Dan moeten ze wel heel snel beginnen met rijden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:42 schreef TLC het volgende:
Zo zwaar is de etappe op papier niet meer ; Argos kan weer voor een ritzege gaan met Degenkolb
of weer Sagan natuurlijk
Dat geeft de burger moed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef Pino112 het volgende:
Leuk feitje trouwens: Mollema is blijkbaar nog nooit de Ventoux opgereden.
Daar heb je hem.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oroz, want die is met zijn actie niet eens in beeld geweest.
Oroz.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Devan de dag is voor Hoogerland.
Inderdaad.De helft in de groep heeft nog geen trap te veel gedaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel een grote kopgroep natuurlijk, die pak je niet zo snel terug.
Hij is hem wel opgereden, maar nooit meer afgereden.quote:
Mijn adoptierenner was natuurlijk bang dat hij weer de onopvallendste renner van de tour zou worden, net zoals in 2009. Dus doet hij alles om maar een paar seconden in beeld te komen.quote:
Die gaf inderdaad een stukje voor de top op.quote:
Da's dan iig nog (net) gelukt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn adoptierenner was natuurlijk bang dat hij weer de onopvallendste renner van de tour zou worden, net zoals in 2009. Dus doet hij alles om maar een paar seconden in beeld te komen.
Albasani , voigt , Rojas , Bakelants , Millar , Gautier , ...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
Ik schakel net pas in, welke renners zijn er in de kopgroep die nu een kans hebben op deze rit?
Eros Poli! Baas!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:45 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Die gaf inderdaad een stukje voor de top op.
Eros Poli overigens niet, die ging er op en erover.
Ooit gehoord van een liveticker.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
Ik schakel net pas in, welke renners zijn er in de kopgroep die nu een kans hebben op deze rit?
Of juist niet. Beginnersgeluk..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Morgen 10 minuten aan z'n broek dus.
Ja, maar wie maakt er volgens jou, de beste kans om deze rit te winnen. Wie is er nu de favoriet in de kopgroep?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:45 schreef sausagin het volgende:
[..]
Albasani , voigt , Rojas , Bakelants , Millar , Gautier , ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |