Ik ken heel wat lui die het niet met de mededeling van die school eens zouden zijn. Je bent namelijk ook nog een periode na de symptomen besmettelijk (RIVM)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd wel, waarbij een van de scholen waar een aantal kinderen besmet zijn, onder andere deze informatie van de GGD op de site heeft:
Kan iemand met mazelen naar school?
Als kinderen met mazelen zich goed voelen kunnen ze naar school. Een kind met mazelen is namelijk al besmettelijk voordat het ziek is. Daarom kunnen andere kinderen al besmet zijn. Thuishouden van een ziek kind helpt niet om verspreiding van de ziekte te voorkomen, behalve als het kind tijdens zijn besmettelijke periode nog niet op school is geweest. Informeer wel de leiding, omdat het om een besmettelijke ziekte gaat. Ouders kunnen kinderen die niet (volledig) zijn ingeënt alsnog laten vaccineren.
Nee, niet de gevaren van vaccineren, maar van gevaarlijke vaccins.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er intussen toch echt wel wat betrouwbare bronnen genoemd die de gevaren van vaccineren daadwerkelijk blootleggen. Feiten lijken me weinig met aluhoedjes en conspiracy theorieën te maken te hebben? Maar dan reageert er ineens niemand inhoudelijk op die bronnen, ook niet in de link die ik plaatste. Opvallend.
De school claimt dat het informatie van de GGD is.....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:50 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Ik ken heel wat lui die het niet met de mededeling van die school eens zouden zijn. Je bent namelijk ook nog een periode na de symptomen besmettelijk (RIVM)
Graag.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:41 schreef hexje het volgende:
Pff kan de discussie niet gewoon gaan over reli's niet hun kinderen niet laten vaccineren?
Maar ze brengen alleen elkaar in gevaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Graag.
Bij deze dus mijn mening: verplicht inenten.
religie is leuk en aardig en allemaal prima, maar niet wanneer het andermans kinderen in gevaar brengt.
Dat zal best, maar er is nog een lange weg tussen school en huis waar ook veel mensen zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
De school claimt dat het informatie van de GGD is.....
En baby's tot 14 maanden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar ze brengen alleen elkaar in gevaar.
Anderen dwingen tot iets dat lijnrecht tegenover hun levensvisie staat is not our way brotherquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Graag.
Bij deze dus mijn mening: verplicht inenten.
religie is leuk en aardig en allemaal prima, maar niet wanneer het andermans kinderen in gevaar brengt.
Maar er overlijden heel weinig mensen aan dus is het geen probleem. Is juist goed mensen bouwen dan een weerstand op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:53 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Dat zal best, maar er is nog een lange weg tussen school en huis waar ook veel mensen zijn.
Je kunt wel heel makkelijk stellen van 'oh dat jongetje is besmet, maar hij is hier al geweest, laat maar lekker rondlopen dan, niks aan de hand!', maar dan werk je verspreiding gewoon in de hand.
Want andermans baby's tot 14 maanden in gevaar brengen vind jij wel prima?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:54 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Anderen dwingen tot iets dat lijnrecht tegenover hun levensvisie staat is not our way brother
En zwangere vrouwen...quote:
Alsof iedereen in die streek zodanig religieus is dat ze niet willen inenten. Nee dus.quote:
Dat je eigenlijk totaal niet weet wat ze in je lichaam spuiten. Ze kunnen er van alles in doen niemand die het merkt.quote:
Ik heb em nu ook, maar gaat nog wel ff duren. Het zijn 1271 pagina's dus excuus dat ik het nog niet heb doorgenomenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er intussen toch echt wel wat betrouwbare bronnen genoemd die de gevaren van vaccineren daadwerkelijk blootleggen. Feiten lijken me weinig met aluhoedjes en conspiracy theorieën te maken te hebben? Maar dan reageert er ineens niemand inhoudelijk op die bronnen, ook niet in de link die ik plaatste. Opvallend.
Zeg dan dat men beter moet kijken naar wat er precies in een vaccin zit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat je eigenlijk totaal niet weet wat ze in je lichaam spuiten.
Grappig:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:50 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Ik ken heel wat lui die het niet met de mededeling van die school eens zouden zijn. Je bent namelijk ook nog een periode na de symptomen besmettelijk (RIVM)
Daarnaast is dit een erg beperkte visie, omdat je er per definitie van uit gaat dat het kind alleen in contact komt met klasgenoten. Het is niet zo dat dat kind teleporteert naar de klas en terugteleporteert naar huis. Er zijn ook nog andere mensen op de wereld enzo, die over straat lopen, langskomen op school, bejaarden die op bankjes hangen, weet ik veel. Je gaat toch niet over straat als je je nog in de besmettingsfase bent, dat is echt compleet gestoord.
http://www.rivm.nl/dsreso(...)g&disposition=inlinequote:Kan iemand met mazelen naar kindercentrum, school of werk?
Als kinderen met mazelen zich goed voelen kunnen ze naar dagverblijf, peuterspeelzaal of
school. Een kind met mazelen is namelijk al besmettelijk voordat het ziek is. Daarom kunnen
andere kinderen al besmet zijn. Thuishouden van een ziek kind helpt niet om verspreiding van
de ziekte te voorkomen, behalve als het kind tijdens zijn besmettelijke periode nog niet op het
kindercentrum of school is geweest. Informeer wel de leiding, omdat het om een besmettelijke
ziekte gaat. De leiding kan dan in overleg met de GGD andere ouders informeren. Ze kunnen
dan alert zijn op ziekteverschijnselen bij hun kinderen. Ouders kunnen kinderen die niet
(volledig) zijn ingeënt alsnog laten vaccineren.
Neem de tijdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:56 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Ik heb em nu ook, maar gaat nog wel ff duren. Het zijn 1271 pagina's dus excuus dat ik het nog niet heb doorgenomen
Nee hoor, er zijn veel meer mensen vatbaar voor infectieziekten waartegen gevaccineerd wordt. Zelfs mensen die gevaccineerd zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar ze brengen alleen elkaar in gevaar.
Als ze dat niet wil geven kunnen je ook niet zien wat er in zit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Zeg dan dat men beter moet kijken naar wat er precies in een vaccin zit.
Maar niet dat vaccineren slecht is. Want dat is het niet.
Hoe bedoel je dat weerstand opbouwen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar er overlijden heel weinig mensen aan dus is het geen probleem. Is juist goed mensen bouwen dan een weerstand op.
Nee dat is compleet gestoord.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Want andermans baby's tot 14 maanden in gevaar brengen vind jij wel prima?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |