quote:Op zondag 14 juli 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom een andere account. Was miss crocs achter je fokaccount gekomen?
448 keer beoordeeld, ook een 9.2. En die andere is gezakt naar een 9 zie ik net trouwens.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe hoog scoort die? Want daar sta je wel goed op vind ik.
Zal je altijd zien.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:38 schreef Q. het volgende:
Leuk, zat ik gisteren met m'n date (2e date) in Scheveningen op een terrasje, zat m'n baas twee tafels verderop.Zal ik morgen ook wel te horen krijgen.
Maar als ik dan andere foto's zie, zie je er heel anders uit dan ik verwacht had. Zo'n omlaag kijkende foto is niet zo duidelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
448 keer beoordeeld, ook een 9.2. En die andere is gezakt naar een 9 zie ik net trouwens.
"En, zoent ze een beetje lekker?"quote:Op zondag 14 juli 2013 19:38 schreef Q. het volgende:
Leuk, zat ik gisteren met m'n date (2e date) in Scheveningen op een terrasje, zat m'n baas twee tafels verderop.Zal ik morgen ook wel te horen krijgen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:38 schreef Q. het volgende:
Dan houd ik maar 1 foto over.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:37 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Ah, ok. Nou misschien bij een 5 dan. Ik wil toch wel eens weten wat die ondergrens nu is eigenlijk. Misschien eens een foto bijplaatsen van een random pukkelige, corpulente, kalende veertiger achter z'n pc en kijken wat dat oplevertZelf gooi ik alles onder de 8.5 er eigenlijk weer vanaf. Ik ben soms best verrast wat er als een mooie, of minder geslaagde foto wordt gezien. De foto die ik zelf het mooist vind heeft de laagste score.
Nee, en als er iets uiteenlopend is zijn het wel momentopnames als foto's. Maar die doet het nu wel het beste, gek genoeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Maar als ik dan andere foto's zie, zie je er heel anders uit dan ik verwacht had. Zo'n omlaag kijkende foto is niet zo duidelijk.
Ik denk dat Paul het zich permitteerde om een grapje te maken.quote:
Ik ben vrijdag weer in de Derrick, Paul.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef Paul het volgende:
Ik mag dat zeggen tegen Q. Q en ik komen elkaar bijna elke week tegen in een kroeg in Utrecht
Derrickquote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef Paul het volgende:
Ik mag dat zeggen tegen Q. Q en ik komen elkaar bijna elke week tegen in een kroeg in Utrecht
(Aus der reihe Derrick)
Een faceshot, casual gekleed en met je vrienden.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet sowieso echt betere foto's.Maar zelf maken ben ik niet zo'n held meer in, en weet ook niet zo goed wat voor soort foto's het goed doen.
Ik ben allergisch voor het woord 'meid'.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:05 schreef Fascination het volgende:
Tref ik weer een "stoere meid". Wat een ellende toch weer.
Voorheen wel eens (sporadisch), inmiddels woon ik wat te ver weg.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Kom je daar dan ook weleens?Ik ga es opletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |