Zondag Fish-o-mania. Live op RTL7. Live vissenvangen kijken op TV dusquote:
Ik moest ook gelijk aan die titel denkenquote:
Live?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:51 schreef borisz het volgende:
Zondag Fish-o-mania. Live op RTL7. Live vissenvangen kijken op TV dus
Steven Seagullquote:
Ik heb erg zitten lachen toen ik dat filmpje voor het eerst zag en vervolgens heb ik dat nummer echt nooit meer normaal kunnen aanhorenquote:
Ze stonden ooit op Lowlands, toen hebben we van een afstandje lekker mee lopen zingenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb erg zitten lachen toen ik dat filmpje voor het eerst zag en vervolgens heb ik dat nummer echt nooit meer normaal kunnen aanhorenEn met mij velen, vrees ik.
Een klassieker iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb erg zitten lachen toen ik dat filmpje voor het eerst zag en vervolgens heb ik dat nummer echt nooit meer normaal kunnen aanhorenEn met mij velen, vrees ik.
Ik vraag me af hoeveel mensen er hamster, fish master en steven seagull zongenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:00 schreef TAV74 het volgende:
Ze stonden ooit op Lowlands, toen hebben we van een afstandje lekker mee lopen zingen
Wij iig welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen er hamster, fish master en steven seagull zongen
Is er ook een andere versie danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen er hamster, fish master en steven seagull zongen
Sommige stukjes zijn wel lekker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:59 schreef borisz het volgende:
Vlaanderen Muziekland
Zie je nog eens foute danceacts.
Milk inc hebben nu ook Sweet Child onder handen genomen
Dit schijnt em te zijn (van horen zeggen hoor):quote:
quote:Master!
Apprentice!
Heartborne, 7th Seeker
Warrior!
Disciple!
In me the Wishmaster
Master!
Apprentice!
Heartborne, 7th Seeker
Warrior!
Disciple!
In me the Wishmaster
Elbereth
Lorien
A dreamy-eyed child staring into night
On a journey to storyteller`s mind
Whispers a wish speaks with the stars the words are silent in Him
Distant sigh from a lonely heart
"I`ll be with you soon, my Shalafi"
Grey Havens my destiny
Master!
Apprentice!
Heartborne, 7th Seeker
Warrior!
Disciple!
In me the Wishmaster
Silvara
Starbreeze
Sla-Mori the one known only by Him
To august realms, the sorcery within
If you hear the call of arcane lore,
Your world shall rest on Earth no more
A maiden elf calling with her cunning song
"Meet me at the Inn of Last Home"
Heartborne will find the way!
Master!
Apprentice!
Heartborne, 7th Seeker
Warrior!
Disciple!
In me the Wishmaster
Ik zou echt nooit geraden hebben wat ze nu echt zingenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit schijnt em te zijn (van horen zeggen hoor):
[..]
Inmiddels niet meer neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:08 schreef TAV74 het volgende:
Ik zou echt nooit geraden hebben wat ze nu echt zingen
En Hey Johnny Depp natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:13 schreef z80 het volgende:
dat heb ik ook met bob Marley die over thee zakjes zingt![]()
Ouch en het is vast ongelofelijk druk!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Jongens dit is zo kut staan we bij santana gaat g eemn biertje halen niet meer gezien sinds kwsrt voor 9 ik ben maar bij de uitgang gaan staan.... kan wel janken hij heeft ook geen mobiele bij zich ; (
Whut?! Oww dat is echt niet tofquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Jongens dit is zo kut staan we bij santana gaat g een biertje halen niet meer gezien sinds kwsrt voor 9 ik ben maar bij de uitgang gaan staan.... kan wel janken hij heeft ook geen mobiele bij zich ; (
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |