Gefeliciteerd!quote:
Die jeugd van tegenwoordig toch ook he.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:28 schreef Dearest het volgende:
mijn broertje die klaagt of ik mijn 'kutmuziek' uit wil zetten terwijl hij justin bieber, will.i.am enzo luistert
mhm.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig toch ook he.
ja niks, heb gewoon best vaak van die depressieve buienquote:
Ik begrijp vrouwen niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:33 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja niks, heb gewoon best vaak van die depressieve buien
kom je zo chillen, ik ga zo naar de stad
waar werk je?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik begrijp vrouwen niet.
En nee, ik ga de hele middag Full Metal Alchemist: Brotherhood kijken want moet er nog een review over typen, en moet om 5 uur al werken tot half 10.
haha die in t centrum of die in de nieuwstraat?quote:
Dat mag je zelf uitzoeken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
haha die in t centrum of die in de nieuwstraat?nee ik ga je niet stalken maar ik ken paar mensen die in t centrum werken haha
boks, ik mag van half 2 tot half 10quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik begrijp vrouwen niet.
En nee, ik ga de hele middag Full Metal Alchemist: Brotherhood kijken want moet er nog een review over typen, en moet om 5 uur al werken tot half 10.
Deze post heeft de SC zojuist zó veel boeiender gemaaktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:03 schreef Toto69 het volgende:
Sommige users hier kunnen zo op de wallen gaan werken gr Rita Henk en de kids
grquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:03 schreef Toto69 het volgende:
Sommige users hier kunnen zo op de wallen gaan werken gr Rita Henk en de kids
Ga je dat bij elke post neerzetten dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze post heeft de SC zojuist zó veel boeiender gemaakt
Bij jou zou dat wel nodig zijn. Maar nee, daar doe ik de moeite niet voorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga je dat bij elke post neerzetten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |