okquote:Op maandag 15 juli 2013 10:54 schreef HaerdenC het volgende:
Fatsoenlijke foto's, een nette beschrijving en een beetje compleet ingevuld profiel werkt echt wel om alvast contact te krijgen. Dat kan ik bij deze bevestigen. Deze week maar eens van het terrasjes weer gebruik gaan maken denk ik.
Die van 42 was nog best een tof mens. Even mee zitten chatten, maar ze liet me niet echt met rust toen ik aan gaf dat ze toch iets aan de oude kant was voor mijquote:Op maandag 15 juli 2013 07:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]![]()
42.
Rood en paars.
Snel geïrriteerd.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die nog niet eerder heb gezien eigenlijk.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef _Dido_ het volgende:
Kreeg in korte tijd twee berichtjes, iets met mooie ogen en een mooie lach.
Ik: oi, een flirter ben je wel
Zij: Dat is zijn niet mijn woorden...ik ben een eenzame handlanger van mijn eigen denken en doen.
*wegklikt*
Dan ben je toch gewoon ambassadeur? Alsof zo iemand een datingsite bezoektquote:Op maandag 15 juli 2013 14:21 schreef Silenus het volgende:
Ambassadeur voor de Nederlandse overheid? Dat is een beroep?
Want dan declareer je de vrouwen gewoon ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon ambassadeur? Alsof zo iemand een datingsite bezoekt
Gosh, weet ik veel. Ik weet dat ze (het is een vrouw) diplomatieke bezoeken / contacten onderhoud als vertegenwoordiger van de Nederlandse overheid en zonder man zit. Dus ja blijkbaar bezoekt zo een iemand ook datingsites. Het zijn bijna net mensenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon ambassadeur? Alsof zo iemand een datingsite bezoekt
Dienstreisje of dienstmeisje. Die ene letter verschil merken ze toch niet op.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Want dan declareer je de vrouwen gewoon ofzo?
Ik ben ook gepromoveerd op het gebied van moleculaire genetica en bezit een eigen onderneming. Alsof het echt zo absurd isquote:Op maandag 15 juli 2013 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dienstreisje of dienstmeisje. Die ene letter verschil merken ze toch niet op.
Als je ambassadeur bent zit je bovenin de diplomatieke boom en heb je je sporen internationaal al ruimschoots verdiend. Dat is hetzelfde als iemand op een datingsite treffen die beweert de CEO van Shell te zijn.
Ja de kans is zeer klein. Maar uiteindelijk zoeken die mensen ook een partner.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dienstreisje of dienstmeisje. Die ene letter verschil merken ze toch niet op.
Als je ambassadeur bent zit je bovenin de diplomatieke boom en heb je je sporen internationaal al ruimschoots verdiend. Dat is hetzelfde als iemand op een datingsite treffen die beweert de CEO van Shell te zijn.
Jezus, anders doe je even moeilijk over het feit dat ik beweer dat een ambassadeur niet op een datingsite komt.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:18 schreef nadepauze het volgende:
[..]
Ik ben ook gepromoveerd op het gebied van moleculaire genetica en bezit een eigen onderneming. Alsof het echt zo absurd isDie mensen bestaan gewoon hoor!
Nou moe, jij begint!quote:Op maandag 15 juli 2013 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus, anders doe je even moeilijk over het feit dat ik beweer dat een ambassadeur niet op een datingsite komt.
voor N2 gaan. Mocht het niet lukken kan je misschien friendzonenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef nadepauze het volgende:
Mijn hemel er zitten wel rare vrouwen bij zeg
Ik begin mij oprecht af te vragen of dat ook iets over mij zegt aangezien ik ook rondloop op een datingsite
Gelukkig ook een aantal normale:
Gisteren een date gehad met een jongedame die uiteindelijk ambassadeur voor de Nederlandse overheid bleek te zijn. Erg intelligente jongedame, goed gesprek gehad, leuke persoonlijkheid. Voor het topic noem ik haar N-2.
Enig nadeel... Ik zou haar nou niet direct knap noemen. Maar ze heeft wel een leuke persoonlijkheid en ik heb toegezegd na het werk donderdag nog wat met haar te gaan drinken.
Dan hebben we N-1. Eerder een afspraak mee gehad, erg leuke meid, veel mee gemeen, maar ik heb het idee dat ze niet echt warm voor mij loopt. Eigenlijk zouden we morgen weer een afspraak hebben maar ik heb zo het gevoel dat ze er onder uit gaat proberen te komen. Erg leuke intelligente meid, maar ook aantrekkelijk naar mijn mening. Werkt wel erg veel (financial project manager), maar goed dat doe ik ook en dat hebben we dan wel weer gemeen, naast co-ouderschap met ieder van onze exen.
Ben benieuwd
Ik ben ze ook zat tegengekomen, maar van het kaliber ambassadeur of CEO van grote ondernemingen lijkt me ook in verband met policies niet heel waarschijnlijk. Dat was mijn enige opmerking, maar blijkbaar heb ik iets volkomen bizars gezegd.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:21 schreef Silenus het volgende:
Toevallig de CEO van Shell treffen is idd wel klein, maar er zitten natuurlijk ook gewoon zeer hoogopgeleide/succesvolle vrouwen (of mannen) op datingsites.
In zoverre dat zulke mensen ook een partner zoeken, eventueel via een datingsite. De kans dat ze hun beroep vermelden is klein inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben ze ook zat tegengekomen, maar van het kaliber ambassadeur of CEO van grote ondernemingen lijkt me ook in verband met policies niet heel waarschijnlijk. Dat was mijn enige opmerking, maar blijkbaar heb ik iets volkomen bizars gezegd.
Maxima aantreffen op Secondlove.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:27 schreef Silenus het volgende:
Nouja zolang je een beetje oplet met wat je zegt over je bedrijf/werkgever valt het allemaal wel mee denk ik. Zeker omdat je natuurlijk meteen te vinden bent op internet als je 1 keer noemt waar je werkt.
Dit is codetaal voor 'ik heb m'n benen geschoren'.quote:
Kan ie morgen weer komenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:45 schreef Cue_ het volgende:
Wow die jonge gup is nu gewoon onderweg hier naartoe. Totaal niet verwacht, maar wel leuk natuurlijk
Gelukkig is de schoonmaker geweest vandaag
Vrouwen in een korte broek zijn wel een afknapper.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Haha nee geen codetaal!
Al heb ik dat wel even snel gedaan zodat ik fatsoenlijk in een korte broek kan rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |