Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2013 18:58:22 ]
of je maakt een rescue stick, die doet het voor jou. Hoef je zelf niet te klooien. Scheelt heel veel tijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die onthoud ik even
Eerst maar eens een full scan doen, dan die bestanden die smerig zijn er af tiefen, en dan een hoop programma's uninstallen, cookies en browsers geschiedenis helemaal leegtrekken, defragmenteren en dan opnieuw scan doen. Kijken of alles dan weer in orde is
Nee, ik noemde het niet het beste anti-spyware/malware prog.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:04 schreef Viro het volgende:
[..]
of je maakt een rescue stick, die doet het voor jou. Hoef je zelf niet te klooien. Scheelt heel veel tijd.
@Unscrewed: het is een laatste redmiddel om een OS installatie te redden. En het spreekt voor zich dat een persoon met gezond verstand anti spy/malware/virus draait op een pc dus je post was onnodig. En HijackThis beste anti-spyware/malware prog noemen
murp, waarom is je ondertitel met een hoofdletter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
begin van een zinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
murp, waarom is je ondertitel met een hoofdletter?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Studeur het volgende:
chillzolder nog ultiemer gemaakt vandaagsweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog een console en het is af.
![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Studeur het volgende:
chillzolder nog ultiemer gemaakt vandaagnog donkerder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
staat er, de foto is gemaakt vanaf de 42 inch tv waar een xbox aan vast zitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
sweetnu nog een console en het is af.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
staat er, de foto is gemaakt vanaf de 42 inch tv waar een xbox aan vast zit
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]doe nog foto van de andere kant dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incl blacklight + blacklightposter en verf voor het echte spacenHeeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:13 schreef Studeur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incl blacklight + blacklightposter en verf voor het echte spacenBazenkamer wel
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incl blacklight + blacklightposter en verf voor het echte spacen![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
[..]Ik zag een potje lube, tissues en een faptop. Moet goed komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incl blacklight + blacklightposter en verf voor het echte spacen
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zag een potje lube, tissues en een faptop. Moet goed komen.
[..]Jaloers op je zoldertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incl blacklight + blacklightposter en verf voor het echte spacen![]()
lan party met gta san andreas multiplayerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
Mono? Weet je nog toen ik begin 2012 nog met het idee kwam een lan party te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |