Door zo hard te fietsen blijven de rode bloedlichaampjes de parasieten voor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de afgrijselijke worm van Froome waardoor ie zo snel fietst.
Ik kan het ook bijna niet kijken, zoveel plaatsvervangende schaamtequote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de afgrijselijke worm van Froome waardoor ie zo snel fietst.
Haha iddquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan het ook bijna niet kijken, zoveel plaatsvervangende schaamte
En dan zo'n hoofd erbij -->
Ja en film het en zet het op FOKquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:28 schreef debeterebob het volgende:
Ik krijg een neiging om op de Ventoux naast hem te gaan rennen met een grote worm in mijn handen
goed idee welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:28 schreef debeterebob het volgende:
Ik krijg een neiging om op de Ventoux naast hem te gaan rennen met een grote worm in mijn handen
Da's niet plots hoor, dat is het hele jaar al zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is een Nederlander 2de en plots zoveel haat richting Froome
Vind ik ook, wie zorgt voor de worm, ik zorg wel voor de trip richting de alpenquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:28 schreef debeterebob het volgende:
Je brengt me zeker tot aan Luxemburgquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind ik ook, wie zorgt voor de worm, ik zorg wel voor de trip richting de alpen
Zijn laatste koers die hij zag was de vorige tour. Dus ja ik snap zijn perceptie wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's niet plots hoor, dat is het hele jaar al zo.
Froome de heiden die geen Martiaans kan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:32 schreef ZoDiep het volgende:
Mart net: 'did you make an appointment'? Je ziet froom zo van
Echt hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:32 schreef ZoDiep het volgende:
Mart net: 'did you make an appointment'? Je ziet froom zo van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |