PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
We wilden eigenlijk 2x last of us en 1x bioshock maar ze hadden zowel bioshock en zelfs tombraider niet meerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga misschien zo ook ff kijken. Er zitten sowieso interessante titels bij.
Hmm, jammer. Het zijn sowieso vette games, maar ze leveren natuurlijk ook nog wat op als je ze verkoopt. Zo kun je eigenlijk gratis gamen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
We wilden eigenlijk 2x last of us en 1x bioshock maar ze hadden zowel bioshock en zelfs tombraider niet meerDus probeerde hij maar 3x The Last of us
CFquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Op welke positie speelt Michu het best?
Zit te vaak bij de macquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:24 schreef Reemi het volgende:
Die Gravenberch is een behoorlijke tank zeg
quote:
Het eerste deel was wel vet. Die andere delen heb ik niet gespeeld. Ik geloof dat Bioshock 2 wel flink kritiek kreeg op de slechte multiplayer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:27 schreef Shygirl18 het volgende:
Bioshock is best wel een kutspel hoor.,
Wat is er toch altijd met die gasten dat ze zo'n irritant kus geluid maken onder het praten.quote:
GAE ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
RKC, Heracles en Cambuur zijn toch wel de grootste degradatie kandidaten lijkt me
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:29 schreef DePresident. het volgende:
Lazic, die jongen heeft bij mij op school gezeten.
Vreselijk patsertje waarvan iedereen moest weten dat hij bij Ajax speelde.
Ja! Hij is sinds deze week (of vorige week) al weer aan het werk enzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is m inderdaad. Je broer helemaal hersteld?
En de hand over hun mond.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is er toch altijd met die gasten dat ze zo'n irritant kus geluid maken onder het praten.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En de hand over hun mond.Zo typisch.
Ik gebruik allemaal bazenspelers van vroeger..Solksjaer, Laudrup, Van Basten, toefjesquote:
Jammer dat Charisteas geen coach is geworden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik allemaal bazenspelers van vroeger..Solksjaer, Laudrup, Van Basten, toefjes
Die voetbalt dan ook nog gewoonquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jammer dat Charisteas geen coach is geworden.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
Duits eruit..jammer, blijft een baas
[ afbeelding ]
Haha, deze had ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
Duits eruit..jammer, blijft een baas
[ afbeelding ]
Niet.quote:
quote:
Daar heb je ook wel een punt ja. al is hij bijna nergens echt beter in..alleen dribbel en pace. En wat aanvallender qua WRquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 5 atb heb je aanvallende backs nodig dus dan is Junior Cesar beter.
Wist ik nietquote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:58 schreef pascal08 het volgende:
Mogen Jong Ajax, Jong PSV en Jong Twente eigenlijk promoveren naar de eredivisie? Lijkt me een gekke situatie.
Ik denk dat hij hem heeft gekozen vanwege zijn pace. Gelukkig zit ik niet op de PS3, ik heb medelijden met zijn tegenstandersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt ja. al is hij bijna nergens echt beter in..alleen dribbel en pace. En wat aanvallender qua WR
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:58 schreef pascal08 het volgende:
Mogen Jong Ajax, Jong PSV en Jong Twente eigenlijk promoveren naar de eredivisie? Lijkt me een gekke situatie.
Als je zo'n team hebt kan je er meestal toch niks van. Dus zo bang hoef je er ook niet va nte wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hem heeft gekozen vanwege zijn pace. Gelukkig zit ik niet op de PS3, ik heb medelijden met zijn tegenstanders
Klopt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hem heeft gekozen vanwege zijn pace. Gelukkig zit ik niet op de PS3, ik heb medelijden met zijn tegenstanders
Klopt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als je zo'n team hebt kan je er meestal toch niks van. Dus zo bang hoef je er ook niet va nte worden
Ik verlies echt niet vaker van 5atb teams, maar het zijn wel (bijna) altijd vervelende/saaie wedstrijden. Ik zou dan gewoon eerder 352 gaan spelen met al die vieze spelers..die formatie is gewoon veel beter en je hebt alsnog wel de kans om te voetballen (als je dat wilquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet eens overwogen waarschijnlijk. Als ik Twente zo zie deze voorbereiding moeten ze zich wel zorgen maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:02 schreef pascal08 het volgende:
En wat als Ajax, PSV of Twente degradeert naar de Jupiler league?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet eens overwogen waarschijnlijk. Als ik Twente zo zie deze voorbereiding moeten ze zich wel zorgen maken.
Ja, dat rust nemen gaat mij niet zo goed af, ik ben snel weer aan het werk gegaan omdat ik thuis gek werd. Wel voor 3 uurtjes per dag hoor, en in die 3 uurtjes hoef ik niet veel te doen. Vooral een beetje om onder de mensen te zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja! Hij is sinds deze week (of vorige week) al weer aan het werk enzo.Daarvoor had hij 2 a 3 weken rust moeten nemen icm medicatie volgens mij.
Ik schrok best wel toen ik hoorde dat hij naar het ziekenhuis moest omdat gewoon een deel van zijn gezicht verlamd was. Uiteindelijk is het nog vrij vlot gegaan en was hij in die periode vooral heel erg moe.
Ik zie op het EA forum in de bronze discussion lounge steeds meer 5 atb teams. 1 iemand klaagt altijd over pace dus daarom heeft hij maar (bijna alleen maar) 5 atb teams. Wel met veel spelers onder de 70 pace.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik verlies echt niet vaker van 5atb teams, maar het zijn wel (bijna) altijd vervelende/saaie wedstrijden. Ik zou dan gewoon eerder 352 gaan spelen met al die vieze spelers..die formatie is gewoon veel beter en je hebt alsnog wel de kans om te voetballen (als je dat wil)
makes perfect sense.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie op het EA forum in de bronze discussion lounge steeds meer 5 atb teams. 1 iemand klaagt altijd over pace dus daarom heeft hij maar (bijna alleen maar) 5 atb teams. Wel met veel spelers onder de 70 pace.
Is op proef daar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef Reemi het volgende:
Wat de neuk, Engelaar zit bij de selectie van West Ham
Speel de silver cup niet vaak meer, maar daar is het ook zo...steeds als ik het weer eens speel is het raakquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie op het EA forum in de bronze discussion lounge steeds meer 5 atb teams. 1 iemand klaagt altijd over pace dus daarom heeft hij maar (bijna alleen maar) 5 atb teams. Wel met veel spelers onder de 70 pace.
Je hebt toch wel een oud shirt waar je in kan hardlopenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:15 schreef Fuszy het volgende:
Ik wilde gaan hardlopen dadelijk en ik heb alleen maar feyenoordshirts om in te sporten. Aangezien ik sowieso langs het stadion kom lijkt het me niet zo'n strak idee op het moment
Zoveel, maar ik trek liever een shirt aan waar je normaal in sport. In die normale dingen krijg je het fucking warmquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een oud shirt waar je in kan hardlopen
Shirt met zo weinig mogelijk bedrukking zoeken die worden niet zo warmquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zoveel, maar ik trek liever een shirt aan waar je normaal in sport. In die normale dingen krijg je het fucking warm
Je wordt heus niet in elkaar getrapt, hier lopen in stad ook gasten met een Ajax trainingspak rond en hetzelfde geldt in Amsterdam wel dat er een paar met een Feyenoord trainingspak lopenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:15 schreef Fuszy het volgende:
Ik wilde gaan hardlopen dadelijk en ik heb alleen maar feyenoordshirts om in te sporten. Aangezien ik sowieso langs het stadion kom lijkt het me niet zo'n strak idee op het moment
ewa wnnr gaan we coopenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je wordt heus niet in elkaar getrapt, hier lopen in stad ook gasten met een Ajax trainingspak rond en hetzelfde geldt in Amsterdam wel dat er een paar met een Feyenoord trainingspak lopen
zo ik moet effe schijfruimte vrijmakenquote:
was eerst een spitsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:35 schreef Nickskuh het volgende:
En weer terug uit Waalwijk, goed Ajax gezien maar wel een heel zwak RKC.
Vond Eriksen echt goed spelen, en Boerrigter die de kansjes goed afmaakte.
Bojan nog niet veel van kunnen zien jammer genoegMaar die linker centrale verdediger die er in de 60ste minuut in kwam, wat een beest is dat zeg
Redelijk snel en kan ook nog voetballen ook. Gravenberch volgens mij?
Gravenberch ja, maar die is gewoon dik. En niet snel hoor. Speelde wel prima. Zag het allemaal wat sneller dan zijn tegenstander ook..daardoor kon hij compenseren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:35 schreef Nickskuh het volgende:
En weer terug uit Waalwijk, goed Ajax gezien maar wel een heel zwak RKC.
Vond Eriksen echt goed spelen, en Boerrigter die de kansjes goed afmaakte.
Bojan nog niet veel van kunnen zien jammer genoegMaar die linker centrale verdediger die er in de 60ste minuut in kwam, wat een beest is dat zeg
Redelijk snel en kan ook nog voetballen ook. Gravenberch volgens mij?
quote:
Wel vandaag dus al officieelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een week jonger dan ik ook
Ja Rik is echt een flutbron. Die zei dat hij volgende week pas naar Nederland kwamquote:
Rik, it's in the name.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja Rik is echt een flutbron. Die zei dat hij volgende week pas naar Nederland kwam
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:48 schreef pascal08 het volgende:
Ladiesnight in de Kuip bij de seizoenssamenvatting.Wtf!
Klopt echt een kutnaamquote:
quote:
4 jaartjes. Hopen dat hij goud blijft, zal wel een bazige CDM zijn.quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:06 schreef Shygirl18 het volgende:
Hij is best breed geworden
[ afbeelding ]
Hij gaat in FM ook altijd naar Engelandquote:
Moet wel want woestijnquote:
nog steeds druk silver packs aan het openen denkquote:
Netjes.twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 19:13:13De transfers van Leroy Fer en Jeffrey Bruma leveren Feyenoord, als club die de twee opleidde, bijna een miljoen euro op. (De Telegraaf) reageer retweet
Oh, hij is nog in de groei?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1.76 volgens sofifa, in FUT is hij dit jaar 1.70.
zijn reet welquote:
Huh, Arias?quote:
oh ik las het verkeerd ja, ging over Willems.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Huh, Arias?
Bij Willems kan ik me deze opmerking voorstellen
Die doet soms ook wel even een maccie jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh ik las het verkeerd ja, ging over Willems.
Ik lees het nu pas. Ik was namelijk silverpacks aan het openen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog steeds druk silver packs aan het openen denk
Kun je je daar nou echt zo mee vermaken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas. Ik was namelijk silverpacks aan het openen.
Ja. Ik hoop volgende week weer te kunnen Fifa'en, en spelletjes te kunnen doen waar je intensief naar het beeld moet kijkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kun je je daar nou echt zo mee vermaken?Ik heb nooit geduld en discard dan alles.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:17 schreef Reemi het volgende:
Netjes.twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 19:13:13De transfers van Leroy Fer en Jeffrey Bruma leveren Feyenoord, als club die de twee opleidde, bijna een miljoen euro op. (De Telegraaf) reageer retweet
Leuk teamquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er ineens een stuk minder uit
Kennen jullie niet nog ergens wat grond verkopen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
kunnen we weer wat mee. Denk ik, hoop ik...
wie hou ik voor de gek. Lekker de schuld mee wegwerken
Geinig dat ze nog allemaal 9 chem hebben bij hun oude clubquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hee bedankt man. Beetje jammer alleen dat Rekik niet in Fut zit.quote:
Met die gasten die nu in het bestuur zitten kunnen we helemaal niks.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kennen jullie niet nog ergens wat grond verkopen?
Weinig blankenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dat vandaag dus gevraagd aan Rik Elfrink maar hij gaf geen antwoordquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geinig dat ze nog allemaal 9 chem hebben bij hun oude club
Maar Hiljemark zal basisspeler zijn lijkt me?
De kabel was er vorig seizoen ook al...nu wordt hij alleen wat groterquote:
Misschien kun je even zijn H2H rating checken dan weet je hetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee bedankt man. Beetje jammer alleen dat Rekik niet in Fut zit.
Dat wordt volgend jaar wel een goede silver i guess.
Ik hoop eigenlijk dat hij bronze blijft. Verder moet hij het eerst nog maar laten zien.. bij Blackburn heeft hij ook maar weinig meegedaan volgens mij. Die ene keer dat ik hem in de samenvatting zag maakte hij meteen een fout.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee bedankt man. Beetje jammer alleen dat Rekik niet in Fut zit.
Dat wordt volgend jaar wel een goede silver i guess.
Zegt geen fuck nog..ze passen alles toch nog aan..was andere jaren ook zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien kun je even zijn H2H rating checken dan weet je het
Vorig jaar ook al.quote:
Die wordt sowieso Silver. Klopt, maar hij maakt een goede indruk. Beter dan Marcelo iigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat hij bronze blijft. Verder moet hij het eerst nog maar laten zien.. bij Blackburn heeft hij ook maar weinig meegedaan volgens mij. Die ene keer dat ik hem in de samenvatting zag maakte hij meteen een fout.
Dat is niet wat DS2 zegtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt geen fuck nog..ze passen alles toch nog aan..was andere jaren ook zo.
Ben benieuwd..wel wat opties daar in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had dat vandaag dus gevraagd aan Rik Elfrink maar hij gaf geen antwoord
Wel zei hij dat Cocu fan is van met de punt naar achteren, in dat geval zou je zeggen dat Hiljemark op de bank komt.
Maar PSV begint iig met Maher en daarachter Hiljemark en Schaars, want Wijnaldum begint als rechtsbuiten het seizoen (al gaan ze nog een rechtsbuiten halen, maar niemand weet wie)
Ja omdat hij nog maar 1 jaar contract heeft he.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd..wel wat opties daar in ieder geval.
Las trouwens dat Viergever zich bij AZ moet focussen op linksback..wat is dat nou voor kutbeleid. Omdat Wuytens en Gouweleeuw er nu zijn
Dan zit DS2 ernaast. Er zullen genoeg spelers zijn waar het wel bij klopt en het is een aardige indicatie, maar echt niet meer dan dat.quote:
Ja, als je zoiets leest dan is het gewoon wachten op een transfer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja omdat hij nog maar 1 jaar contract heeft he.
Ik weet eigenlijk bijna zeker dat die nog naar PSV komt
Het zal wel gebaseerd zijn op de stats in H2H nu.. tenzij ze ineens een goed begin van het seizoen hebben zoals Fer vorig jaar.quote:
Ik hoop dat Stijn van R&B, hiphop en rap houdtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De kabel was er vorig seizoen ook al...nu wordt hij alleen wat groter
Lekker een kaartje leggen in de bus gaat er niet van komen in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Stijn van R&B, hiphop en rap houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |