Ik ben al het kijken naar een klein sauna in huis.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef petertje74 het volgende:
waarom zou dat niet kunnen...
zolang je het niet doet als er mensen bij zijn .....
Ik wil wel proberen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:01 schreef Eshya85 het volgende:
Zou mij wel een keer zeer spannend lijken om in een sauna zo "stout" bezig te zijn, met iemand die dat ook wil
Als je hygiëne belangrijk vindt moet je sowieso niet in een openbare sauna komen.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:45 schreef nielsgeode het volgende:
Seks in een openbare sauna is naar mijn ronduit asociaal. Er is een zeer goede reden waarom het niet mag: andere bezoekers kunnen zich er ernstig aan storen en bovendien is het onhygienisch. Ik hoop van harte dat je een keer door het personeel betrapt wordt. De sanctie is namelijk dat je naam op een zwarte lijst gezet wordt en je nergens in Nederland nog bij een sauna naar binnen mag.
Hoe geil moet je zijn om in een afgesloten ruimte met een beperkte hoeveelheid van schaarse lucht, die steeds droger wordt door de warmte,aan sex te denken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Al die overspannen reacties van die vlotte huismoeders hier.![]()
Toen ik wat jonger was kwam het wel eens voor zonder er al teveel over na te denken. Ik werd simpelweg knettergeil in de sauna.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:16 schreef petertje74 het volgende:
waarom moet je geil zijn en waarom zou je in een afgesloten ruimte met schaarse lucht geen zin hebben in iets spannends???
je kan ook spannende dingen doen zonder super geil te zijn...
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef twiFight het volgende:
En als er een kind de sauna in stapt is dat verder ook heel normaal? Gewoon lekker doorpompen, want dat is zo spannend!
Of gaan we nu met de argumentatie komen dat kinderen dan maar niet naar de sauna moeten gaan.
Toch stiekum wel een moeilijke kwestie hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:23 schreef petertje74 het volgende:
nee uiteraard is dat niet normaal....maar als je zoiets doet ga je niet met je ogen dicht zitten en let je echt wel op de deur en het raam die daar in zit
dat wij dat geil vinden betekend niet dat we daar andere mensen mee lastig willen vallen.
Naakte, mooie vrouwen onder de zweetdruppels associeert mijn zijn nu eenmaal met geilheid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoe geil moet je zijn om in een afgesloten ruimte met een beperkte hoeveelheid van schaarse lucht, die steeds droger wordt door de warmte,aan sex te denken.![]()
Volgens mij,maar wie ben ik, heeft je lichaam op dat moment andere behoeftes dan jouw geilheid.
Precies. Net zoals kinderen nooit naar huis moeten gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef twiFight het volgende:
En als er een kind de sauna in stapt is dat verder ook heel normaal? Gewoon lekker doorpompen, want dat is zo spannend!
Of gaan we nu met de argumentatie komen dat kinderen dan maar niet naar de sauna moeten gaan.
In elke sauna hangen veel camera's, vooral om te voorkomen dat mensen gaan neuken in het bubbelbadquote:Op maandag 22 juli 2013 14:18 schreef Iwanius het volgende:
Camera's? Je speelde toch niet in een of andere reality-show? En als dat niet zo was, waar heeft men dan zoveel camera's hangen?(welke club?)
Dat.quote:
Met een fappende badmeester achter de monitorquote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In elke sauna hangen veel camera's, vooral om te voorkomen dat mensen gaan neuken in het bubbelbad![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |