Okee, dus wegtiefen en die andere foto bijknippen en vervangen?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Anders even opnieuw uploaden en als chatfoto instellen? Al scaled hij hem dan wel heel raar denk ik... Een 7.2 is niet zo hoog daar trouwens, sorry.
Is geen foto waar je veel oneliners op gaat krijgen denk ik, dus als je betere hebt, plaatsen. Het valt te proberen met die andere foto, geen idee hoe hi-res hij is.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:18 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Okee, dus wegtiefen en die andere foto bijknippen en vervangen?
Dacht dat dat wel algemeen bekend was.quote:
Ik ken je niet zo goed hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel algemeen bekend was.
Welnee. Het is gewoon een gigantische act.quote:
treurig hè, daar knap ik echt op af. Ook op mensen die binnen twee minuten reageren op je berichtje. Heb je dan geen leven ofzo? En als je niet snel genoeg reageert meteen nog een berichtje erachteraan.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:15 schreef Fascination het volgende:
Whehe, zo'n vrouw vroeg na het vrijkomen van de foto's meteen naar m'n whatsapp, want ze werkte zoveel uur per week en had amper tijd om op paiq te komen. Heb overigens negatief geantwoord op haar vraag, maar echt elke keer als ik inlog is ze online.!
ik ben er ook eentje!quote:
Paiq, lexa, knuz en badoo heb ik actieve accounts op.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef Paul het volgende:
Maar welke site zitten jullie nou het meeste?!
Ik www.rendez-vous.be en soms paiqquote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef Paul het volgende:
Maar welke site zitten jullie nou het meeste?!
Daar kan ik ook niet tegen. Omdat ik me dan moreel verplicht voel ook zsm te antwoordenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
treurig hè, daar knap ik echt op af. Ook op mensen die binnen twee minuten reageren op je berichtje. Heb je dan geen leven ofzo? En als je niet snel genoeg reageert meteen nog een berichtje erachteraan.
Waarom een andere account. Was miss crocs achter je fokaccount gekomen?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
treurig hè, daar knap ik echt op af. Ook op mensen die binnen twee minuten reageren op je berichtje. Heb je dan geen leven ofzo? En als je niet snel genoeg reageert meteen nog een berichtje erachteraan.
Ik heb er afgelopen week eentje opgezet die nu op 9.2 staat en meer oneliners binnenhengelt dan een dronken matroos in de hoerenbuurt van Bangkok. Die blijft mooi staan dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:23 schreef Timmie85 het volgende:
Nou, chat foto bijgewerkt, ben benieuwd. Heb ook nog een foto van 6.7, ik ga die maar weggooien denk ik.
Je kan die wel meesturen als je zelf een oneliner eruit perst volgens mij. 8.9 is een goede score, 7.2 niet. Ik heb het vermoeden dat ze beginnen bij een 6, dus reken maar uit.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:13 schreef Timmie85 het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af of mijn fotos goed genoeg zijn. Heb een foto met een gemiddelde score van 8.9 met 8 beoordelingen, maar die kan ik niet als chat foto instellen, dus dat is wel jammer.Misschien die foto bijknippen en daar een chat foto van maken?
Huh, ook als je online bent? Soms ben je ook gewoon online, dan ga ik echt niet 10 minuten wachten omdat de ander anders misschien zou kunnen denken dat ik geen leven heb.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen week eentje opgezet die nu op 9.2 staat en meer oneliners binnenhengelt dan een dronken matroos in de hoerenbuurt van Bangkok. Die blijft mooi staan dus.
Nee ik heb 1x een foto gehad die 5.9 scoorde na iets van 5 beoordelingen, dat was ook een kut foto overigens, maar ik dacht, ff checken.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:27 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Je kan die wel meesturen als je zelf een oneliner eruit perst volgens mij. 8.9 is een goede score, 7.2 niet. Ik heb het vermoeden dat ze beginnen bij een 6, dus reken maar uit.
Heb je ook die foto in je fobo erop staan? Die waarop je quasi-nonchalant naar beneden kijkt?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen week eentje opgezet die nu op 9.2 staat en meer oneliners binnenhengelt dan een dronken matroos in de hoerenbuurt van Bangkok. Die blijft mooi staan dus.
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je ook die foto in je fobo erop staan? Die waarop je quasi-nonchalant naar beneden kijkt?
Ah, ok. Nou misschien bij een 5 dan. Ik wil toch wel eens weten wat die ondergrens nu is eigenlijk. Misschien eens een foto bijplaatsen van een random pukkelige, corpulente, kalende veertiger achter z'n pc en kijken wat dat oplevertquote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Nee ik heb 1x een foto gehad die 5.9 scoorde na iets van 5 beoordelingen, dat was ook een kut foto overigens, maar ik dacht, ff checken.Die heb ik uiteraard meteen gewist daarna.
Ik nietquote:Op zondag 14 juli 2013 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegen. Omdat ik me dan moreel verplicht voel ook zsm te antwoorden
Hoe hoog scoort die? Want daar sta je wel goed op vind ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |