sjahquote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:26 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
alsof ik smartphone van windows vista ken.Ik vroeg, want als het alleen om gebruik binnen de interface gaat zijn er simpele opties dan volledig wegdoen van os.
neh mij dus ook niet, ga volledig van windows afstappen op een linux variant, had ik al eerder gedaan als ik toen niet nog zo'n gamerd was met de makkelijke directx ondersteuning van windows.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:29 schreef t-i-m het volgende:
[..]
sjah
dat was niet dr vraag dus niet op geantwoord
maar ook ik vind win xp nog steeds HET os van MS
ME / vista / 8 kunnen mij niet bekoren
welke linux distro ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:32 schreef Purplesparks het volgende:
neh mij dus ook niet, ga volledig van windows afstappen op een linux variant, had ik al eerder gedaan als ik toen niet nog zo'n gamerd was met de makkelijke directx ondersteuning van windows.
Nog niet gekozen. Misschien fedora core,in het verleden wel tevreden over. Maar ik zal eerst nog wat rondkijken. Komt niet op de minuut aan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:33 schreef t-i-m het volgende:
[..]
welke linux distro ?
zit zelf ook wel s te kijken
jaren trug wel s geexperimenteerd met redhat / suse en ubuntu
maar maar sjah....
fedora is toch oude redhat ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:35 schreef Purplesparks het volgende:
Nog niet gekozen. Misschien fedora core,in het verleden wel tevreden over. Maar ik zal eerst nog wat rondkijken. Komt niet op de minuut aan.
andersom, bijna goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:37 schreef t-i-m het volgende:
[..]
fedora is toch oude redhat ?
of zit ik nu helegaar fout
hmmquote:
Tja nu ik vrijwel nooit meer game is linux geschikter ook omdat ik apache webserver wil hosten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:41 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hmm
kweet nog niet
op werk ook overal nog windows
en en
de proggies zijn zo makkelijk te vinden
tevens vindt IK de vervanger van photoshop op linux niets
kloptquote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:44 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Tja nu ik vrijwel nooit meer game is linux geschikter ook omdat ik apache webserver wil hosten.
newsflash: betaalde diensten aanbieden of vragen mag op heel fok niet. Dus OP even aangepast.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
Diensten in V&A kunnen niet, ik zet je topic door naar DIG
Je vergeet dat sommigen erg goed zijn in het gebruik van alles maar niet weten wat er onder de motorkap gaande is en dan voor een probleem komen te staan als er iets mis is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
Je stopt een CDrom/DVD in je player en gaat het OS van je keuze installeren. Hoe moeilijk kan het zijn?
geen XP doen iig, is bijna EOL.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ah. Duidelijk. Helaas.
Ik ga nog eens een poging doen om XP terug te zetten dan maar.
Stuur maar PM.quote:Op maandag 15 juli 2013 03:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Okee lieve mensen, het ènige dat ik vraag is dat ik wat (persoonlijke) hulp kan krijgen om van dat verschrikkelijke Windows8 af te komen, want ik vind het dus een drama.
Nog niet dus, maar jij was in ieder geval een van de posters die met een fatsoenlijke reactie/advies kwamen.quote:Op maandag 15 juli 2013 03:48 schreef t-i-m het volgende:
nah
wil ook wel graag weten hoe het opgelost is tzt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |