abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:55:20 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128884254
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:56:33 #2
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128884292
Far Cry! O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128884314
Brood :9 O+

Ik mis het nog niet. Maar denk dat het nog wel gaat komen! Ben ook pas 1 dag onderweg :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128884577
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef _Dido_ het volgende:
Far Cry! O+
Ik ben er nog niet uit wat ik eerst ga doen :')

Oblivion bewaar ik wel voor zondag, dat is geen game die je een avondje doet. Maar nu, Mass Effect 3 of Borderlands.... /gamer problems

Hepies ze maar voorhouden en kijken welke ze als eerste aantikken :+

:W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128884713
Far cry O+

Vandaag was mn laatste werkdag. Voor de vakantie althans. Dus yay, vakantie! *O*

Betekent ook: vanaf morgen gaan we t roer weer omgooien. Ga ik mezelf ook fatsoenlijk meten en wegen, alles bijhouden in een boekje. Ben benieuwd :)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 20:23:46 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128885090
Ni No Kuni al gedaan V1z? :+ Als Ghibli fan... Die staat op mijn lijstje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128885383
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ni No Kuni al gedaan V1z? :+ Als Ghibli fan... Die staat op mijn lijstje!
Is PS3 only toch?
Die heb ik niet en geen emulators voor...

Mass Effect 3 is geïnstalleerd :W
Hepie stemming was unaniem.

Tijdens installeren al even slaappatroon voor de midnight launch bedacht. :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128886150
Varkansie O+
Volgend jaar een eigen lokaal O+
Kwak
pi_128886253
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Far cry O+

Vandaag was mn laatste werkdag. Voor de vakantie althans. Dus yay, vakantie! *O*

Betekent ook: vanaf morgen gaan we t roer weer omgooien. Ga ik mezelf ook fatsoenlijk meten en wegen, alles bijhouden in een boekje. Ben benieuwd :)
vakantie *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_128886602
Jeej voor vakantie peeps *O*

Ik ga zo lekker nibbits eten :9

Outfit ligt klaar, nu de nagels nog. Jaaaaaa ik eet pas nibbits als de nagels droog zijn :+

Even zin in morgen maken...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:05:19 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128886628
Mijn d was apart maar heerlijk: een pakje gemengd rood diepvriesfruit, een zakje wortels met humus, 5 theelepels speculoos. Mijn t. Een klein zakje bugles met grappa.
Blij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128887235
Hoi :W

Ik liep vanmiddag aan de overkant van de straat en zag een eng schilderij bij Co, wel gaaf :)
Worry is a misuse of imagination
pi_128887497
Iemand een recept met kikkererwten? Vandaag in de natuurwinkel gelijk maar wat meegenomen, staan nu lekker te wellen voor morgen :9
pi_128887708
Falafel :9

Of curry?
Ja doei.
pi_128887751
curry :9
pi_128887761
Kikkererwten in een salade met tonijn en rode ui (en verder wat je lekker vindt) vind ik altijd erg lekker.

En: http://foodgawker.com/?s=Chickpeas
pi_128887826
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:21 schreef Probability het volgende:

Ik liep vanmiddag aan de overkant van de straat en zag een eng schilderij bij Co, wel gaaf :)
M'n ma durft dus serieus niet in m'n woonkamer te lopen zonder een hand voor d'r ogen te doen zodat ze mijn Co niet ziet. "Hij kijkt me aan en je weet dat ik clowns haat, ik had liever dat je gewoon zei dat je me niet wilt zien. Haal dat ding weg!" _O-
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:38:25 #18
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128887911
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

M'n ma durft dus serieus niet in m'n woonkamer te lopen zonder een hand voor d'r ogen te doen zodat ze mijn Co niet ziet. "Hij kijkt me aan en je weet dat ik clowns haat, ik had liever dat je gewoon zei dat je me niet wilt zien. Haal dat ding weg!" _O-
Lol :P Benieuwd naar jouw Co dan! :o
And eternity in an hour.
pi_128887974
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:34 schreef Skoap het volgende:
Kikkererwten in een salade met tonijn en rode ui (en verder wat je lekker vindt) vind ik altijd erg lekker.

En: http://foodgawker.com/?s=Chickpeas
Omnomnom :9

Nu krijg ik honger van foodgawker ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door Californium op 12-07-2013 21:46:24 ]
pi_128888930
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Lol :P Benieuwd naar jouw Co dan! :o
Staat wel foto op m'n FB.

En met 3 clowns dus echt nachtmerrie voor haar :') wat ik er dus tof aan vond is alles wat zij vreselijk vind. Want de middelste kijkt je ook echt aan onafhankelijk van welke hoek je kijkt. _O_
Bij de Co-'sale' toen het bekend werd was die het waar ik echt over bleef denken en ik heb hem *O*
pi_128889339
Pizza is op :9 ik zou zelf eten koken maar na gameshop maar besloten dat pizza bestellen 'logischer' was :+
Stiekem met L al rekening gehouden, Brood kun je skippen en dan eet je gewoon kipfilet met paprika en half zeebanketje... Was nog erg lekker ook.

@ uniek: niet omdat brood slecht is maar omdat ik zonder beweging KH's maar moeilijk kan lijden, en pizza heeft er een boel van.
pi_128889427
Oja, Mass Effect 3 :W
pi_128889440
Zeebanket :9

pi_128889520
In mijn geval is dat gedeelte hollandse garnalen, gedeelte roze garnalen, klein restje gerookte Schotse zalm en een gerookt forel filetje :P

Ben niet zo van de zoetigheid (meer)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:35:25 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128890100
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Falafel :9

Of curry?
Ik las over V1z' schilderij (clowns!) en las dit van onder naar boven als "Tim Curry" (want It!) --> "Falafel :9" En snapte er geen zak van :')

Gaar. Maar week vrij! O+ *O* :D
En net gestofzuigd en boekenkast ingeruimd :9 Nu meer ruimte in woonkamer, nieuwe boekenkast weer nagenoeg vol :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:45:31 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128890524
Lol! Wilde hond pupjes geboren bij Artis, moet je zien hoe evil die kijken :D _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerroff my lawwwn!
pi_128891958
Maria, wat een schattige puppy's :D O+

Ik heb net een berg mails verwerkt nog, en nu heb ik dan ECHT vakantie *O*

en op het moment dat ik dit typ, schiet me nog iets te binnen dat ik eigenlijk nog af moet handelen :( Doe ik morgen wel :+
pi_128892878
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

O creepy! Ik haat clowns ook! Nee ik denk dat wij het niet zo goed zouden kunnen vinden :P
pi_128892934
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lol! Wilde hond pupjes geboren bij Artis, moet je zien hoe evil die kijken :D _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerroff my lawwwn!
aaah cute! die heb ik vorige week helemaal niet gezien (de mama's ook niet!)
  zaterdag 13 juli 2013 @ 05:12:46 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128898075
Clowns :X

Mijn rode bessenstruik is nu echt helemaal leeg, misschien maar goed ook, ik poep pitjes :D

Eet smakelijk :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128898091
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 05:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Clowns :X

Mijn rode bessenstruik is nu echt helemaal leeg, misschien maar goed ook, ik poep pitjes :D

Eet smakelijk :P
:D

Misschien beter dat ik ga slapen, je afvragen waarom er vogelgeluiden in een game die zich afspeelt in de ruimte is een indicator. Naast het feit dat de lucht niet zo helder is omdat je te lang hebt gegamed, naja, feitelijk dus wel :+
pi_128898103
Oh, en werkse unieksken :*
pi_128898114
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef Probability het volgende:

[..]

O creepy! Ik haat clowns ook! Nee ik denk dat wij het niet zo goed zouden kunnen vinden :P
De Co is er niet minder awesome door :P

Ik zit nog vol adrenaline dus kan niet slapen...
pi_128899277
Zo, ik ben er ook weer. Weekje kamp geleid: prut gegeten, hele dagen gelopen en in de weer geweest en 3 dagen buikgriep gehad. Eindstand: 100 muggenbulten rijker en 2 kilo afgevallen. Nu weer normaal eten en kijken of het er af blijft!

Ga als ik zo iets wakkerder ben even alles bijlezen! Tenzij Viz zin heeft in een korte samenvatting?
pi_128899527
Lijstje:
O: zonnebloempitten, paar noten en honing met kwark
L: iets met kikkererwten en denk spinazie, tomaat, kruiden
D: tomaat, aubergine, knoflook met rozemarijn en tofu uit de oven
T's: Stukje pure choco, gekookt ei, nog wat kwark, paar gedroogde abrikozen, fruit, asperges, in de stad een drankje (Is wijn gluten /tarwevrij?) want vierdaagsefeesten *O*

Dadelijk eens even door de meter halen; gister verkeek ik me er heel erg op dat niet tarwe / gluten eten...

Edit: 23.68 % Eiwit; 32.97% Koolhyd; 34.41% vet
1490 kcal. misschien nog een klein blokje kaas

[ Bericht 5% gewijzigd door Californium op 13-07-2013 10:41:14 ]
pi_128899646
Morning :D
Be someone that makes you happy
pi_128899795
Wat ook lekker is voor L Cali zijn kikkererwten met tomaat, komkommer en tonijn. Die maak ik dan aan met wat yoghurt en peper en zout, soms een beetje mayo ook!
pi_128899806
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Weekje kamp geleid: prut gegeten, hele dagen gelopen en in de weer geweest en 3 dagen buikgriep gehad. Eindstand: 100 muggenbulten rijker en 2 kilo afgevallen. Nu weer normaal eten en kijken of het er af blijft!

Ga als ik zo iets wakkerder ben even alles bijlezen! Tenzij Viz zin heeft in een korte samenvatting?
Niet echt :@ niet om jou hoor /slaaptekort
pi_128899809
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:41 schreef Nallie het volgende:
Wat ook lekker is voor L Cali zijn kikkererwten met tomaat, komkommer en tonijn. Die maak ik dan aan met wat yoghurt en peper en zout, soms een beetje mayo ook!
Ik eet geen vis... maar heb nog wel iets voor in de plaats. Is mayo glutenvrij?
pi_128900021
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:42 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik eet geen vis... maar heb nog wel iets voor in de plaats. Is mayo glutenvrij?
Geen flauw idee, lijkt me wel.
pi_128900433
potje zegt van wel! Leuk recept voor maandag in de trein :9, O+ krijgt vandaag al stuk vlees bij de lunch dus lijkt me tonijn beetje veel van het goede :)
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:44:37 #42
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128900862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Staat wel foto op m'n FB.

En met 3 clowns dus echt nachtmerrie voor haar :') wat ik er dus tof aan vond is alles wat zij vreselijk vind. Want de middelste kijkt je ook echt aan onafhankelijk van welke hoek je kijkt. _O_
Bij de Co-'sale' toen het bekend werd was die het waar ik echt over bleef denken en ik heb hem *O*
Ik vind hem ook scary :D.

Waarom zouden mensen clowns zo eng vinden, eigenlijk? :?
And eternity in an hour.
pi_128900947
Ik vind alles met 'maskers' eng :') dus ook clowns.
En omdat ze altijd lachen.. Kan niet :P
pi_128901021
Morgen!
Stukje vlees en vis op 1 dag kan geen kwaad lijkt me.
Denk dat mensen clowns eng vinden omdat je bijna geen gezichtsuitdrukkingen meer kan lezen.. Ofzoiets.

Nieuw scheerapparaat hier, echt chill. Gebruikte laatst een trimmer maar nu heb ik er een waarmee je met scheerschuim kan scheren, zonder messen over je bakkes te trekken op de vroege morgen. Ik ben s ochtends niet zo wakker dus dit is ideaal. Scheert net zo glad als met een mesje :) /dagboek
pi_128901904
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:21 schreef Probability het volgende:

Ik dacht even,: 'huh? Bij mij thuis hangt er niks engs?' Maar je bedoelt de galerie! Daar hangt de Joker inderdaad, maar die is van Peter, niet van mij. :D

Ik vind clowns ook eng. :+ En het schilderij van Viezzz is ook een beetje eng, maar ik maak dan ook niet alleen maar 'mooie' dingen :P Vind het zelf wel een heel goed schilderij, want het roept reacties op en is dus niet alleen maar wandversiering.

Ik heb gisteren aangekondigd dat ik wil stoppen met de galerie. Ik ga wel de webwinkel beheren, maar wil me verder vooral op mijn eigen schilderen gaan richten. En de webwinkel kan ik vanuit de hele wereld doen, aangezien het fysieke versturen wel vanuit de galerie gaat gebeuren.

Spannende tijden dus!
pi_128902050
Spannend ja co! Wel tof om te lezen dat viz zo blij is met je schilderij :)

Mooi weer vandaag O+
pi_128902051
Zeker spannend Co! Dapper ook :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_128902103
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:44 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik vind hem ook scary :D.

Waarom zouden mensen clowns zo eng vinden, eigenlijk? :?
Ik haat het als ik iemands gezichtsuitdrukking niet kan lezen. Daarnaast: clowns grijnzen altijd, wat ik eerder associeer met gemeen dan vrolijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 13 juli 2013 @ 12:58:53 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128902561
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik dacht even,: 'huh? Bij mij thuis hangt er niks engs?' Maar je bedoelt de galerie! Daar hangt de Joker inderdaad, maar die is van Peter, niet van mij. :D

Ik vind clowns ook eng. :+ En het schilderij van Viezzz is ook een beetje eng, maar ik maak dan ook niet alleen maar 'mooie' dingen :P Vind het zelf wel een heel goed schilderij, want het roept reacties op en is dus niet alleen maar wandversiering.

Ik heb gisteren aangekondigd dat ik wil stoppen met de galerie. Ik ga wel de webwinkel beheren, maar wil me verder vooral op mijn eigen schilderen gaan richten. En de webwinkel kan ik vanuit de hele wereld doen, aangezien het fysieke versturen wel vanuit de galerie gaat gebeuren.

Spannende tijden dus!
Wahow tof O+ Laat maar weten als er tipjes nodig zijn voor webshop, daar doe ik nu voor werk e.e.a. mee *O*
pi_128902585
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wahow tof O+ Laat maar weten als er tipjes nodig zijn voor webshop, daar doe ik nu voor werk e.e.a. mee *O*
Oh! Daar ga ik je aan houden! O+
pi_128902609

Wauw, dit moet een berg kracht, conditie en behendigheid verlangen :o _O_
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:12:19 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128902875
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

Boah wat cool :D

En ja Co, doe *O*
pi_128903219
Ik had al het idee om jou in te schakelen voor dingen als SEO, Maria :+

Gaat geen WP-ding worden echter :P maar da's dan omdat ik mijn idee van hoe het in elkaar steekt wel in een weekje klaar kan krijgen.

Wel benieuwd hoe m'n design-skills zijn eigenlijk :@ sinds we een designer hebben lever ik op 't werk alleen maar kale dingen aan...
Enigszins jammer maar Adobe producten zijn duur }:|
Thuis gebruik ik natuurlijk alleen open source en piraat ik niks :+
pi_128903647
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spannend ja co! Wel tof om te lezen dat viz zo blij is met je schilderij :)

Mooi weer vandaag O+
Heb nog geen 10 seconden moeten kijken in het echt om zeker te wezen dat ik 'm kocht.

Al m'n maten en een oom vinden 'm net zo mooi als ik, nog geen positieve vrouwelijke reactie gekregen daarentegen. Die vinden 'm net als de meeste reacties hier vooral erg creepy :')

M'n plan om stuk of wat scheldwoord bunnies in doosjes aan de muur te doen in de slaapkamer snappen ook maar weinig mensen. Maar kreeg van Coco foto met Saar en de weirdly frowning poopbunny en zij vond 'm leuk! :Y

Wee stoned OMG bunny

Ik vind die dingen echt hilarisch!
Skinny horrified shit bunny!

_O-

[ Bericht 7% gewijzigd door V1z0R op 13-07-2013 13:51:05 ]
pi_128903864
quote:

Mijn hemel :o :%
Ja doei.
pi_128903877
Ach, ik ben al blij dat ik Jillian er weer op heb zitten. En een 5K parkrun! :%

De rest van de dag vegeteren O+
Ja doei.
pi_128904056
Ik wilde vandaag met de OV-fiets een ritje maken maar er gaat steeds iets niet goed dus heb ik in de 1,5 jaar dat ik het abonnement heb nog niet een keer van de fiets gebruik kunnen maken :')
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:15:35 #58
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128904548
quote:

:o wat een baas! _O_
And eternity in an hour.
pi_128904559
Zo teruglezen. Eerst B van vandaag delen:

B: Vijftig minuten lang achter een mot aanjagen die het kantoor in was gevlogen. }:| Moest eruit, want was groot genoeg om vanavond het alarm af te laten gaan.

Nu uitpuffen met late lunch van tomaten in allerlei kleuren en dessins + handje macadamianoten.
Let me see you stripped down to the bone
pi_128904664
Die bunnies vind ik wel leuk Viz!! :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:31:17 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128904923
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik had al het idee om jou in te schakelen voor dingen als SEO, Maria :+

Gaat geen WP-ding worden echter :P maar da's dan omdat ik mijn idee van hoe het in elkaar steekt wel in een weekje klaar kan krijgen.

Wel benieuwd hoe m'n design-skills zijn eigenlijk :@ sinds we een designer hebben lever ik op 't werk alleen maar kale dingen aan...
Enigszins jammer maar Adobe producten zijn duur }:|
Thuis gebruik ik natuurlijk alleen open source en piraat ik niks :+
Ben ook geen fan van WP voor shops, beter shop-programma gebruiken dan, hebben we ook software voor :+ Ik link wel even in DM!
pi_128905505
Ja, nou wil ik onderhand wel een foto van dat macabere clownschilderij zien V1z! :)
pi_128905678
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik haat het als ik iemands gezichtsuitdrukking niet kan lezen. Daarnaast: clowns grijnzen altijd, wat ik eerder associeer met gemeen dan vrolijk.
Van Wikipedia, over clownfobie ("Coulrophobia"):

According to a psychology professor at California State University, Northridge, young children are "very reactive to a familiar body type with an unfamiliar face". Researchers who have studied the phobia believe there is some correlation to the uncanny valley effect.

Dat ja. Uncanny Valley-variant dus. Brr.
Plus de niet te onderschatten invloed van O+ Tim O+ Curry O+ .

zaterdag 13 juli 2013 @ 15:03:54 #64
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128905719
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Van Wikipedia, over clownfobie ("Coulrophobia"):

According to a psychology professor at California State University, Northridge, young children are "very reactive to a familiar body type with an unfamiliar face". Researchers who have studied the phobia believe there is some correlation to the uncanny valley effect.

Dat ja. Uncanny Valley-variant dus. Brr.
Plus de niet te onderschatten invloed van Tim Curry. :)

[ afbeelding ]
Ik denk niet dat Tim Curry zo'n grote invloed heeft gehad. Dan moet je die film gezien hebben. Plus: zou het niet zo zijn dat er een clown in zit omdát mensen clowns eng vinden? Ipv andersom?
And eternity in an hour.
pi_128905749
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:03 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Tim Curry zo'n grote invloed heeft gehad. Dan moet je die film gezien hebben. Plus: zou het niet zo zijn dat er een clown in zit omdát mensen clowns eng vinden? Ipv andersom?
Heb je helemaal gelijk in. Niettemin heeft die film in de jaren tachtig wel een dusdanig enorm succes gehad dat heel veel mensen van mijn generatie zich nog een beetje extra zijn gaan aanstellen als het om clowns gaat. ;)
pi_128905813
Olee! 56,5 kilo op de kantoorweegschaal. (werkontduiking :'))

Dat betekent: nog vijfenhalve kilo te gaan.
Op de weegschaal thuis moet er nog flink wat meer vanaf. }:|
pi_128905865
Hoe groot ben jij? :o
pi_128905989

Finishfoto van 't loopje van vanmorgen :%
Ja doei.
pi_128906424
Mooooo, wat stoer! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:09 schreef Californium het volgende:
Hoe groot ben jij? :o
Bij laatste meting in ziekenhuis: 1,58. :)
pi_128906433
Mo _O_

En wolve _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ben ook geen fan van WP voor shops, beter shop-programma gebruiken dan, hebben we ook software voor :+ Ik link wel even in DM!
Ik ga kijken ^O^

En voor Calif, de mini is toepasselijk.
pi_128906635
Nieuwe telefoon, toch voor de iPhone gegaan. Als je me dat 1 jaar geleden had verteld had ik je voor gek verklaard. Maar ik vind het formaat erg prettig. Die van HTC en Samsung zijn zo groot. En de kleinere telefoons hadden vaak klote specs of een oude android versie...
pi_128907271
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:40 schreef Skoap het volgende:
Nieuwe telefoon, toch voor de iPhone gegaan. Als je me dat 1 jaar geleden had verteld had ik je voor gek verklaard. Maar ik vind het formaat erg prettig. Die van HTC en Samsung zijn zo groot. En de kleinere telefoons hadden vaak klote specs of een oude android versie...
Your lack of nerdness is disappointing }:|

Als zijnde versgebakken mama snap ik je. :Y S4 die kameraad gekocht heeft past maar in de helft van z'n broeken. Dat ding is huge!
pi_128907347
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Your lack of nerdness is disappointing }:
dat zei mijn man ook al.. :D
pi_128907415
waarom haten op de iphone? prima ding! :P
pi_128907459
Stoere foto Mo!
  zaterdag 13 juli 2013 @ 16:19:03 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128907561
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:13 schreef conleche het volgende:
waarom haten op de iphone? prima ding! :P
Nerds zijn vaak geen fan van Apple :D

Mijn mister ook niet, die wil zelf dingen uit elkaar halen / in elkaar bouwen :P
pi_128907705
Gisteren stukje EK Vrouwenvoetbal gezien.. Sindsdien onbewingbare neiging om tegen een bal te trappen. :o Morgen 't lief eens meesleuren naar het trapveldje achter ons huis.
Bewegingsvariatie ftw!

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn mister ook niet, die wil zelf dingen uit elkaar halen / in elkaar bouwen :P
:Y Hier evenzo.
pi_128908099
Dat is dan ook groot deel van het plezier :Y

Met lego zette je het ook maar 1x in elkaar, daarna sloopte je het en bouwde je iets met de hele bak inclusief de nieuwe onderdelen.

Roboduck is nooit verkocht maar die heb ik wel ooit eens gebouwd. :{w

Nu ik er over denk, dat doen mannen al 20.000 jaar.
- Bouwen zoals het voorgedragen wordt
- Afbreken zoals verboden is
- Herbouwen zoals je zelf blieft
:P

[ Bericht 23% gewijzigd door V1z0R op 13-07-2013 16:42:00 ]
pi_128908313
Toen ik mijn doos (of eigenlijk een met plakplastic beplakte kartonnen waston, zo'n grote ronde die je vroeger had) lego vond een jaar of tien terug, ben ik daar een week zoet mee geweest. We hebben niet aan de eettafel gegeten die week. (eigenlijk nooit niet, op de 1 of andere manier worden mijn eettafels altijd bezet door allerlei ander ZEER BELANGRIJK spul.
pi_128909384
Ouder worden is dan stiekem ook niet meer dan een sociaal stigma. Vind ik :@

Natuurlijk moet ik voor mijzelf zorgen, houd me niet tegen om daarnaast me nog steeds compleet los te laten gaan in een wereld die niet bestaat.
Af en toe ben je dan gewoon een mage die zelfs 10sec na z'n dood klappen kan uitdelen zodat Maria als springende eeuwig lachende hamster het overleeft en Coco een sexy slangbeest is die kont schopt.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 17:23:25 #81
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128909448
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:43 schreef conleche het volgende:
Toen ik mijn doos (of eigenlijk een met plakplastic beplakte kartonnen waston, zo'n grote ronde die je vroeger had) lego vond een jaar of tien terug, ben ik daar een week zoet mee geweest. We hebben niet aan de eettafel gegeten die week. (eigenlijk nooit niet, op de 1 of andere manier worden mijn eettafels altijd bezet door allerlei ander ZEER BELANGRIJK spul.
:D De tafel in onze woonkamer stond altijd vol met Playmobile, of schoenendozen en wc-rollen voor de hamster :')
And eternity in an hour.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 17:24:58 #82
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128909497
Ik heb afgelopen week het grootste deel van de week m'n Nike Frees gedragen, omdat die tenminste lekker liepen (geen pijn aan m'n voetzolen, geen blaren e.d.). Enige nadeel: ze zijn verschríkkelijk gaan stinken, nog meer omdat ik er in blote voeten in liep. Heeft iemand enig idee hoe ik van die lucht af kom? Ik ruik het nu zelfs in huis :{

Las op internet de tip ze in de vriezer te zetten, zodat de bacteriën gedood worden, maar of dat gaat helpen? :?
And eternity in an hour.
pi_128909527
Ja dat helpt :Y

/weer gamen gaat :W
pi_128909557
Je kunt het op zijn minst proberen :P. Al overleven de meeste bacterien het prima in de vriezer (hun groei wordt alleen gestopt)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_128909561
Gewoon nog doen alsof je 15 bent is tof. Of nou ja, op sommige vlakken ben ik ook gewoon niet volwassen, heerlijk!

30graden hier nu, in de zon onder parasol met smoothie en studieboeken ... volwassen student! :P
Ja doei.
pi_128909627
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:20 schreef Phaidra het volgende:
Die bunnies vind ik wel leuk Viz!! :Y
Tenminste 1 medestander :)
"Er is niets grappig aan het woord shit of cunt" :{w
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 17:27 schreef Chicolate het volgende:
Je kunt het op zijn minst proberen :P. Al overleven de meeste bacterien het prima in de vriezer (hun groei wordt alleen gestopt)
Die stinken niet, daarnaast is het fijn te gaan sporten in ijskoude schoenen.

/LoL-patch afwacht
  zaterdag 13 juli 2013 @ 17:37:15 #87
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128909822
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 17:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tenminste 1 medestander :)
"Er is niets grappig aan het woord shit of cunt" :{w

[..]

Die stinken niet, daarnaast is het fijn te gaan sporten in ijskoude schoenen.

/LoL-patch afwacht
Bacteriën zullen er altijd wel in zitten, gaat me er vooral om dat ze niet meer meuren.

Oké, ze staan in de vriezer nu :') En daarna doe ik braaf sokken aan in die schoenen :Y En ik ga eens andere kleurtjes zoeken, want ze lopen zo fijn dat ik nog een paar wil O+ Misschien ga ik er ook wel op hardlopen...
And eternity in an hour.
pi_128909912
Je hebt daar van die sprays voor bij de schoenwinkels of kruidvat ofzo
  zaterdag 13 juli 2013 @ 17:45:54 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128910115
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 17:20 schreef V1z0R het volgende:
Ouder worden is dan stiekem ook niet meer dan een sociaal stigma. Vind ik :@

Natuurlijk moet ik voor mijzelf zorgen, houd me niet tegen om daarnaast me nog steeds compleet los te laten gaan in een wereld die niet bestaat.
Af en toe ben je dan gewoon een mage die zelfs 10sec na z'n dood klappen kan uitdelen zodat Maria als springende eeuwig lachende hamster het overleeft en Coco een sexy slangbeest is die kont schopt.
O+ *O*
pi_128910145
Lijstje!

O: magere yoghurt met 3 kleine perziken, lijnzaad en havermout
T: rode bonen jelly
L: 2 gebakken eieren op 1 bth, salade van romaine, halve avocado, 1 tomaat en 3 plakjes ham
T: kokosmakroon en matcha thee
T: boterham
D: ik denk gebakken meiraapjes, scholfilet, gekookte aardappeltjes en tomatensalade

S: bodypump en veel boodschappen doen.
pi_128910182
Stoere foto mo! Ook op FB!

Minilot is idd echt mini :D.

Lekker voedsel in de oven :9
pi_128910308
En thanks! sleutelbenen O+ ben blij met de foto's. 't Gaat goed de laatste maanden, en er zit zoveel verbetering in m'n conditie en eigenlijk hele lichaam. Fijn.

Net lekker smoothies gemaakt van magere yoghurt, banaan, diepvriesbosvruchten en wat ijsblokjes, dat was lekker :9 :9 En zo maar eens beginnen aan de couscoussalade en dan zo de barbecue aansteken :9
Ja doei.
pi_128910456
Klinkt goed mo! Ik zou ook wel ijsblokjes willen hebben thuis, past nauwelijks in onze vriezer :')
pi_128910488
wij hebben tegenwoordig twee vriezers :') en in een daarvan zit zo'n snelvriesvak met een klein laatje helemaal bovenin speciaal voor ijsblokjes :9
Ja doei.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:00:56 #95
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128910499
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 17:59 schreef Perruche het volgende:
Klinkt goed mo! Ik zou ook wel ijsblokjes willen hebben thuis, past nauwelijks in onze vriezer :')
In die van mij passen sportschoenen en zo groot is mijn vriezer nu ook weer niet :+

Heb jij de jouwe volgestouwd dan?

Zo eens wat te eten maken :9
And eternity in an hour.
pi_128910620
Lijstje

Geen O, was om half twaalf wakker :')
Dus
O/L: noodles met 300 gram groente
T: tarwebiskwie (zo heten die dingen)
S/B: anderhalf uur gefietst (23 km)
T: banaan, koffie, twee sneeen brood met pindakaas, worteltjes
D: aardappelblokjes met ui en spekjes, gemengde sla met ei en een uitje, filetlapje
T: kwark met aardbei en appel denk ik. Koffie.

Was te laat wakker om nog naar de sportschool te gaan (sluit om 1 uur) dus dacht dat ik dan maar zou gaan fietsen. Was alleen iets langer onderweg dan de bedoeling was :') wel leuk! En nog een tijdje zitten kijken naar een ree O+
compact en kleverig.
pi_128910904
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+ *O*
Vanaaf nog gamen?

/nog steeds 28 met alleen PvP :7

R is er ook... En M, Alleen Coco niet. Kortom bende uberlui die stiekem niet op ons zitten te wachten :+

[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 13-07-2013 18:24:38 ]
pi_128911144
Perr, kokosmakroon :9~

Mijnes:

T: 10 druiven
S: uur hometrainer
O: havermout met banaan en cacao
L: stukje gegrild turks brood met hummus en gegrilde kip, salade van paprika, tomaat, linzen en klein beetje feta
T: wat zeewier chips
D: salade van reuzebonen, bietjes en makreel, deze maar dan zonder de aardappels
T: wijntje ofzo
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:58:19 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128911908
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vanaaf nog gamen?

/nog steeds 28 met alleen PvP :7

R is er ook... En M, Alleen Coco nie Kortom bende uberlui die stiekem niet op ons zitten te wachten :+
Weet ik niet nog, hebben nu bezoek! en ja ik ben te casual voor de hardcore lui xD ik wil gewoon lekker spelen zonder gedoe ^^
pi_128912093
Oh man, heb de hele dag al honger / trek, heb zelf een extra stukje choco gegeten EN een extra stuk kaas :Y) . Zelfs nu ik net bijna halve kilo aan groente en tofu heb weggewerkt blijft het knagen. Volgens mij is mijn lichaam aan het afkicken ofzo. Hoop dat het morgen voorbij is...

Zo maar eens lekker douchen en dan omkleden voor 1e avond vierdaagsefeesten *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')