Ja vakantie het is dus niet uit maakt ok ja?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja want nederland zin maken is nog moeilijk altijd
huhquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja want nederland zin maken is nog moeilijk altijd
Oke, tegenwoordig was tegen een meisje staan schuren hosselen. Dat is nieuw.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is gewoon een hosseltactiek, dat niemand dat bij jou heeft gebruikt betekent niet dat het geen hosselen is! Of het werkt maakt ook niet uit
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weer lam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet jij dat nou? Ik ga gewoon beetje experimenteren met dames, als ik het durf dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ja je maakt je teveel zorgen om scenarios die niet gaan voorkomen
Goedzo! Zelfverzekerd zijn vallen meisjes op. Dat is de beste hosseltrucquote:
Het is pas strafbaar als zij aangifte doet!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is gewoon een hosseltactiek, dat niemand dat bij jou heeft gebruikt betekent niet dat het geen hosselen is! Of het werkt maakt ook niet uit
Laat die meisjes experimenteren met jouquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik ga gewoon beetje experimenteren met dames, als ik het durf dan.
Ben wel zelfverzekerd, maar als ik met een meisje praat is dat ineens wegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Goedzo! Zelfverzekerd zijn vallen meisjes op. Dat is de beste hosseltruc
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is pas strafbaar als zij aangifte doet!
Meisjes zijn ook eng! Vooral meisjes die je niet kent.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben wel zelfverzekerd, maar als ik met een meisje praat is dat ineens weg
Die zin die je zei; wel handig dat whatsaap gebruiken het vaakquote:
Ik vind het ook wel positief raarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus je mag me wel
Wats je nummer dan?
En ja ik ben superraar, maar ik vind het positief raar
Dan ga je de gevangenis in natuurlijk! Wegens aanranding van een klein meisje. En in de gevangenis krijg je het dan ook zwaar want aanranders van kleine meisjes worden zelfs door criminelen niet geaccepteerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]maar wat nou als ze dat doet, krijg ik dan een boete? Van hoeveel?
Je denkt nu al aan dat de politie zomaar de club binnen gaat komen omdat jij met je handen aan een meid zit.. Het is een club mensen gaan ernaar toe om wat te drinken en van de muziek te genieten en te dansen.. Laat je lekker gaan met uitgaan moet je juist schijt hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik ga gewoon beetje experimenteren met dames, als ik het durf dan.
Hoezo klein, ik heb het gewoon over leeftijdsgenoten!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dan ga je de gevangenis in natuurlijk! Wegens aanranding van een klein meisje. En in de gevangenis krijg je het dan ook zwaar want aanranders van kleine meisjes worden zelfs door criminelen niet geaccepteerd.
Ik heb niks gezegd over een club, clubs lijken mij stomquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Je denkt nu al aan dat de politie zomaar de club binnen gaat komen omdat jij met je handen aan een meid zit.. Het is een club mensen gaan ernaar toe om wat te drinken en van de muziek te genieten en te dansen.. Laat je lekker gaan met uitgaan moet je juist schijt hebben
Ohquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo klein, ik heb het gewoon over leeftijdsgenoten!
Ik ben 17quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
OhBen jij ouder dan 12?
![]()
Ik ben ook 12 en wat is dit?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over een club, clubs lijken mij stom![]()
Gewoon in het winkelcentrum om 2 uur 's middags achter leuk meisje staan en schuren, dat is hosselen.
Ik ben 16quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben 17En jij dacht ik ook toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |