland was / is bewoond door Haitianen?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Allemaal op een boot zetten naar Paaseiland, die inboorlingen zijn toch allemaal gestorven nadat zij als gekken alle bomen kapten
http://www.kennislink.nl/(...)oralistisch-sprookjequote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Allemaal op een boot zetten naar Paaseiland, die inboorlingen zijn toch allemaal gestorven nadat zij als gekken alle bomen kapten
En dan miljoenen blijven overmaken naar ontwikkelingslanden...quote:
Toeristen?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:23 schreef arjan1212 het volgende:
Lijkt me een slecht plan, als er hongersnood uitbreekt op Haitie, waar denk je dat ze eten gaan halen ...
Bij de buren maar daartegen hebben ze weinig kans denk ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:23 schreef arjan1212 het volgende:
Lijkt me een slecht plan, als er hongersnood uitbreekt op Haitie, waar denk je dat ze eten gaan halen ...
Nee die wonen tegenwoordig weer in Surinamequote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Paaseiland was / is bewoond door Haitianen?
quote:Op zondag 14 juli 2013 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee die wonen tegenwoordig weer in Suriname
hebben die een groot leger dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij de buren maar daartegen hebben ze weinig kans denk ik.
Een welvarend land met veel toerisme en flinke politiemacht die goed uitgerust is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |