Gezelligquote:
Het gaat nu om het zogenaamd niet zonder spiegel aan kunnen doen van een back-up bh.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:50 schreef magemaya het volgende:
[..]
de haakjes waren kapot, of kan je niet lezen ofzo
Wat dikke nonsens is iddquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:53 schreef Janiks het volgende:
[..]
Het gaat nu om het zogenaamd niet zonder spiegel aan kunnen doen van een back-up bh.
ik heb geen back-up bhquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:53 schreef Janiks het volgende:
[..]
Het gaat nu om het zogenaamd niet zonder spiegel aan kunnen doen van een back-up bh.
Boeit niet. Gaat om je onzin-gezeur over dat je een spiegel nodig zou hebben om een bh aan te doen.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 bh en die is nog kapot ook?
Je bent 12 en kan je niet inhouden?quote:
Buiten dat, kun jij je bh zo ver oprekken dat je er een knoop in kunt leggen? Dat in combinatie met die spiegel: ts is een jongetje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeit niet. Gaat om je onzin-gezeur over dat je een spiegel nodig zou hebben om een bh aan te doen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten dat, kun jij je bh zo ver oprekken dat je er een knoop in kunt leggen? Dat in combinatie met die spiegel: ts is een jongetje.
Ik wil eigenlijk naar bed maar wacht op ts zn comebackquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
tegenklacht: zo direkt weg moeten dan op de valreep dit pareltje nog even tegenkomen terwijl je geen tijd meer hebt om het te blijven volgen
Nah, dit is wel zo'n beetje het eindequote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
tegenklacht: zo direkt weg moeten dan op de valreep dit pareltje nog even tegenkomen terwijl je geen tijd meer hebt om het te blijven volgen
Echt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Heb het wel eens gezien, zo'n knoop
Jij bent zeker 31 ofzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom dragen kleine kinderen überhaupt een bh?
Ik heb het zelf ook nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dat gaat mij echt niet lukken, maar ik kan wel de sluiting vinden zonder spiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |