Ga in de hitte hier niet in een lange broek zitten. Take me as i amquote:Op maandag 15 juli 2013 18:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen in een korte broek zijn wel een afknapper.
Kweenie, beetje lange benen, strak kontje..quote:Op maandag 15 juli 2013 18:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen in een korte broek zijn wel een afknapper.
Dan nog zie ik liever een rokje dan een korte broekquote:Op maandag 15 juli 2013 18:59 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Kweenie, beetje lange benen, strak kontje..
True, maar om ze dan gelijk een afknapper te noemen vind ik wel weer een beetje ver gaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:00 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Dan nog zie ik liever een rokje dan een korte broek
het kan mooi staan, maar ik heb ook al genoeg afknappers gezienquote:Op maandag 15 juli 2013 19:00 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
True, maar om ze dan gelijk een afknapper te noemen vind ik wel weer een beetje ver gaan.
For science, natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:05 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
het kan mooi staan, maar ik heb ook al genoeg afknappers gezien
maar dit kunnen we natuurlijk maar op 1 manier zeker weten...
Cue_? Foto?
Assumptions are the mother of all fuckupsquote:Op maandag 15 juli 2013 19:07 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat Cue gewoon een hotpants bedoelt met korte broek.
* m1st1g krijgt stoute gedachten hierbij.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga in de hitte hier niet in een lange broek zitten. Take me as i am
Zag er vandaag een in de Kruidvat. Hotpants aan, kleine strakke ass.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:59 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Kweenie, beetje lange benen, strak kontje..
Hou ons op de hoogte, dank.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:32 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Zag er vandaag een in de Kruidvat. Hotpants aan, kleine strakke ass.
Met daarbij lang golvende donkerbond haar...
Was "Awesome" om te zien...
Love this weather....![]()
(en nee, ik had geen last van een boner, daar is wel meer voor nodig)
zomer is altijd mooi, kijk je je ogen uit....quote:Op maandag 15 juli 2013 19:32 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Zag er vandaag een in de Kruidvat. Hotpants aan, kleine strakke ass.
Met daarbij lang golvende donkerbond haar...
Was "Awesome" om te zien...
Love this weather....![]()
(en nee, ik had geen last van een boner, daar is wel meer voor nodig)
I'll do that....quote:
Haha I know, maar op zulke figuren let ik nooit...quote:Op maandag 15 juli 2013 19:35 schreef Xummon het volgende:
[..]
zomer is altijd mooi, kijk je je ogen uit....
maar soms lopen er van die figuren langs dat je je ogen weer wilt uitsteken.
ik ook niet maar, probleem is dat deze meestal niet vallen de omzeilenquote:Op maandag 15 juli 2013 19:41 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Haha I know, maar op zulke figuren let ik nooit...
quote:
Sarcasme is hier helaas parels voor de zwijnen de laatste tijd, Macondo...quote:Op maandag 15 juli 2013 19:41 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
I'll do that....![]()
(het was helaas een jonkie, schat haar rond de 16/17)
Maar voor een jonkie had ze een goede partij billen...
[..]
Vaak kun je wel om ze lachen, een beetje vermaak op een zomerse dag is altijd wel leuk.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik ook niet maar, probleem is dat deze meestal niet vallen de omzeilen
Ik ben niet beroerd om mee te doen...quote:Op maandag 15 juli 2013 19:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Sarcasme is hier helaas parels voor de zwijnen de laatste tijd, Macondo...
vorig weekend op werchter liepen er ook genoeg van die figuren rond, dan denk ik toch echt bij mezelf. meisje, heb je thuis geen spiegel.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Vaak kun je wel om ze lachen, een beetje vermaak op een zomerse dag is altijd wel leuk.
Een keer op Walibi waren alleen maar zulke gasten, gewoon lekker mee praten en zogenaamd mee lachen.
Altijd wel funny....
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Sarcasme is hier helaas parels voor de zwijnen de laatste tijd, Macondo...
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:55 schreef Xummon het volgende:
[..]
vorig weekend op werchter liepen er ook genoeg van die figuren rond, dan denk ik toch echt bij mezelf. meisje, heb je thuis geen spiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |