quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:18 schreef DeLuna het volgende:
Zo Sky ook weer eens bij elkaar. Zouden ze elkaar nog kennen?
oeioeiquote:
Teletekst op internetquote:
Ja , maar enkel voor belgen denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
Heeft de belg trouwens ook een live stream via internet?
Als ie de kopgroep überhaupt bereiktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hoogerland klapt straks gewoon gelijk over die kopgroep heen.
Check!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:21 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ja , maar enkel voor belgen denk ik.
Maar op sports-livez.com vind je wel altijd een stream
Die kans lijkt mij niet bijster groot.quote:
Ok, Ik vind dat ze iets meer kediet verdienen omdat ze wel de koerssen uitzenden die niet meteen bij de absolute top horen! De Nos presteerd het om zelfs De waalse pijl niet uit te zenden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja.
Overigens volg ik Route du Sud, Baskenland, Catalonië, etc, toch enkel via teletekst of de krant.
Die poll is gewoon voor bezoekers van sporza.be, ook degenen die niet naar de tv aan het kijken zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze die poll tijdens de TV uitzending van de Tour houden, lijkt me dat wel ja.
Lijkt me ook niet. Als ze dichter dan een minuut komen, dan zullen ze in de kopgroep wel een beetje gas bijgeven en is het meteen over.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij niet bijster groot.
Maar dat land is natuurlijk ook compleet wielerleip. In Nederland liggen de zaken toch anders.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:23 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ok, Ik vind dat ze iets meer kediet verdienen omdat ze wel de koerssen uitzenden die niet meteen bij de absolute top horen! De Nos presteerd het om zelfs De waalse pijl niet uit te zenden.
Johnny is ook niet zo van het doordacht koersen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
en zelfs als hij het redt, dan is hij helemaal kapot gereden en kansloos in de finale.
Domme actie dus van Sjonnie.
Ja inderdaad, maar ja hij heeft z'n Nederlandse trui laten zien...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:25 schreef Lutte het volgende:
Komt Hoogerland in de kopgroep, is ie bekaf
Onzin! Hij heeft dan een nadeel. Dat wil nog niet zeggen dat hij kansloos is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
en zelfs als hij het redt, dan is hij helemaal kapot gereden en kansloos in de finale.
Domme actie dus van Sjonnie.
sadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Johnny rijdt de Giro-winnaar eraf.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:18 schreef DeLuna het volgende:
Zo Sky ook weer eens bij elkaar. Zouden ze elkaar nog kennen?
vint ik ook hoor. gwn nix van aantrekke, schijt aan hebbequote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:30 schreef ChesterPerry het volgende:
hou op jullie johnny komt er gwn bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |