quote:
Women from Asia are charming. They are petite, soft, and gentle. It is such a pleasure to spend time with a woman who is charming and derives pleasure just from talking and listening to what you have to say.Women from Asia are feminine. They are normally Petite and slender with delicate bone structure. They typically have smooth, silky, hairless skin.
Women from Asia are gentle. They don't bust your chops, when you are home a little late, or forget an anniversary. They let you know if they are unhappy with your behavior, but it is typically done in warm, friendly way so that arguments and hard feelings are generally avoided.
Women from Asia appreciate a gentleman. These women do not scold you, and call you a male chauvinist when you hold open a door for them. They appreciate politeness and thank you for it.
Women from Asia appreciate the way western men treat their women. Asian men have bad track records for the way they treat their women. They expect their women to serve them, to carry the heavy bags, to walk behind, to take orders from him, his son, and his mother. Western men, especially American men have very good reputations. We are world famous for treating women with respect and consideration. These traits are very appealing to any women who receives your letters.
Women from Asia value marriage. They do not believe in divorce. They marry for life. They believe in finding the right man and sticking by him, in good times and bad.
Women from Asia value family. Family is all important. Husband, children, parents, relatives come first. Husband and children never take second place to her career.
Women from Asia value tradition. If you have traditional values and like to do things the way they have been done before, your ways and beliefs are accepted and appreciated, not criticized.
Women from Asia value maturity. If you are older than your woman, that's not a problem, it's a plus. Asian women respect maturity. It signifies wisdom, stability, experience and gentleness.
Oh dan zijn ze daar inderdaad de dupe van.
Uit de gebruiksaanwijzing die bij je vrouw zat?
quote:Melkert heeft er ook eentje
Op donderdag 19 september 2002 19:25 schreef Yvonnetje het volgende:
Nou, bof jij toch mooi eventjes met je Thaise vrouwtje he....
quote:
Op donderdag 19 september 2002 20:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Melkert heeft er ook eentje
BHFH, het is je weer gelukt om een topic te openen dat enkel onzinnige oneliners gaat genereren,
dus ik kijk het nog even aan.
Ohja, even voor alle duidelijkheid, dit wordt geen bash-topic, slotje ligt klaar naast de pc.
Have fun.
quote:thx voor het bevorderen van een serieuze discussie hier
Op donderdag 19 september 2002 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Ohja, even voor alle duidelijkheid, dit wordt geen bash-topic, slotje ligt klaar naast de pc.
Have fun.
Het kan inderdaad zo zijn dat de "moderne man" langzamerhand gaat vinden dat de "moderne vrouw" een beetje "moeilijk" is. Dan is voor iemand om zo'n aziatische vrouw mee te maken natuurlijk een verademing .
Natuurlijk is het zo dat ieder z'n eigen dingen heeft die hij leuk vind in een vrouw en er zullen dus zeker mensen zijn die op de "europese" soort vrouwen vallen. Gelukkig voor hen
(geen one liners, toch? )
Beetje assertieve vrouw met wat hersens zorgt voor de nodige uitdaging (ok, ook weer niet *te* veel ) !
Meer heb ik er niet over te zeggen, want dan neem ik het serieus en dat ga ik niet doen.
quote:Moet ik onder een kloontje posten om te zeggen dat ik het met je eens ben of mag ik dat als modje ook zeggen?
Op vrijdag 20 september 2002 00:05 schreef gelly het volgende:
Ik heb het idee dat sommige mannen een te kleine pik hebben (figuurlijk dan) om een relatie te hebben met een gelijkwaardige partner. En dat is best wel iets om medelijden mee te hebben vind ik. Wil je praten BHFH ?
quote:Dat mag als modje toch ook wel
Op vrijdag 20 september 2002 00:06 schreef shmoopy het volgende:[..]
Moet ik onder een kloontje posten om te zeggen dat ik het met je eens ben of mag ik dat als modje ook zeggen?
quote:
Op donderdag 19 september 2002 19:16 schreef speknek het volgende:
Ik val anders als een blok voor een zelfstandige vrouw.Oh dan zijn ze daar inderdaad de dupe van.
quote:Eng he, vrouwen met hersens
Op donderdag 19 september 2002 19:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De meest begeerlijke vrijgezellen in ons land zijn de koele en berekende Nederlandse vrouwen met haar op de tanden zat, een bekend psycholoog (ex-chippendale) omschtreef het onlangs zo:
[..]
quote:Nog enger, een vrouw die denkt dat ze hersens heeft..
Op vrijdag 20 september 2002 10:35 schreef Femke13 het volgende:
Eng he, vrouwen met hersens
quote:Niet jokken, ik ben nog nooit gevallen voor vrouwen met haar op de tanden
De meest begeerlijke vrijgezellen in ons land zijn de koele en berekende Nederlandse vrouwen met haar op de tanden zat,
quote:
een bekend psycholoog (ex-chippendale)
Mijn vriendin en ik zijn twee zelfstandige individuen die elkaar toevallig heel erg lief vinden. Haha, ze heeft zelfs een betere baan dan ik, maar moet ik me nou in mijn eer aangetast voelen ofzo? Welnee, ik ben gewoon hartstikke trots op haar
En mijn overhemden strijk ik idd zelf wel.
quote:O ja, jij was ook diegene in dat andere topic waarin je zei dat je zo goed was in vrouwen versieren, en dat je elke week verliefd bent op een ander.
Op vrijdag 20 september 2002 10:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nog enger, een vrouw die denkt dat ze hersens heeft..
Tja, je kunt je karakter een weekje verbergen, maar daarna dus echt niet meer
quote:ja en..??
Op vrijdag 20 september 2002 10:50 schreef Femke13 het volgende:
O ja, jij was ook diegene in dat andere topic waarin je zei dat je zo goed was in vrouwen versieren, en dat je elke week verliefd bent op een ander.
quote:
Tja, je kunt je karakter een weekje verbergen, maar daarna dus echt niet meer
quote:Dit is een man die het begrijpt
Op vrijdag 20 september 2002 10:58 schreef honesty het volgende:
asian woman are cheap(deze was de bron denk ik vergeten.
Geef mij ook maar een vrouw die een mening heeft, liever dat dan zo'n poppetje wat alleen maar kan ja knikken
quote:De tekst is tamelijk beledigend voor Aziatische vrouwen. Alsof het willoze, slaafse schepsetjes zijn, die alleen maar mannen willen behagen.
De meest begeerlijke vrijgezellen in ons land zijn de koele en berekende Nederlandse vrouwen met haar op de tanden zat, een bekend psycholoog (ex-chippendale) omschtreef het onlangs zo:
[..]
quote:Je hoeft (ik spreek effe voor mezelf) mij ook niet serieus te nemen! Ik lach je wel toe als ik in mijn auto (die jij nooit zal kunnen betalen) naar mijn eigen bedrijf rij waarin ik mijn ingekochte auto's verkoop met winst aan mannen zoals jij! En lieverd, ga vooral door met het versieren van vrouwen zonder hersens (soort zoekt soort zeggen ze toch).
Op vrijdag 20 september 2002 11:05 schreef Frenkie het volgende:
Ff zonder dollen,
ik houd best van dames die assertief zijn. En liefst ook nog zelfstandig, dat ze zichzelf een beetje kunnen bezig houden zeg maar
Maar ze moeten niet denken dat ik ze echt serieus neem.
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 11:08 schreef Femke13 het volgende:
Je hoeft (ik spreek effe voor mezelf) mij ook niet serieus te nemen!
quote:Uit je eigen profiel:
Ik lach je wel toe als ik in mijn auto (die jij nooit zal kunnen betalen) naar mijn eigen bedrijf rij
quote:dat heet economie
waarin ik mijn ingekochte auto's verkoop met winst aan mannen zoals jij!
quote:Dus het ligt nu aan de vrouwen..??? Potverdikkie ik dacht dat het aan mijn charmes lag
En lieverd, ga vooral door met het versieren van vrouwen zonder hersens (soort zoekt soort zeggen ze toch).
quote:Liever een een thaise
Op vrijdag 20 september 2002 11:08 schreef Femke13 het volgende:[..]
Je hoeft (ik spreek effe voor mezelf) mij ook niet serieus te nemen! Ik lach je wel toe als ik in mijn auto (die jij nooit zal kunnen betalen) naar mijn eigen bedrijf rij waarin ik mijn ingekochte auto's verkoop met winst aan mannen zoals jij! En lieverd, ga vooral door met het versieren van vrouwen zonder hersens (soort zoekt soort zeggen ze toch).
Ik vind dat de vrouw het hier maar weer eens kortzichtig benaderd. Alsof de karakteromschrijving in het stukje meteen beweert dat de aziatische vrouw de slaaf van de man is, of geen geld mag verdienen! Kan dat verband niet echt leggen eerlijk gezegd.
In mijn ervaring is het inderdaad zo dat als je er eens een lyrische zin uit floept of de deur openhoudt voor een dame je meteen gedegradeert wordt tot té lief. Een discussie in al zovele topics uitgevochten. Een beetje zachtheid, wat hoffelijkheid lijkt wel uit de tijd, en miljaar er is bijna geen tijd meer voor romantiek (ik durf het woord haast niet meer in de mond te nemen), want daar is geen geld of aanzien mee te verdienen. Het lijkt mij soms of een relatie er alleen nog is voor de passie, de lust en de angst om maar niet alleen te zijn, de rest is vervelende bijzaak.
Tuurlijk moet een vrouw zelfstandig zijn en assertief en bla bla, evengoed als de man, maar de kern van de zaak is dat ze daardoor geen hart van steen moet kweken.
quote:Wat dacht je ervan dat beide sexen evenveel water bij de wijn doen? Gelijkwaardigheid heet zoiets las ik ergens..
Op vrijdag 20 september 2002 13:10 schreef Cheiron het volgende:
Ik ben toch groot voorstander van een vrouw met een eigen wil hoor!
quote:Ik geloof dat we een beetje langs elkaar heen praten .,.,.,.,.,.,.
Op vrijdag 20 september 2002 13:16 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Wat dacht je ervan dat beide sexen evenveel water bij de wijn doen? Gelijkwaardigheid heet zoiets las ik ergens..
quote:ja klopt, ik had jou ook niet moeten quoten. Excuses.
Op vrijdag 20 september 2002 13:17 schreef Cheiron het volgende:[..]
Ik geloof dat we een beetje langs elkaar heen praten .,.,.,.,.,.,.
quote:Hij is weer heerlijk, Coby.. BHFH bedoel ik
Op vrijdag 20 september 2002 16:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Vrouwen die van alles willen, dat is op zich hardstikke prima, maar ze moeten wel beseffen dat de meeste mannen geen vrouw willen die de hele dag van huis is, zodat er geen eten op tafel staat 'savonds en het huis niet schoon is... Carriére is prima, maar op een gegeven moment moet er een keus gemaakt worden. Aangezien de vrouw degene is die de kinderen krijgt is het logisch dat zij de huishoudelijke taken op zich neemt. Ik vind het een slechte zaak, al die creches en kinderopvang, kinderen horen thuis opgevoed te worden en niet in de creche, bij de oppasser.
quote:Is dit nou ironisch bedoeld of niet?
Vrouwen die van alles willen, dat is op zich hardstikke prima, maar ze moeten wel beseffen dat de meeste mannen geen vrouw willen die de hele dag van huis is, zodat er geen eten op tafel staat 'savonds en het huis niet schoon is... Carriére is prima, maar op een gegeven moment moet er een keus gemaakt worden. Aangezien de vrouw degene is die de kinderen krijgt is het logisch dat zij de huishoudelijke taken op zich neemt. Ik vind het een slechte zaak, al die creches en kinderopvang, kinderen horen thuis opgevoed te worden en niet in de creche, bij de oppasser.
quote:Ik weet het na al die tijd nog steeds niet. Zoek maar eens wat willekeurige andere topics van BHFH: het is óf een troll, óf iemand met een... uhhh... bijzonder wereldbeeld.
Op vrijdag 20 september 2002 16:53 schreef Halinalle het volgende:
Is dit nou ironisch bedoeld of niet?
quote:hadie BloodhoundFromHell,
Ik ben maar een eenvoudige ziel die nog geen fractie kent van alle mannen in Nederland, laat staan dat ik zou weten wat de meeste mannen zouden willen. Zelf ga ik graag met vrouwen om die zichzelf kunnen vermaken en die gewend zijn hun eigen hersens te gebruiken.
Ik kan me wel voorstellen dat er mannen én vrouwen zijn die een stereotype rollenpatroon wensen.. Die zullen vast elkaar wel weten te vinden zodat beiden in hun relaties dat rollenpatroon kunnen leven en gelukkig zijn.
Ik kan me niet helemaal vinden in jouw logica dat degene die de kinderen baart, krijgen doe je ze immers beiden, verplicht zo zijn 'de' (bedoel je alle?) huishoudelijke taken op zich te nemen. Het lijkt mij verschrikkelijk saai alleen nog maar huiselijke verhalen van je vriendin te horen en de belevenenissen met je kinderen alleen toch te vernemen via hun moeder in plaats van ze zelf mee te beleven. Ik krijg dan al snel de idee dat twee mensen uit elkaar aan het groeien zijn omdat hun belevingswereld wel erg gaat verschillen. Omdat ik dat niet zie zitten filter ik mijn meer serieuze contacten op mensen met gelijksoortige ideeën.
Ik ben het helemaal met je eens dat kinderen dat kinderen zo veel mogelijk thuis opgevangen zouden moeten worden. Wat mij betreft is de ene keer pa, de andere keer ma aan de beurt.
prrrrrrr
quote:Volgens mij komt het van de een of andere website in de zin van www . buyasianladies . com (wees gerust, site bestaat niet gelukkig)... Ik heb tijden geleden ook nogal veel datingsites bezocht en ik heb ook zulk soort sites gezien, vaak met zo'n "handleiding" erbij.
Op zaterdag 21 september 2002 19:09 schreef Pridemeid het volgende:
Ik geef je nog een dag de tijd om de bronvermelding te doen, anders gaat deze mooi dichtSlotje ligt klaar.
Natuurlijk zijn er bepaalde culturele verschillen en ik weet dat in bepaalde Aziatische landen de vrouw inderdaad zo tegen de man doet en opkijkt. Ik was altijd wel jaloers als ik zag dat op die sites de vrouwen van 18 tot 20 jaar altijd minstens iemand van 30 zochten of ouder. Uitzonderingen kwamen zeer zelden voor (op de 100 advertenties misschien eentje). Of die leeftijdseis nu is om de "wanhopig oude mannetjes" te lokken weet ik niet, soms krijg ik namelijk wel het idee... Waarom zie je anders bijvoorbeeld op penvriendensites vrouwen van dezelfde leeftijd staan die dan nagenoeg allemaal iemand zoeken van rond dezelfde leeftijd...
Ik denk dat als je puur om die reden iemand uit Azie probeert te halen dat je dan echt zielig bezig bent. Natuurlijk, het is mogelijk om gewoon iemand tegen te komen (zelfs via gewoon e-mailcontact), maar om nu echt in het buitenland te gaan zoeken geeft alleen maar aan dat je in eigen land (waar ook nagenoeg elke nationaliteit te vinden is) geen kans maakt.
quote:Wat een onzin, misschien zijn er in je eigen land wel geen vrouwen die je leuk genoeg vindt.
Op zaterdag 21 september 2002 21:01 schreef Jongen1977 het volgende:[..]
Volgens mij komt het van de een of andere website in de zin van www . buyasianladies . com (wees gerust, site bestaat niet gelukkig)... Ik heb tijden geleden ook nogal veel datingsites bezocht en ik heb ook zulk soort sites gezien, vaak met zo'n "handleiding" erbij.
Natuurlijk zijn er bepaalde culturele verschillen en ik weet dat in bepaalde Aziatische landen de vrouw inderdaad zo tegen de man doet en opkijkt. Ik was altijd wel jaloers als ik zag dat op die sites de vrouwen van 18 tot 20 jaar altijd minstens iemand van 30 zochten of ouder. Uitzonderingen kwamen zeer zelden voor (op de 100 advertenties misschien eentje). Of die leeftijdseis nu is om de "wanhopig oude mannetjes" te lokken weet ik niet, soms krijg ik namelijk wel het idee... Waarom zie je anders bijvoorbeeld op penvriendensites vrouwen van dezelfde leeftijd staan die dan nagenoeg allemaal iemand zoeken van rond dezelfde leeftijd...
Ik denk dat als je puur om die reden iemand uit Azie probeert te halen dat je dan echt zielig bezig bent. Natuurlijk, het is mogelijk om gewoon iemand tegen te komen (zelfs via gewoon e-mailcontact), maar om nu echt in het buitenland te gaan zoeken geeft alleen maar aan dat je in eigen land (waar ook nagenoeg elke nationaliteit te vinden is) geen kans maakt.
quote:Het is maar hoe hoog 'we' de lat leggen, he?
Op zaterdag 21 september 2002 21:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Wat een onzin, misschien zijn er in je eigen land wel geen vrouwen die je leuk genoeg vindt. aan kan.
quote:Dat is natuurlijk klinkklare onzin. Ik gaf al net aan dat zowat elke nationaliteit in ons land te vinden is, dus ook de Aziatische. Als je daar nu perse voor zou gaan, zou je er hier al genoeg van vinden. De meesten zijn daarbij al wel goed ingeburgerd, ik bedoel daarmee dat ze vaak gewoon weten wat ze willen en dus niet terugvallen op het "hondjesgedrag". Wie wil er nu een vrouw die overal maar in meegaat, ook al vindt ze er eigenlijk niets aan? Een relatie komt daarbij ook van twee kanten, dus ook van de vrouw. Ik vind een relatie waarbij de vrouw eigenlijk niets terugzegt en dus niet echt iets bijdraagt geen relatie.
Op zaterdag 21 september 2002 21:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Wat een onzin, misschien zijn er in je eigen land wel geen vrouwen die je leuk genoeg vindt.
quote:Daarom zie ik ook zoveel koppeltjes rondlopen
Op zaterdag 21 september 2002 21:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nederlandse vrouwen /in Nederland wonende vrouwen zijn lastig om contact mee te leggen en erg gesloten, net koelkasten.
quote:Wat is in Nederland fout wat in het buitenland wel werkt dan..
Op zaterdag 21 september 2002 21:51 schreef Jongen1977 het volgende:[..]
Daarom zie ik ook zoveel koppeltjes rondlopen
Nee, het ligt denk ik meer aan de manier waarop je ze benaderd.
quote:Misschien is er hier wat meer respect voor vrouwen?
Op zaterdag 21 september 2002 21:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Wat is in Nederland fout wat in het buitenland wel werkt dan..
Ik roep maar wat, hoor, als vrouw zijnde.
quote:Idd, hoe liever je voor de dames bent, des te sneller ze je afserveren..... Heel raar aan de ene kant.... Maar goed..... I can't hide what I am
Op vrijdag 20 september 2002 13:09 schreef chocolatemoeze het volgende:
Westerse vrouwen zijn inderdaad assertief, kijk maar naar de reacties hieroIk vind dat de vrouw het hier maar weer eens kortzichtig benaderd. Alsof de karakteromschrijving in het stukje meteen beweert dat de aziatische vrouw de slaaf van de man is, of geen geld mag verdienen! Kan dat verband niet echt leggen eerlijk gezegd.
In mijn ervaring is het inderdaad zo dat als je er eens een lyrische zin uit floept of de deur openhoudt voor een dame je meteen gedegradeert wordt tot té lief. Een discussie in al zovele topics uitgevochten. Een beetje zachtheid, wat hoffelijkheid lijkt wel uit de tijd, en miljaar er is bijna geen tijd meer voor romantiek (ik durf het woord haast niet meer in de mond te nemen), want daar is geen geld of aanzien mee te verdienen. Het lijkt mij soms of een relatie er alleen nog is voor de passie, de lust en de angst om maar niet alleen te zijn, de rest is vervelende bijzaak.
Tuurlijk moet een vrouw zelfstandig zijn en assertief en bla bla, evengoed als de man, maar de kern van de zaak is dat ze daardoor geen hart van steen moet kweken.
quote:je moet het omdraaien, wat is er in Nederland goed wat er in achtergestelde landen fout is!!!!
Op zaterdag 21 september 2002 21:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
quote:Ik heb juist heel veel respect voor vrouwen, sterker, ik hou van sterke vrouwen...
Op zaterdag 21 september 2002 21:55 schreef shmoopy het volgende:[..]
Misschien is er hier wat meer respect voor vrouwen?
Dat ze hier niet per definitie geschikt worden bevonden voor het verzorgen van mannen en het baren van kinders?Ik roep maar wat, hoor, als vrouw zijnde.
quote:Pfff... net alsof jij in het buitenland in een keer wel succes hebt..... Ik heb gelukkig niet zoveel problemen met de nederlandse vrouw dan jij....... maar wie ben ik.... .?
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik heb juist heel veel respect voor vrouwen, sterker, ik hou van sterke vrouwen...
Als ik ooit nog twijfelde weet ik het nu zeker,
jij trollt gewoon maar wat voor je uit.
quote:Jaja... blaad blaad..... wat spreek jeje zelf tegen, weet je dat?
Op zaterdag 21 september 2002 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik heb juist heel veel respect voor vrouwen, sterker, ik hou van sterke vrouwen...
Tot het volgende topic BHFH.
Toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |