Dat is niet vast te leggen niet ieder kind wordt heel ziek van de mazelen en niet elke ouder gaat meteen naar de doctor. Ik heb vroeger ook de mazelen gehad niks mis mee was een paar dagen ziek mocht toen niet zwemmen was in de zomer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel gevaccineerde kinderen buiten de bible belt zijn er al besmet?
Wil je een bron zien.quote:
Graag.quote:
Ja, ik ken die mensen ook. Heb me er in verdiept toen m'n dochtertje voor haar eerste vaccinaties ging.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik merk op mijn werk (en het was al eerder geopperd) dat opgeleiden mensen hun kinderen niet vaccineren. Er is een kleine groepering die jou mening deelt. Daarom is het wellicht goed om een algemeen topic te maken. Zou er in OUD al zo'n topic zijn?
Jij bent gevaccineerd weet je nog.... en wanneer had jij de mazelen ook alweer gehad?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is niet vast te leggen niet ieder kind wordt heel ziek van de mazelen en niet elke ouder gaat meteen naar de doctor. Ik heb vroeger ook de mazelen gehad niks mis mee was een paar dagen ziek mocht toen niet zwemmen was in de zomer.
Nu maar hopen dat ze tribalwars hebben uitgenodigd in de studio.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:22 schreef Disana het volgende:
Vanavond om 22.00u op Ned2 komen de mazelen aan bod in Nieuwsuur.
Toen ik 5 a 6 jaar was.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent gevaccineerd weet je nog.... en wanneer had jij de mazelen ook alweer gehad?
Precies, dus kiezen mensen ervoor om hun kinderen te laten vaccineren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je net zo goed allemaal in een cel gaan zitten. Want je bent altijd een mogelijk risico voor andere mensen. Het leven zit vol risico's. Het gaat er om dat je het pad kiest met de minste risico's.
Die kunnen die keuze maken omdat de kinderen in de omgeving vrijwel allemaal wel ingeënt zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik merk op mijn werk (en het was al eerder geopperd) dat opgeleiden mensen hun kinderen niet vaccineren. Er is een kleine groepering die jou mening deelt. Daarom is het wellicht goed om een algemeen topic te maken. Zou er in OUD al zo'n topic zijn?
Holy fuck ... mazelen-feestjes ?!?! bestaat dat écht? (ik ken het alleen uit een southpark afleveringquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, ik ken die mensen ook. Heb me er in verdiept toen m'n dochtertje voor haar eerste vaccinaties ging.
Wel of niet doen? Uitgestelde vaccinatie? Bepaalde prikken niet geven, dus geen cocktails etc?
Je kind laten begeleiden door een homeopathische huisarts? Mazelen-feestjes bezoeken (want je wil wel dat je kind de mazelen krijgt voor z'n vijfde) etc.
Bijsluiters gelezen van de huidige vaccinaties. Lezingen bezocht.
En na alle info toch bewust besloten om normaal in het RIVM programma mee te lopen.
Ze is niet autistisch geworden, en leeft nog steeds...
Er zijn dus ook mensen die bewust en geïnformeerd vóór vaccinatie kiezen.
En nu een wetenschappelijke studie, gepubliceerd in een gerenommeerd medium.quote:
Nee niet mee eens want door vaccinaties heb je ook een flinke kans op ernstig bijwerking op korte en op langer termijn en het kan zelfs leiden tot de dood.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Precies, dus kiezen mensen ervoor om hun kinderen te laten vaccineren.
We komen er wel
Nee, dat gaat Ghislaine Plag doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze tribalwars hebben uitgenodigd in de studio.
http://vorige.nrc.nl/wete(...)bel_over_weinig_kwikquote:
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n 11 a 12 jaar geleden dus?
2001/2002?
Wetenschappelijke bron hiervoor a.u.b.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee niet mee eens want door vaccinaties heb je ook een flinke kans op ernstig bijwerking op korte en op langer termijn en het kan zelfs leiden tot de dood.
Een documentje vervalsen is niet zoveel werk hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
http://vorige.nrc.nl/wete(...)bel_over_weinig_kwik
Kwikloos in Nederland, de kwikheibel speelt vooral in de VS.
De prevalentie van psychische stoornissen is wereldwijd nagenoeg gelijk.quote:
http://www.naturalnews.com/022479.htmlquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:28 schreef Operc het volgende:
[..]
Wetenschappelijke bron hiervoor a.u.b.
Kijk, en daarom willen mensen dus dat je oprot uit deze discussie. Jouw niet-wetenschappelijke bronnen zijn natuurlijk correct, maar als iemand anders met een bron komt is die vervalst.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een documentje vervalsen is niet zoveel werk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |