Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2013 18:58:22 ]
of je maakt een rescue stick, die doet het voor jou. Hoef je zelf niet te klooien. Scheelt heel veel tijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die onthoud ik even
Eerst maar eens een full scan doen, dan die bestanden die smerig zijn er af tiefen, en dan een hoop programma's uninstallen, cookies en browsers geschiedenis helemaal leegtrekken, defragmenteren en dan opnieuw scan doen. Kijken of alles dan weer in orde is
Nee, ik noemde het niet het beste anti-spyware/malware prog.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:04 schreef Viro het volgende:
[..]
of je maakt een rescue stick, die doet het voor jou. Hoef je zelf niet te klooien. Scheelt heel veel tijd.
@Unscrewed: het is een laatste redmiddel om een OS installatie te redden. En het spreekt voor zich dat een persoon met gezond verstand anti spy/malware/virus draait op een pc dus je post was onnodig. En HijackThis beste anti-spyware/malware prog noemen
murp, waarom is je ondertitel met een hoofdletter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
begin van een zinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
murp, waarom is je ondertitel met een hoofdletter?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Studeur het volgende:
chillzolder nog ultiemer gemaakt vandaagsweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog een console en het is af.
![]()
chillzolder nog ultiemer gemaakt vandaagnog donkerder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
staat er, de foto is gemaakt vanaf de 42 inch tv waar een xbox aan vast zitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
sweetnu nog een console en het is af.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
staat er, de foto is gemaakt vanaf de 42 inch tv waar een xbox aan vast zit
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]doe nog foto van de andere kant dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incl blacklight + blacklightposter en verf voor het echte spacenHeeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:13 schreef Studeur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incl blacklight + blacklightposter en verf voor het echte spacenBazenkamer wel
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incl blacklight + blacklightposter en verf voor het echte spacen![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
[..]Ik zag een potje lube, tissues en een faptop. Moet goed komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incl blacklight + blacklightposter en verf voor het echte spacen
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zag een potje lube, tissues en een faptop. Moet goed komen.
[..]Jaloers op je zoldertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incl blacklight + blacklightposter en verf voor het echte spacen![]()
lan party met gta san andreas multiplayerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
Mono? Weet je nog toen ik begin 2012 nog met het idee kwam een lan party te doen?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
Mono? Weet je nog toen ik begin 2012 nog met het idee kwam een lan party te doen?
Ja kan. Of shooters en strategy games.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
lan party met gta san andreas multiplayer![]()
Hemeltjeliefquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
Heremekut.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Meh heeft nog niet het ruwe Vas tintje hoor.
Oh, dankjewel!quote:
huh watquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:27 schreef Unscrewed het volgende:
Ik dacht dat alleen sletten hun tieten zomaar weg gaven.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke dan niet godverdomme, stik maar.
chillzolder nog ultiemer gemaakt vandaagNice. Ik kom wel een keer chillen bij je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauw.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef Unscrewed het volgende:
O
/|\___
(|3=||=D~~~
/ \
Ik voel me weer 12.
[verwachte reactie]quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef Unscrewed het volgende:
O
/|\___
(|3=||=D~~~
/ \
Ik voel me weer 12.
Je zit dicht bij de 12.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef Unscrewed het volgende:
O
/|\___
(|3=||=D~~~
/ \
Ik voel me weer 12.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[verwachte reactie]
je bent toch ook 12
[/verwachte reactie]
Wacht maar.quote:
Moet er nog steeds een keer van komen jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
Goeie comeback.quote:
Weet ik, ik ging door de moeite van grafbucket terug veranderen naar "afbeelding" maar vergat dat het eigenlijk "[[ afbeelding ]]" moet zijn of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee plaatje van photobucket deed het niet dus ik editte het naar grafbucket en nu gifje
Ik heb ook al 3 jaar het idee om een lan tafel te bouwen enzquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet er nog steeds een keer van komen ja
Heuh?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet ik, ik ging door de moeite van grafbucket terug veranderen naar "afbeelding" maar vergat dat het eigenlijk "[[ afbeelding ]]" moet zijn of iets dergelijks.
Daar over gesproken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar over gesproken:
Maat had gister een leuke chick gehosseld, zag er goed uit e.d. Wordt hij net toegevoegd door haar op facebook. Is zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow
![]()
[..]
Daar over gesproken:
Maat had gister een leuke chick gehosseld, zag er goed uit e.d. Wordt hij net toegevoegd door haar op facebook. Is zeEn hoe oud schatten jullie dr?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Daar over gesproken:
Maat had gister een leuke chick gehosseld, zag er goed uit e.d. Wordt hij net toegevoegd door haar op facebook. Is zeStuur d'r door naar mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
[..]
Daar over gesproken:
Maat had gister een leuke chick gehosseld, zag er goed uit e.d. Wordt hij net toegevoegd door haar op facebook. Is zewtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe meot die 14 jarige eruit zien dan?
![]()
Nee, eerst neuken, dan ID vragenquote:
Ze zal zich vast heel netjes hebben gekleed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja for real, wtf. Maar dan is de vraag, wat doet zo'n meisje in Beurs.
Op visite bij d'r ouders.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ha, slet.quote:
tettenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Can't wait.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dan kom ik ook wel een keer cummen in je ogen
Geen idee. Sprak der bijna nooit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Can't wait.
Waar is dat tienermoedertje van jou eigenlijk gebleven op fok waar je zo op geilde?
Tja da ken he.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, even gesherlockt. Blijkbaar heeft ze nu een Antiliaan als vriend
oudquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:48 schreef Unscrewed het volgende:
No vagina jokes, period.
What about gay jokes!? Cum on guys!
I was gonna make a gay joke, butt fuck it.
Please no Muslim jokes, they just blow my mind.
I'd make a black-joke, but you'll probably steal it.
I was going to make a joke about the government, but I find it too taxing.
Weet je wat jij echt bent?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, even gesherlockt. Blijkbaar heeft ze nu een Antiliaan als vriend
Niet zo oud als ...quote:
Zo dat lijkt me kutquote:
lemme touch real quickquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan tenminste aan tieten zitten wanneer ik wil.
Hahaha, leuke mental image welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:57 schreef Unscrewed het volgende:
GODVERDOMME TYFUS KUT FLIKKERR AAGAG!GIEGJHGQWGDSKJSAD
Loop ik lief terug van de wc, sta ik op een stekker met de pinnetjes omhoog (TYFUS VEEL PIJN!!) vloog ik uit mijn reflex op mijn bed, ploft alle chips uit de zak vieze kut![]()
Is er tenminste iemand die dat wiltquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan tenminste aan tieten zitten wanneer ik wil.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:57 schreef Unscrewed het volgende:
GODVERDOMME TYFUS KUT FLIKKERR AAGAG!GIEGJHGQWGDSKJSAD
Loop ik lief terug van de wc, sta ik op een stekker met de pinnetjes omhoog (TYFUS VEEL PIJN!!) vloog ik uit mijn reflex op mijn bed, ploft alle chips uit de zak vieze kut![]()
Mocht je trouwens nog een vage film willen zien dan is 'A scanner darkly" ook nog wel aan te raden. Moeilijk volgen wanneer stoned maar die techniek is echt awesome en op momenten bijna mindfuck.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is er tenminste iemand die dat wilt
Is dat wat je zo aantrok tot Vas?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:06 schreef Murdera het volgende:
Wordt altijd vrolijk van zulke apekoppen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:19 schreef Mano_ het volgende:
Zo dan, homemade geknutselde zender voor de microfoon is klaar, laat Bospop maar komen![]()
[ afbeelding ]
Weer een weekendje lekker zatte mensen filmen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor altijd?quote:
Trein kaartjes, foto papier, alle stevige papier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef CheshireMoon het volgende:
Hey mensen ik zit hier met een klein probleempje, ik heb dus gigantisch zin in een jointje maar mijn tipboekje is op. Heeft er iemand nog een tip voor mij van welk materiaal ik alsnog een goede fatsoenlijke tip kan draaien?
quote:
Buskaartjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef CheshireMoon het volgende:
Hey mensen ik zit hier met een klein probleempje, ik heb dus gigantisch zin in een jointje maar mijn tipboekje is op. Heeft er iemand nog een tip voor mij van welk materiaal ik alsnog een goede fatsoenlijke tip kan draaien?
ik moet eigenlijk tabak halen maar ben te lui.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:31 schreef Studeur het volgende:
twijfel of ik nog bier ga halen. ik weet dat ik er spijt van krijg als ik het niet doe maar ben nu stoned en heb totaal geen zin.
Zal ik een beetje shag op de post doen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk tabak halen maar ben te lui.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zal ik een beetje shag op de post doen?
Herkenbaar. Hopen dat je vrienden hebt en 1 van hen bereid is wat mee te nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk tabak halen maar ben te lui.
komt zo wel iemand langs maar of die zin heeft om langs een super te gaan weet ik nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hopen dat je vrienden hebt en 1 van hen bereid is wat mee te nemen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:41 schreef Murdera het volgende:
oh dan zou ze ver om moeten lopen.
het is voor mij overigens ook maar 5 min fietsen.
Zelfs wel eens zo ver gegaan dat ik en een maat elkaar geld gingen bieden om naar de BK te gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:49 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Whahaha dat heb ik zo vaak meegemaakt. Wat bestellen bij de sjinees, stoned worden en dan te lui zijn om te fietsen dus hopen dat je de bestelling kan uitbesteden of gewoon laten zitten en ander eten maken.
Je kan ze hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
Speeltuintje tegenover mijn huis, zitten 2 meisjes een jongentje te pesten (waarschijnlijk omdat ie ADHD heeft ofzo -- aan zijn gedrag te zien). Een van de twee meisjes is fucking dik en lelijk en noemt hem lelijkZin om naar buiten te gaan en dat wijf helemaal uitschelden tot ze gaat janken
Maarja, dat wijf is 12 ofzo.
En dan dat jongentje een jonko geven zodat ie rustiger wordtquote:
Haha zelfde voor een bezoek aan de shop. Ook wel eens gehad dat je met een megastonerbestelling (~10 man) naar de mac gaat en dan verdwalen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfs wel eens zo ver gegaan dat ik en een maat elkaar geld gingen bieden om naar de BK te gaan.
"ah kom op man, als je gaat betaal ik het eten en krijg je 5 eur voorrij kosten."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |