abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128899891
Hallo,

Ik heb eergisteren een date gehad met mijn nieuwste vlam. Ik sprak met mezelf af om hem alleen een kus op mijn wang te laten geven, dit werden er echter meeer grrrrr (geen enkele vorm van seks gehad, maar wel geknuffel en gekus etc.). Ik had meer hard to get moeten spelen, nu voel ik me zo makkelijk :r Ik had voorgenomen om hem minstens 2 weken te laten wachten voor geknuffel. Hij gaat me vast nooit meer bellen, omdat ik ook nog eens ontzettend labiel was heel de dag ;(

Kan iemand mij van tips voorzien?
pi_128899919
Hem een contract laten tekenen dat de komende twee maand er eerst geen geknuffel en gezoen komt.
pi_128899924
ben jij een sanasoefi kloon?
pi_128899935
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:53 schreef Deckard het volgende:
Hem een contract laten tekenen dat de komende twee maand er eerst geen geknuffel en gezoen komt.
opgelost! *O*
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_128899937
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:53 schreef Plantagehouder het volgende:
ben jij een sanasoefi kloon?
Nee, ik ben een user met liefdesproblemen ;)
pi_128899943
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:53 schreef Deckard het volgende:
Het is al gebeurd...............
pi_128899964
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:54 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Het is al gebeurd...............
Foutje moet kunnen. Je kan nu tegen hem zeggen dat je niet je zelf was en dat als hij een mooie tijd met jou wil hebben hij na een aantal maanden geweldige sex zal krijgen, als hij het waard is.
pi_128900009
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:55 schreef Deckard het volgende:

[..]

Foutje moet kunnen. Je kan nu tegen hem zeggen dat je niet je zelf was en dat als hij een mooie tijd met jou wil hebben hij na een aantal maanden geweldige sex zal krijgen, als hij het waard is.
Ik weet het niet, ik kan het niet aan. Ik ben zo gevoelig, maak me druk om dingen waar anderen niet aan denken. Hij vlucht binnen een week weg :)
pi_128900027
wow wat eruuuugggg :o
pi_128900035
Troll dit, kunnen de mods niet uitvinden wie dit is en dan bannen?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128900042
Tip 1: Niet te hard zijn voor jezelf, je weet immers helemaal niet hoe de ander dingen heeft opgevat. Misschien was die wel heel erg aan dat geknuffel toe en denkt hij er heel positief over.

2: Gewoon even afwachten of hij belt.

3: Als er geen afspraken zijn gemaakt over vervolg dates, kun je gewoon blijven daten met anderen om het gebeuren te vergeten en het de volgende keer meer te late verlopen zoals je het in je hoofd hebt.

4: Gevoelig wordt niet altijd als negatief gezien, maak het dus in je hoofd ook niet negatief.
pi_128900049
'Laten wachten', wat is er mis met jou? Doe gewoon lekker waar je zin in hebt, en stop met manipuleren.
pi_128900094
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:00 schreef Alentejana het volgende:
Tip 1: Niet te hard zijn voor jezelf, je weet immers helemaal niet hoe de ander dingen heeft opgevat. Misschien was die wel heel erg aan dat geknuffel toe en denkt hij er heel positief over.

2: Gewoon even afwachten of hij belt.

3: Als er geen afspraken zijn gemaakt over vervolg dates, kun je gewoon blijven daten met anderen om het gebeuren te vergeten en het de volgende keer meer te late verlopen zoals je het in je hoofd hebt.

4: Gevoelig wordt niet altijd als negatief gezien, maak het dus in je hoofd ook niet negatief.
Hij wilde het heeel erg graag van mij iig. Hij kon net zo goed bij zijn hele knappe buurmeisje (ex) terecht voor seks. Woont een deur verderop, maar hij had nog steeds een ring met haar naam ?? wtf.
Nee, ik ga net afwachten. Het lijkt me voor mijn gemoedsrust beter als ik hem vergeet
pi_128900100
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:01 schreef Solomon het volgende:
'Laten wachten', wat is er mis met jou? Doe gewoon lekker waar je zin in hebt, en stop met manipuleren.
Wat ik doe, is geen manipuleren, Het is de tijd nemen
pi_128900152
Precies, je hoeft niet meteen met dates ver te gaan. Vervolgens wordt je gezien als slet en makkelijk en alleen leuk voor een one night stand. Als iemand serieus into you is, dan hoeft die echt niet meteen van alles.

Verder, ik kan alleen uitgaan van wat je schrijft en je hebt het niet gehad over zijn ex.

Als je zo zeker bent dat je hem moet vergeten, waarom vraag je dan om tips????
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:09:33 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128900175
TS, jij sloerie, waarom in vredesnaam ga je dan ook knuffelen op de eerste date :r :r , afgelikte boterham!!!!
Resistance is futile.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:09:37 #17
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128900177
dat mensen nog serieus reageren op je ongein
pi_128900184
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:09 schreef Seven. het volgende:
TS, jij sloerie, waarom in vredesnaam ga je dan ook knuffelen op de eerste date :r :r , afgelikte boterham!!!!
Tweede!
pi_128900191
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:09 schreef hugecooll het volgende:
Wat zeik je nou!! Dit is real
pi_128900195
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:08 schreef Alentejana het volgende:
Precies, je hoeft niet meteen met dates ver te gaan. Vervolgens wordt je gezien als slet en makkelijk en alleen leuk voor een one night stand. Als iemand serieus into you is, dan hoeft die echt niet meteen van alles.

Verder, ik kan alleen uitgaan van wat je schrijft en je hebt het niet gehad over zijn ex.

Als je zo zeker bent dat je hem moet vergeten, waarom vraag je dan om tips????
:'( :'( :'( Ik heb mezelf verloochend
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:11:55 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128900209
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:10 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Tweede!
Blijft smerig :r .

Ga biechten of zo, misschien vergeeft God je wel maar deze jongen wil nu niets anders dan copuleren natuurlijk. Teasen :r .
Resistance is futile.
pi_128900213
Kan je niet in contact met zijn vrienden komen?
pi_128900217
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:12 schreef Deckard het volgende:
Kan je niet in contact met zijn vrienden komen?
Eh hoezo?
pi_128900232
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ga biechten of zo, misschien vergeeft God je wel maar deze jongen wil nu niets anders dan copuleren natuurlijk. Teasen :r .
Ik ga mezelf even een weekje afzonderen en dan vergeeft God mijn zonden wel :). Ik was tenslotte mezelf niet, ik werd verleid! Het vlees is zwak weet je nog :'(
pi_128900245
quote:

[..]

:'( :'( :'( Ik heb mezelf verloochend
Gevoel is een machtig iets en als iets goed voelt op dat moment ga je er in mee. Dat is ook waarom vreemdgaan gebeurt bv.
Ik snap dat het kan voelen alsof je in de fout bent gegaan naar jezelf toe van je verstand uit gezien, maar je gevoel is ook deel van jezelf en die was het er wel mee eens... ;)
pi_128900251
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:14 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Gevoel is een machtig iets en als iets goed voelt op dat moment ga je er in mee. Dat is ook waarom vreemdgaan gebeurt bv.
Ik snap dat het kan voelen alsof je in de fout bent gegaan naar jezelf toe van je verstand uit gezien, maar je gevoel is ook deel van jezelf en die was het er wel mee eens... ;)
Maar de grote vraag is..zou hij me nu als een slet zien? Ik denk het wel..
pi_128900277
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:12 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Eh hoezo?
Zeggen dat hij een poging tot verkrachting deed. Misschien dat ze op hem in kunnen praten dat hij dat soort dingen niet mag doen.
pi_128900288
Pff blijkbaar vond je het lekker, anders was het wel bij een kus op de wang gebleven. Maar nee, mevrouw wil persé lang wachten zodat meneer niet denkt dat je makkelijk ben. Misschien is hij wel makkelijk? :?
pi_128900306
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:14 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Kan, hoeft niet. Het is niet slim om vanuit je eigen gevoel dingen in te gaan vullen.

Als je hem weer spreekt kun je het hem vragen. In het algemeen, hoe hij meisjes ziet de meteen toegeven.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:18:05 #30
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128900311
quote:

[..]

Wat zeik je nou!! Dit is real
gewoon ongein o|O
pi_128900314
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Zeggen dat hij een poging tot verkrachting deed. Misschien dat ze op hem in kunnen praten dat hij dat soort dingen niet mag doen.
Is dit een poging tot verkrachting? Nu ben ik helemaal in de war, het was niet dat hij me in een houdgreep hield
pi_128900323
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:18 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Is dit een poging tot verkrachting? Nu ben ik helemaal in de war, het was niet dat hij me in een houdgreep hield
Maar liet hij wel op tijd los?
pi_128900336
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:17 schreef Jandirk het volgende:
Pff blijkbaar vond je het lekker, anders was het wel bij een kus op de wang gebleven. Maar nee, mevrouw wil persé lang wachten zodat meneer niet denkt dat je makkelijk ben. Misschien is hij wel makkelijk? :?
Uh ja, ik vind hem leuk en aantrekkelijk. Natuurlijk maakt hij gevoel in me los als hij me op een hele fijne manier benadert en ik had gewoon nee moeten zeggen.
pi_128900361
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Haha! Als hij je om dit laat zitten en geen contact meer opneemt was hij toch al niet de juiste persoon ;)
pi_128900367
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:18 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar liet hij wel op tijd los?
Hij liet me pas los toen ik echt in zijn armen was, daarvoor hield hij me wel zo stevig vast dat ik niet weg kon..maar hij dwong me niet per se. Ik zei echt tegen hem dat hij nu echt rustig aan moest doen omdat ik bang werd
pi_128900378
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:19 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Uh ja, ik vind hem leuk en aantrekkelijk. Natuurlijk maakt hij gevoel in me los als hij me op een hele fijne manier benadert en ik had gewoon nee moeten zeggen.
Waarom jezelf kwellen? Beetje zoenen en knuffelen kan geen kwaad hoor. En wachten met seks is een ander verhaal. Als je wacht kan je alsnog laten zien dat je jezelf niet aan iedereen geeft.
pi_128900385
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:21 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Haha! Als hij je om dit laat zitten en geen contact meer opneemt was hij toch al niet de juiste persoon ;)
Ok dus jij vindt ook dat ik had moeten wachten?
pi_128900403
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:21 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Hij liet me pas los toen ik echt in zijn armen was, daarvoor hield hij me wel zo stevig vast dat ik niet weg kon..maar hij dwong me niet per se. Ik zei echt tegen hem dat hij nu echt rustig aan moest doen omdat ik bang werd
Ik denk inderdaad dat je je zijn vrienden , en dan vooral de vrouwelijke, er op aan moet spreken. Dan zal hij het niet gauw meer doen en zal hij niet zo over je denken.
pi_128900428
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:22 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ok dus jij vindt ook dat ik had moeten wachten?
Doe niet zo raar of paniekerig zeg...

Ook al had je seks op de eerste date willen, wat maakt dat nou uit. Als het voor jou goed voelt wat is dan in hemelsnaam het probleem? Leef je voor jezelf of voor je toekomstige vriend?
pi_128900470
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:23 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat je je zijn vrienden , en dan vooral de vrouwelijke, er op aan moet spreken. Dan zal hij het niet gauw meer doen en zal hij niet zo over je denken.
Ok...tsja als ik hem alleen kan bereiken via zijn vrienden..ik heb het hem ook zelf verteld. Ik denk gewoon dat vanaf nu afstand van hem hou
pi_128900501
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:01 schreef Solomon het volgende:
"Pools are perfect for holding water"
pi_128900623
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik kan eigenlijk met zekerheid zeggen dat hij een player is....Ik herken dat soort jongens heel snel. Dus ik doe echt niet waar ik zin in heb, als hij toch weggaat wanneer hij seks heeft gekregen van mij
pi_128900738
Ik zou het uitmaken. Dit is al gedoemd te mislukken zo. De volgende keer sterk blijven en je niet meer zo laten beinvloeden. Als jij je zo makkelijk blijft opstellen, is het niet raar als ze je als slet zullen behandelen.
pi_128900915
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:39 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zou het uitmaken. Dit is al gedoemd te mislukken zo. De volgende keer sterk blijven en je niet meer zo laten beinvloeden. Als jij je zo makkelijk blijft opstellen, is het niet raar als ze je als slet zullen behandelen.
Ik was niet makkelijk!! Ik had wel de deur moeten uitlopen toen hij voor de miljoenste keer bedelde om een knuffel, maar ik heb toch geen seks met hem gehad...hield mij kleding gewoon aan. Ach whatever, ik vergeet hem gewoon :). Hij vindt vast wel iemand anders die makkelijk dr benen spreidt,maar niemand zoals ik :P
pi_128900989
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:47 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik was niet makkelijk!! Ik had wel de deur moeten uitlopen toen hij voor de miljoenste keer bedelde om een knuffel, maar ik heb toch geen seks met hem gehad...hield mij kleding gewoon aan. Ach whatever, ik vergeet hem gewoon :). Hij vindt vast wel iemand anders die makkelijk dr benen spreidt,maar niemand zoals ik :P
Ik vind het anders niet getuige van iemand met een ruggengraat. Hij bedelt om een knuffel en krijgt zijn zin. Daarmee heb je het verpest. Volgens mij was je ook zo makkelijk omgeluld als hij wel seks met je had willen hebben.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 12:06:15 #46
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_128901346
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:14 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ja dit is het eerste wat in me opkwam toen ik dit las...ik dacht wat een sloerie bah!!
pi_128901623
Is iedereen hier nu gewoon aan het trollen of wat? :')
Hoezo is een knuffel met kleren aan sletterig? Als er nog niks gebeurd was op de 2e date zou er van mij ook geen 3e hoefde te komen, jezus zeg :')
pi_128901661
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:09 schreef hugecooll het volgende:
pi_128901850
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik vind het anders niet getuige van iemand met een ruggengraat. Hij bedelt om een knuffel en krijgt zijn zin. Daarmee heb je het verpest. Volgens mij was je ook zo makkelijk omgeluld als hij wel seks met je had willen hebben.
Geloof me maar, hij vroeg ook om seks. Ik heb geen ruggengraat getoond nee, maar ik ben tenminste niet all-the-way gegaan. Ik ben wel naar mijn gevoel te ver gegaan en daar ben ik zo boos over, dat ik blijkbaar zo makkelijk om te praten ben
pi_128901875
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hoezo is een knuffel met kleren aan sletterig? Als er nog niks gebeurd was op de 2e date zou er van mij ook geen 3e hoefde te komen, jezus zeg :')
Nou er komt ook geen 3e date omdat ik hem een lul vind! Ik verdien beter en geen player idioot.
pi_128901891
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:26 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Nou er komt ook geen 3e date omdat ik hem een lul vind! Ik verdien beter en geen player idioot.
Dan ligt dat toch aan hem en niet aan jou? :')
Bovendien vindt ik nog steeds dat een zoen op je 2e date best moet kunnen.
pi_128901967
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dan ligt dat toch aan hem en niet aan jou? :')
Bovendien vindt ik nog steeds dat een zoen op je 2e date best moet kunnen.
Bij mijn vorige topic was ik een preuts en zedig meisje toen ik niet inging op zijn verzoek tot knuffelen. En nu ben ik een slet omdat ik het wel heb gedaan. Dus de fok users zeiken maar wat, ik weet iig dat ik het hun mening nooit meer serieus neem
pi_128901992
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:30 schreef Voluptas het volgende:

[..]

[..]

Bij mijn vorige topic was ik een preuts en zedig meisje toen ik niet inging op zijn verzoek tot knuffelen. En nu ben ik een slet omdat ik het wel heb gedaan. Dus de fok users zeiken maar wat, ik weet iig dat ik het hun mening nooit meer serieus neem
Snap de reacties hier ook niet echt, kijk als je seks op je 1e date hebt ben je wel makkelijk ja, maar een knuffel moet kunnen toch? En dan zoenen op de 2e date, klinkt voor mij niet zo raar eerlijk gezegd.
pi_128902062
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:31 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Snap de reacties hier ook niet echt, kijk als je seks op je 1e date hebt ben je wel makkelijk ja, maar een knuffel moet kunnen toch? En dan zoenen op de 2e date, klinkt voor mij niet zo raar eerlijk gezegd.
Toch vind ik het snel om op de 2e date al te rollebollen, en ook al was het alleen gezoen en geknuffel. Ik ben trouwens ook maagd, maar dat weet hij niet.
pi_128902110
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:35 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Toch vind ik het snel om op de 2e date al te rollebollen, en ook al was het alleen gezoen en geknuffel. Ik ben trouwens ook maagd, maar dat weet hij niet.
Tijdens het zoenen ben je al snel geneigd elkaar een beetje te strelen, zeker als je zit/ligt, vind ik niet zo raar. Maar als jij dat te snel vindt gaan moet je dat idd niet doen :P Maar het maakt je in mijn ogen geen slet iig
  One tough cookie zaterdag 13 juli 2013 @ 12:40:25 #56
169210 liesje1979
pi_128902167
Stel je niet aan mens. Je zegt dat je niets meer met hem wil, waar heb je dan precies advies voor nodig?
pi_128902248
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:37 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Tijdens het zoenen ben je al snel geneigd elkaar een beetje te strelen, zeker als je zit/ligt, vind ik niet zo raar. Maar als jij dat te snel vindt gaan moet je dat idd niet doen :P Maar het maakt je in mijn ogen geen slet iig
Oh ok, want ik ben absoluut niet makkelijk en wil ook niet als een slet overkomen...anders waren er al 30 mannen over me heen geweest. En hij is de enige van de 15 mannen dit jaar op wiens verzoek ik ingestemd heb om mee op een date te gaan, maar ja ik heb de verkeerde uitgekozen denk ik :P
pi_128902259
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
Stel je niet aan mens. Je zegt dat je niets meer met hem wil, waar heb je dan precies advies voor nodig?
Ik stel me aan, omdat ik me heel rot voel :( en waarschijnlijk omdat hij me alleen wilde gebruiken
pi_128902282
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:44 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Oh ok, want ik ben absoluut niet makkelijk en wil ook niet als een slet overkomen...anders waren er al 30 mannen over me heen geweest. En hij is de enige van de 15 mannen dit jaar op wiens verzoek ik ingestemd heb om mee op een date te gaan, maar ja ik heb de verkeerde uitgekozen denk ik :P
Is dat alleen omdat hij je wilde knuffelen? Persoonlijk zou ik een meisje wie ik leuk vind ook graag willen knuffelen, dus dat moet je hem niet aanrekenen :P Maar als hij idd een player is dan heb je verkeerd gekozen ja.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 12:45:37 #60
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_128902283
En ook niemand die om pics van TS vraagt.
PICS!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')