Het Russische polo-team?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:50 schreef sig000 het volgende:
Ondertussen stormen deze richting Syrie.
[ afbeelding ]
Die kerel met verrekijker let duidelijk niet goed op.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Israel is waitingafter washing our hair
Poolse huzaren?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:50 schreef sig000 het volgende:
Ondertussen stormen deze richting Syrie.
[ afbeelding ]
Hij ziet Poetin voorop lopen met een groepje Spetsnaz kerelsquote:Op zondag 14 juli 2013 01:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kerel met verrekijker let duidelijk niet goed op.
Ik vraag mij af of wij hierna nog lager kunnen zinken wat historische en culturele onjuistheden betreft, aangezien Circassië in Rusland ligt en de meeste Circassiërs zich ook Rus noemen.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Jordaanse Circassiers krijgen thee voor zij zich bij Israel voegen om hun vijand de Russen te vernietigen
Kunnen zij dan ook gelijk voor jou een geschiedenisboek meenemen?quote:
De Russen herschrijven die steeds.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:09 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Kunnen zij dan ook gelijk voor jou een geschiedenisboek meenemen?
Ik dacht dat alleen turken zich daaraan schuldig maakten.quote:
Die hele buurt daar deugt niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:14 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen turken zich daaraan schuldig maakten.
Nou ik ben zelf toevallig een halve en jij zit er goed naastquote:Op zondag 14 juli 2013 02:08 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of wij hierna nog lager kunnen zinken wat historische en culturele onjuistheden betreft, aangezien Circassië in Rusland ligt en de meeste Circassiërs zich ook Rus noemen.
Hoeveel zijn 't er nog?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:16 schreef WammesWaggel het volgende:
De Circassiers in Jordanie zijn daar mogen belanden na de verjaging door de Russen 150 jaar geleden, hebben een hekel aan Russen.
Circassië ligt niet in Rusland?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf toevallig een halve en jij zit er goed naast
De Circassiers in Jordanie zijn daar mogen belanden na de verjaging door de Russen 150 jaar geleden, hebben een hekel aan Russen.
Daar nog zo´n 200.000 is de schatting maar als de helft inmiddels in de VS of de eigen republiek zit zou mij dat niet bijster verbazen eigenlijk.quote:
Het is maar net hoe je het bekijkt, de Russen en Ottomanen hadden daar natuurlijk niks te zoeken.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:21 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Circassië ligt niet in Rusland?
1750:
[ afbeelding ]
2013:
[ afbeelding ]
Volgens mij doel jij op de bevrijding van het gebied van turken, een soort russische Reconquista, maar dan wel succesvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |