Ohja, die memme. Toepasselijk.quote:
Ts is opgewonden geraakt van een 12 jarig meisje en probeert het nu om te draaien.quote:
Twitter, ze was al een keer door d'r ouders ervanaf gehaald omdat ze naaktfotos verzond naar volwassenen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:55 schreef DarkAccountant het volgende:
Je moet meisjes van 12 ook geen toegang geven tot Facebook, komen alleen maar problemen van.
Ben je nu serieus?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Twitter, ze was al een keer door d'r ouders ervanaf gehaald omdat ze naaktfotos verzond naar volwassenen.
Ja, nu wel.quote:
Ik ben bloedserieus nu.quote:
12 man, 12quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:03 schreef Pharkus het volgende:
Ik geloof er weer eens geen hol vantoch even doorgestuurd naar de OvJ
NEENquote:
Vader heeft lange gesprekken met d'r dat dit niet kan en dat ze het veilig moet doen. Vervolgens maakt ze een nieuw account aan dat ik heb doorgegeven aan ma. Hoop dat ze het wachtwoord uit d'r krijgen. Straks gaat een of andere mafkees er op in.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:08 schreef Monopoly het volgende:
Dan ga je toch naar die ouders en zeg je dat ze hun kind beter moeten opvoeden ipv een KLB topic te openen
Hmm, is een optie, maar d'r pleegouders zijn verantwoordelijk. Misschien dat ze daarom zo doet, (seksueel) trauma?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
of je geeft d'r twitter dan spammen wij het allemaal vol en schrikt ze af of sluit ze het weer af.
als ze merkt dat veel mensen het weten enzo, misschien word ze wakker dan.
Daarom moet jij die mafkees voor zijn, dit is je eenmalige kans op sex in je leven.. Gewoon er op!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Vader heeft lange gesprekken met d'r dat dit niet kan en dat ze het veilig moet doen. Vervolgens maakt ze een nieuw account aan dat ik heb doorgegeven aan ma. Hoop dat ze het wachtwoord uit d'r krijgen. Straks gaat een of andere mafkees er op in.
dat zou goed kunnen, zie je wel vaker bij misbruikte mensen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:13 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hmm, is een optie, maar d'r pleegouders zijn verantwoordelijk. Misschien dat ze daarom zo doet, (seksueel) trauma?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:13 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Daarom moet jij die mafkees voor zijn, dit is je eenmalige kans op sex in je leven.. Gewoon er op!
Hehe, krijgt 'ie nog meer problemen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:03 schreef Pharkus het volgende:
Ik geloof er weer eens geen hol vantoch even doorgestuurd naar de OvJ
Naja, ik voel me wat verantwoordelijk maar de eindverantwoordelijkheid ligt bij d'r ouders.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen, zie je wel vaker bij misbruikte mensen.
Denkend aan de historie van deze TS lijkt dit me inderdaad meer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:53 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ts is opgewonden geraakt van een 12 jarig meisje en probeert het nu om te draaien.
Heb je het nou over ts?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Seks met een downie, zo klinkt dat kind iig
Op beide van toepassing. Al vind ik het voor TS wel sneu dat hij nu wel kans op seks heeft, maar er een aantal jaar gevangenisstraf tegenover staat.quote:
De kans op seks is in het gevang in ieder geval 100% voor tsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op beide van toepassing. Al vind ik het voor TS wel sneu dat hij nu wel kans op seks heeft, maar er een aantal jaar gevangenisstraf tegenover staat.
Ik zou er juist niet van opkijken als hij zelfs daar wordt afgewezen...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De kans op seks is in het gevang in ieder geval 100% voor ts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |