Dat weet hij vast wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Valt me op dat hij er nog nooit eens op gereden is. Dat zou toch eigenlijk moeten, dan weet je wat je te wachten staat.
Zometeen verliest ie hier de Tour!1quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Valt me op dat hij er nog nooit eens op gereden is. Dat zou toch eigenlijk moeten, dan weet je wat je te wachten staat.
Ellen ten Damme?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:12 schreef DSVM het volgende:
Ten damme ziet er altijd depressief uit zegalsof hij ieder moment in huilen kan uitbarsten
Ellen is vaak wel vrolijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:12 schreef DSVM het volgende:
Ten damme ziet er altijd depressief uit zegalsof hij ieder moment in huilen kan uitbarsten
Hij moest op het voorlaatste klimmetje al bijna lossen, vraag me af of hij nog veel kon. Hij heeft trouwens wel veel werk gedaan toen Lampre en Euskaltel aan het achtervolgen waren. Maar overall zou een Albasini het wat dat betreft meer verdiend hebben ja...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteraard, slim gedaan dus, maar ik gun het dan liever iemand die er wel iets voor heeft gedaan..
'marginal giraffes'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is volgens mij wel veel opgetrokken met giraffes
Das waar jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Limburg is toch een soort van reserve-België?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |