Ik wil je best beter leren kennen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:24 schreef titta1992 het volgende:
Heb je contact met een fokker via whatsapp. Blockt hij je nadat je foto stuur.
Oke duidelijk hij vind me lelijk.
maar dan niet eens durven reageren.
Klacht: geen contact meer.
* ik ben een meid
Dit was een van de foto's
[ afbeelding ]
0quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:42 schreef Supersoep het volgende:
Hoeveel DM's heb je nu al ontvangen na aanleiding van dit topic, TS?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:43 schreef danzazlol het volgende:
Je hebt best een bolle kop, maar je zal wel goed pijpen denk ik zo.
Was het een KLB'er dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:43 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Dat zeker maar vond het toch leuk om topic te maken kan me niet voorstellen dat hij het niet leest
Niet zo desperaat hé, ze is nog aan het verwerken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil je best beter leren kennen.
Wat wil je precies beter van haar leren kennen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil je best beter leren kennen.
Haha klopt weet ik maar ook al zou ik afvallen blijft dat wel altijd al gehad vanaf baby.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:43 schreef danzazlol het volgende:
Je hebt best een bolle kop, maar je zal wel goed pijpen denk ik zo.
Direct messages. Beetje de manke chat van FOK!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:44 schreef SixsixNine het volgende:
Wat is een DM als ik vragen mag ? ik heb tranen in me ogen van die reactie nog
Hij wil zijn stijve kloppende lid in je steken.quote:
Dat, en als je zijn adres hebt meteen 15 pizza's zijn kant op sturen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef .PRISM het volgende:
Wel een lompe actie. Pleur zijn telefoonnummer op een homo-ontmoeting-website (of iets anders in die richting). Succes.
Jij hebt een mannelijk icoontje maar de valsheid van een wijf.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef .PRISM het volgende:
Wel een lompe actie. Pleur zijn telefoonnummer op een homo-ontmoeting-website (of iets anders in die richting). Succes.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb de rest nog niet gezien, tot nu toe gok ik 2,5-3 liter bier
Een relnicht noemt men dat wel eens Frankquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt een mannelijk icoontje maar de valsheid van een wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |