Wat schattigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:39 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
EN NU WEER AAN DE SC GODVERDOMME.
waar wil je het over hebben dan bradda? ik zal zo ff paar keer je auteursrechtelijk beschermde filmpje uploaden op verschillende accounts zodat die huilie geen punt meer heeftquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:39 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
EN NU WEER AAN DE SC GODVERDOMME.
HA ik lig al in bed. HA DAAR HEB IK JEquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wanneer ik naar bed ga, ga zelf naar bed ofzo
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
waar wil je het over hebben dan bradda? ik zal zo ff paar keer je auteursrechtelijk beschermde filmpje uploaden op verschillende accounts zodat die huilie geen punt meer heeft [ afbeelding ]
Oh shit, je hebt me!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
HA ik lig al in bed. HA DAAR HEB IK JE
Braddie, jij bent gewoon een klare HOMO.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:37 schreef Braddie het volgende:
Ben ik de enige die die wijffies nu wel zat word?
Vind het fijn hoor om naar te kijken.
Maar vond de slowchat leuker dan de plaatjes
Vertel me meerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
waar wil je het over hebben dan bradda? ik zal zo ff paar keer je auteursrechtelijk beschermde filmpje uploaden op verschillende accounts zodat die huilie geen punt meer heeft [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kleine meisjes horen te slapen nu KKSSST. er komen hier allemaal soakutten voorbij
echt niet want braddieboy vind mij leukquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Braddie, jij bent gewoon een klare HOMO.
HOE WEET JIJ DAT?!?!?!?!?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
echt niet want braddieboy vind mij leuk
ik ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
echt niet want braddieboy vind mij leuk
Wat is er dan op dinsdag?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:44 schreef -supergirl- het volgende:
het duurt nog zo lang voor het dinsdag is
jij kan het weten tochquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja zeg nou ook maar gelijk wat, nadat je mij zo nieuwsgierig maakt!
Seks?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij kan het weten tochwat ik dinsdag heb
Hij vraagt alleen maar dinges.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat was de grap maar je verpest heb. vast omdat je 12 bent
Hoezo kijk je zo erg uit naar seks danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat was de grap maar je verpest heb. vast omdat je 12 bent
GEEF ME AAN.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Braddie appt heul niet met vreemde jongetjes.
als jij nou gewoon eens even je mond houdt. is dat een idee?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo kijk je zo erg uit naar seks dan
En ik ben 17 geen 12!!!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als jij nou gewoon eens even je mond houdt. is dat een idee?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke kusje erop. je blijt een dotje
THATS YOU! OMGquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
dotje
Dat is iemand die heel lief is, je knijpt dan in zijn wang en zegt: wat een dotje![]()
![]()
Kolere he, wat kan jij trouwens slowchatten.quote:
Als daar prijzen voor te winnen waren, was ik nr 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 HELL YEAHquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kolere he, wat kan jij trouwens slowchatten.
Neem een voorbeeld, jij post af en toe iets, dat is toch veel te weinig!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij lult zonder moeite 7 delen in een avond vol.
Ja, echt he.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Braddie, jij bent gewoon een klare HOMO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |