Ik ben er nog niet uit wat ik eerst ga doenquote:
Is PS3 only toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ni No Kuni al gedaan V1z?Als Ghibli fan... Die staat op mijn lijstje!
vakantiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Far cry
Vandaag was mn laatste werkdag. Voor de vakantie althans. Dus yay, vakantie!
Betekent ook: vanaf morgen gaan we t roer weer omgooien. Ga ik mezelf ook fatsoenlijk meten en wegen, alles bijhouden in een boekje. Ben benieuwd
M'n ma durft dus serieus niet in m'n woonkamer te lopen zonder een hand voor d'r ogen te doen zodat ze mijn Co niet ziet. "Hij kijkt me aan en je weet dat ik clowns haat, ik had liever dat je gewoon zei dat je me niet wilt zien. Haal dat ding weg!"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:21 schreef Probability het volgende:
Hoi
Ik liep vanmiddag aan de overkant van de straat en zag een eng schilderij bij Co, wel gaaf
Lolquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
M'n ma durft dus serieus niet in m'n woonkamer te lopen zonder een hand voor d'r ogen te doen zodat ze mijn Co niet ziet. "Hij kijkt me aan en je weet dat ik clowns haat, ik had liever dat je gewoon zei dat je me niet wilt zien. Haal dat ding weg!"
Omnomnomquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:34 schreef Skoap het volgende:
Kikkererwten in een salade met tonijn en rode ui (en verder wat je lekker vindt) vind ik altijd erg lekker.
En: http://foodgawker.com/?s=Chickpeas
Staat wel foto op m'n FB.quote:
Ik las over V1z' schilderij (clowns!) en las dit van onder naar boven als "Tim Curry" (want It!) --> "Falafelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerroff my lawwwn!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
O creepy! Ik haat clowns ook! Nee ik denk dat wij het niet zo goed zouden kunnen vindenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
M'n ma durft dus serieus niet in m'n woonkamer te lopen zonder een hand voor d'r ogen te doen zodat ze mijn Co niet ziet. "Hij kijkt me aan en je weet dat ik clowns haat, ik had liever dat je gewoon zei dat je me niet wilt zien. Haal dat ding weg!"
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lol! Wilde hond pupjes geboren bij Artis, moet je zien hoe evil die kijken![]()
aaah cute! die heb ik vorige week helemaal niet gezien (de mama's ook niet!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerroff my lawwwn!Worry is a misuse of imagination
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 05:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Clowns
Mijn rode bessenstruik is nu echt helemaal leeg, misschien maar goed ook, ik poep pitjes
Eet smakelijk
De Co is er niet minder awesome doorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef Probability het volgende:
[..]
O creepy! Ik haat clowns ook! Nee ik denk dat wij het niet zo goed zouden kunnen vinden
Niet echtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Weekje kamp geleid: prut gegeten, hele dagen gelopen en in de weer geweest en 3 dagen buikgriep gehad. Eindstand: 100 muggenbulten rijker en 2 kilo afgevallen. Nu weer normaal eten en kijken of het er af blijft!
Ga als ik zo iets wakkerder ben even alles bijlezen! Tenzij Viz zin heeft in een korte samenvatting?
Ik eet geen vis... maar heb nog wel iets voor in de plaats. Is mayo glutenvrij?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:41 schreef Nallie het volgende:
Wat ook lekker is voor L Cali zijn kikkererwten met tomaat, komkommer en tonijn. Die maak ik dan aan met wat yoghurt en peper en zout, soms een beetje mayo ook!
Geen flauw idee, lijkt me wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik eet geen vis... maar heb nog wel iets voor in de plaats. Is mayo glutenvrij?
Ik vind hem ook scaryquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Staat wel foto op m'n FB.
En met 3 clowns dus echt nachtmerrie voor haarwat ik er dus tof aan vond is alles wat zij vreselijk vind. Want de middelste kijkt je ook echt aan onafhankelijk van welke hoek je kijkt.
Bij de Co-'sale' toen het bekend werd was die het waar ik echt over bleef denken en ik heb hem∞
Ik dacht even,: 'huh? Bij mij thuis hangt er niks engs?' Maar je bedoelt de galerie! Daar hangt de Joker inderdaad, maar die is van Peter, niet van mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:21 schreef Probability het volgende:
Hoi
Ik liep vanmiddag aan de overkant van de straat en zag een eng schilderij bij Co, wel gaaf
Ik haat het als ik iemands gezichtsuitdrukking niet kan lezen. Daarnaast: clowns grijnzen altijd, wat ik eerder associeer met gemeen dan vrolijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:44 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik vind hem ook scary.
Waarom zouden mensen clowns zo eng vinden, eigenlijk?
Wahow tofquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht even,: 'huh? Bij mij thuis hangt er niks engs?' Maar je bedoelt de galerie! Daar hangt de Joker inderdaad, maar die is van Peter, niet van mij.
Ik vind clowns ook eng.En het schilderij van Viezzz is ook een beetje eng, maar ik maak dan ook niet alleen maar 'mooie' dingen
Vind het zelf wel een heel goed schilderij, want het roept reacties op en is dus niet alleen maar wandversiering.
Ik heb gisteren aangekondigd dat ik wil stoppen met de galerie. Ik ga wel de webwinkel beheren, maar wil me verder vooral op mijn eigen schilderen gaan richten. En de webwinkel kan ik vanuit de hele wereld doen, aangezien het fysieke versturen wel vanuit de galerie gaat gebeuren.
Spannende tijden dus!
Oh! Daar ga ik je aan houden!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wahow tofLaat maar weten als er tipjes nodig zijn voor webshop, daar doe ik nu voor werk e.e.a. mee
Boah wat coolquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wauw, dit moet een berg kracht, conditie en behendigheid verlangen![]()
Heb nog geen 10 seconden moeten kijken in het echt om zeker te wezen dat ik 'm kocht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spannend ja co! Wel tof om te lezen dat viz zo blij is met je schilderij
Mooi weer vandaag
Mijn hemelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ben ook geen fan van WP voor shops, beter shop-programma gebruiken dan, hebben we ook software voorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik had al het idee om jou in te schakelen voor dingen als SEO, Maria
Gaat geen WP-ding worden echtermaar da's dan omdat ik mijn idee van hoe het in elkaar steekt wel in een weekje klaar kan krijgen.
Wel benieuwd hoe m'n design-skills zijn eigenlijksinds we een designer hebben lever ik op 't werk alleen maar kale dingen aan...
Enigszins jammer maar Adobe producten zijn duur
Thuis gebruik ik natuurlijk alleen open source en piraat ik niks
Van Wikipedia, over clownfobie ("Coulrophobia"):quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik haat het als ik iemands gezichtsuitdrukking niet kan lezen. Daarnaast: clowns grijnzen altijd, wat ik eerder associeer met gemeen dan vrolijk.
Ik denk niet dat Tim Curry zo'n grote invloed heeft gehad. Dan moet je die film gezien hebben. Plus: zou het niet zo zijn dat er een clown in zit omdát mensen clowns eng vinden? Ipv andersom?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Van Wikipedia, over clownfobie ("Coulrophobia"):
According to a psychology professor at California State University, Northridge, young children are "very reactive to a familiar body type with an unfamiliar face". Researchers who have studied the phobia believe there is some correlation to the uncanny valley effect.
Dat ja. Uncanny Valley-variant dus. Brr.
Plus de niet te onderschatten invloed van Tim Curry.![]()
[ afbeelding ]
Heb je helemaal gelijk in. Niettemin heeft die film in de jaren tachtig wel een dusdanig enorm succes gehad dat heel veel mensen van mijn generatie zich nog een beetje extra zijn gaan aanstellen als het om clowns gaat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tim Curry zo'n grote invloed heeft gehad. Dan moet je die film gezien hebben. Plus: zou het niet zo zijn dat er een clown in zit omdát mensen clowns eng vinden? Ipv andersom?
Bij laatste meting in ziekenhuis: 1,58.quote:
Ik ga kijkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van WP voor shops, beter shop-programma gebruiken dan, hebben we ook software voorIk link wel even in DM!
Your lack of nerdness is disappointingquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:40 schreef Skoap het volgende:
Nieuwe telefoon, toch voor de iPhone gegaan. Als je me dat 1 jaar geleden had verteld had ik je voor gek verklaard. Maar ik vind het formaat erg prettig. Die van HTC en Samsung zijn zo groot. En de kleinere telefoons hadden vaak klote specs of een oude android versie...
dat zei mijn man ook al..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Your lack of nerdness is disappointing }:
Nerds zijn vaak geen fan van Applequote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn mister ook niet, die wil zelf dingen uit elkaar halen / in elkaar bouwen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:43 schreef conleche het volgende:
Toen ik mijn doos (of eigenlijk een met plakplastic beplakte kartonnen waston, zo'n grote ronde die je vroeger had) lego vond een jaar of tien terug, ben ik daar een week zoet mee geweest. We hebben niet aan de eettafel gegeten die week. (eigenlijk nooit niet, op de 1 of andere manier worden mijn eettafels altijd bezet door allerlei ander ZEER BELANGRIJK spul.
Tenminste 1 medestanderquote:
Die stinken niet, daarnaast is het fijn te gaan sporten in ijskoude schoenen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:27 schreef Chicolate het volgende:
Je kunt het op zijn minst proberen. Al overleven de meeste bacterien het prima in de vriezer (hun groei wordt alleen gestopt)
Bacteriën zullen er altijd wel in zitten, gaat me er vooral om dat ze niet meer meuren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tenminste 1 medestander
"Er is niets grappig aan het woord shit of cunt"
[..]
Die stinken niet, daarnaast is het fijn te gaan sporten in ijskoude schoenen.
/LoL-patch afwacht
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:20 schreef V1z0R het volgende:
Ouder worden is dan stiekem ook niet meer dan een sociaal stigma. Vind ik
Natuurlijk moet ik voor mijzelf zorgen, houd me niet tegen om daarnaast me nog steeds compleet los te laten gaan in een wereld die niet bestaat.
Af en toe ben je dan gewoon een mage die zelfs 10sec na z'n dood klappen kan uitdelen zodat Maria als springende eeuwig lachende hamster het overleeft en Coco een sexy slangbeest is die kont schopt.
In die van mij passen sportschoenen en zo groot is mijn vriezer nu ook weer nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:59 schreef Perruche het volgende:
Klinkt goed mo! Ik zou ook wel ijsblokjes willen hebben thuis, past nauwelijks in onze vriezer
Vanaaf nog gamen?quote:
Weet ik niet nog, hebben nu bezoek! en ja ik ben te casual voor de hardcore lui xD ik wil gewoon lekker spelen zonder gedoe ^^quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vanaaf nog gamen?
/nog steeds 28 met alleen PvP
R is er ook... En M, Alleen Coco nie Kortom bende uberlui die stiekem niet op ons zitten te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |