Ik ken ook geen "niet" vegetariėrs die ooit hebben geprobeerd een stuk vlees naar binnen te krijgen bij de vrouwquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef Wolken het volgende:
Nou ja, lief is weer een groot woord. Ik hou er gewoon niet van om anderen je eigen wil op te leggen. Maar een vleeseter moet bij mij ook niet proberen om me vlees te laten eten onder het mom van "ach, die koe is toch al dood" . Ik ken ook geen vegetariėr die dat wel doet trouwens. Je hebt iedere keer een verkeerde te pakken gehad
Ik heb dat echt al tig keer gehoordquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken ook geen "niet" vegetariėrs die ooit hebben geprobeerd een stuk vlees naar binnen te krijgen bij de vrouw
Sterker nog, ik zou er rekening mee houden als ik voor haar zou koken.
Andersom zou ik dat ook waarderen, maar toch zie je dat minder vaak heb ik het idee...
Ik ben nu ongeveer 13 jaar vegetariėr, maar een stukje zalmquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb nou verdomde trek in een goede steak alleen![]()
Macaroni met Chorizo en gehaktook fijn
Sorry
Eet je ook geen vis dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik ben nu ongeveer 13 jaar vegetariėr, maar een stukje zalmof broodje shoarma
.
Nee, terwijl ik een echte viseter was. Een vis is ook een dier hé. Ik ben zo een vervelende principiėle...quote:
Ik vind dat juist dan wel weer goedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef Wolken het volgende:
[..]
Nee, terwijl ik een echte viseter was. Een vis is ook een dier hé. Ik ben zo een vervelende principiėle...
Ik hou mijn mening dan altijd maar braaf voor mequote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dat juist dan wel weer goed![]()
Van die vegetariėrs die geen vlees eten maar wel vis omdat dat anders isNou sorry, ik zie weinig verschil
Zou jij voor hem wel vlees bakken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik heb dat echt al tig keer gehoord. Terwijl ik zelf wel een redelijke strikte vegetariėr ben heb ik gelukkig tot nu toe geen vriendjes gehad die er een probleem van maakte. En mijn huidige vriendje kookt ook vegetarisch voor me
.
Ja hoor, geen problemen mee. Al zou ik niet zo snel daten met een slager of slachter, om in het dating gebeuren te blijven.quote:
Is het officieel nu?quote:
He, selectieve lezert! Maar ja, ik krijg op mijn kop van hem als ik hem mijn date noemquote:
In 376 delen is elk mogelijk onderwerp al wel een keer besproken denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef Silenus het volgende:
De 'zou je een vegetarier daten'-barometer: 9.281 keer besproken sinds het eerste deel!
Hiermee neemt het de koppositie over van 'maakt het uit of iemand langer is, ja of nee' en 'betaal je altijd op de eerste date of split je de rekening juist'.
Ach, zo ken ik nog een groepquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:08 schreef Seikcid het volgende:
Het probleem van de meeste vegetariėrs is dat ze vrijwel altijd hun zogenaamd superieure eetgewoonten aan mij of anderen willen opleggen.
OBJECTION, zeg ik als niet-roker... Interesseert me ook werkelijk geen reetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:14 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ach, zo ken ik nog een groep
De niet-rokers....
Echt elke keer levert dat gezeur op, dus rokende vrouwen hebben een hele grote plus bij mij tegenwoordig
Nou vind ik roken wel weer wat lastiger. Ik ben gek op zoenen en als niet-roker is dat gewoon vaak niet lekker om mee te zoenen. Maar verder moeten rokers het idd zelf weten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
OBJECTION, zeg ik als niet-roker... Interesseert me ook werkelijk geen reethet is niet mijn taak mensen ergens vanaf te praten
Ik ken nog zo'n groep trouwens...
De religieuzen...
Eigenlijk inderdaad een teken dat ik hier gewoon maar moet aftaaien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
In 376 delen is elk mogelijk onderwerp al wel een keer besproken denk ik.
Die groep heb ik op dating gebied altijd vermeden. Heb een paar jaar in Nijkerk gewoond, een goed gereformeerde gemeente. Heb genoeg gezien om te weten dat dat niet gaat werken voor mij en m'n dates ook toen lekker verderop gezocht. Kroeghosselen zat er daar niet in.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
OBJECTION, zeg ik als niet-roker... Interesseert me ook werkelijk geen reethet is niet mijn taak mensen ergens vanaf te praten
Ik ken nog zo'n groep trouwens...
De religieuzen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |