PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Bij de MM zat 'ie bij de 3 voor ¤55 spellen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
19,79normaal 22 euro, maar ik had nog een kortingscode liggen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee daar is die gast die gisteren zijn vriend even een afscheidskus moest geven
Nee ik ben inmiddels ook zwaar teleurgesteld. Ik was nog zo in Euforie denk ik dat ze er ineens heel lekker uit zagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef pascal08 het volgende:
Jullie vinden de presentatrice toch niet echt interessant hè? Wat een lellek wijf.
[ afbeelding ]
maar ik wil maar 1 spel kopenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij de MM zat 'ie bij de 3 voor ¤55 spellen.
I agree, maar er moet toch nog echt wel wat gebeuren om er een kampioenskandidaat van te maken. Desalwelteplus zeer blij met de ontwikkelingenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
PSV is wel lekker bezig qua aan- en verkopen moet ik zeggen
Sinds wanneer schijf jij woorden midden in de zin met een hoofdletter die gewoon met een kleine letter geschreven dienen te worden? Ben je een mof geworden ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik ben inmiddels ook zwaar teleurgesteld. Ik was nog zo in Euforie denk ik dat ze er ineens heel lekker uit zag
Komt door mijn Euforie, scuziequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sinds wanneer schijf jij woorden midden in de zin met een hoofdletter die gewoon met een kleine letter geschreven dienen te worden? Ben je een mof geworden ofzo?
om dequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Komt door je ongecontroleerde bewegingen richting de shift-toets.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef pascal08 het volgende:
Jullie vinden de presentatrice toch niet echt interessant hè? Wat een lellek wijf.
[ afbeelding ]
Daar heb ik gewoon een extra toets voor natuurlijkquote:
mooi dat jij een conclusie uit een zelfstandig naamwoord kan halenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee daar is die gast die gisteren zijn vriend even een afscheidskus moest geven
Komquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga maar weer eens een potje fifa spelen
Ik zeg dat wielrenners gay zijnquote:
Dan bestaat haar leven uit een aaneenschakeling van ongelukkig momenten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]Een foto is een moment opname.. Dit is een ongelukig moment
Lijkt op een travo mainquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan bestaat haar leven uit een aaneenschakeling van ongelukkig momenten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
mooi dat jij een conclusie uit een zelfstandig naamwoord kan halen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij een afscheidskus ging geven:D
hahahahhahahahhahahahahhaquote:
Tjah gewoon hetzelfde als wat jij doet. Weet je ook hoe grappig het isquote:
1541 likes dus geen poep praten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1546882&sf14914624=1
Ongelooflijk. Alsof er iemand het interessant vindt wat er op die cover van fifa 14 komt
Zullen ze wel iets mee kunnen winnen.quote:
Het is niet grappig ... Ik kom met een argument en jij bewerkt mijn comment later en post het terug. Tevens is wielrennen een verpest sport na al die doping schandalen en heb je geen talent nodig maar alleen training.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah gewoon hetzelfde als wat jij doet. Weet je ook hoe grappig het is
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
heb je geen talent nodig maar alleen training.
Jij komt met een argument: Ik zeg dat wielrenners gay zijn. Oke topquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is niet grappig ... Ik kom met een argument en jij bewerkt mijn comment later en post het terug. Tevens is wielrennen een verpest sport na al die doping schandalen en heb je geen talent nodig maar alleen training.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij komt met een argument: Ik zeg dat wielrenners gay zijn. Oke top
?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
mooi dat jij een conclusie uit een zelfstandig naamwoord kan halen
Denswil,Enoh Lukokiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef Revontulet het volgende:
Iemand nog een leuke CB-CM-RM driehoek? Silvers
donk ceulaer en ofoequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef Revontulet het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij komt met een argument: Ik zeg dat wielrenners gay zijn. Oke top
Jullie zijn allebei flikkers. Get a room.quote:
Is dat een argument? Ik maak gewoon een grapje terug over wat er gisteren gezegd werdomdat jij met een Wielrenners zijn gay tt komt. Neem dat gewoon als een manquote:
Quincy en coquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:07 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.com/squad/2801
Heeft iemand nog suggesties voor de rechterkant of de verdediging? Ben er niet helemaal blij mee.
Ferdinand, Jenas, SWPquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef Revontulet het volgende:
Goed hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:14 schreef Reemi het volgende:
Valt me wel op dat áls er hier een opstootje is, Timmy er altijd bij betrokken is.
Wrm neem jij Wilerenners zijn gay niet als een man dan ? Beetje tegenstrijdig nietwaar pietjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat een argument? Ik maak gewoon een grapje terug over wat er gisteren gezegd werdomdat jij met een Wielrenners zijn gay tt komt. Neem dat gewoon als een manDaar hoef ik toch geen uitleg meer aan te gaan geven.
quote:
http://wefut.com/squad/2801quote:
Ik maak er toch een grapje over? Als jij daarna een grapje terug maakt geen probleem, maar je gaat lopen zeuren. Niet zo tegenstrijdigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wrm neem jij Wilerenners zijn gay niet als een man dan ? Beetje tegenstrijdig nietwaar pietje
Het valt me op dat 'ie de laatste tijd veel Duitse trekjes vertoont en z'n UI staat ook nog eens met de arm in de lucht...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:14 schreef Reemi het volgende:
Valt me wel op dat áls er hier een opstootje is, Timmy er altijd bij betrokken is.
Ssstquote:
Waarom schrijf jij usericon ineens met een hoofdletter midden in de zin? Ben je soms Duits?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het valt me op dat 'ie de laatste tijd veel Duitse trekjes vertoont en z'n UI staat ook nog eens met de arm in de lucht...
Wielrenners zijn gay is een grap en jouw grap is al gister gemaakt, jij zeurt ook over mijn grapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik maak er toch een grapje over? Als jij daarna een grapje terug maakt geen probleem, maar je gaat lopen zeuren. Niet zo tegenstrijdig
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wielrenners zijn gay is een grap en jouw grap is al gister gemaakt, jij zeurt ook over mijn grap
Als dit al ruzie isquote:
Kelvin/iturbe -castro -reyes/da costa?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
[..]
Dit is het team tot nu toe, twijfel alleen heel erg over die rechterkant, ook omdat de LCB en CB daardoor in de knel komen, dat zijn ook niet mijn eerste keuzes.
Tjaah makkelijk zo onderuit komenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ja tis goed met je
Je zegt daarna anders dat je het vindt en je mening is, toch apart dan voor een grap maja
Niet genoeg coins voor Kelvinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kelvin/iturbe -castro -reyes/da costa?
Mensen hier schijnen zich eraan te storen dus kap ik ermee ja. En Oke Albertquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tjaah makkelijk zo onderuit komenBovendien heb ik nergens gezegd dat het mijn mening is maar dat het een verpeste sport is door alle doping en je alleen training nodig hebt. Lees het maar terug Tristan
Nee, anders staat er:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij usericon ineens met een hoofdletter midden in de zin? Ben je soms Duits?
dat is begrijpelijk jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen hier schijnen zich eraan te storen dus kap ik ermee ja. En Oke Albert
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
[..]
Dit is het team tot nu toe, twijfel alleen heel erg over die rechterkant, ook omdat de LCB en CB daardoor in de knel komen, dat zijn ook niet mijn eerste keuzes.
Dat staat er nu nog steeds maar dan met hoofdlettersquote:
Peace homiequote:
Nee. want een ui als plant schrijf je niet met hoofdletters.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat staat er nu nog steeds maar dan met hoofdletters
Usericon als usericon ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee. want een ui als plant schrijf je niet met hoofdletters.
Wefut.de dan maar?quote:
Al in een teamquote:
Toch maar voor de colombianen gegaan. Thanks voor de suggesties allemaalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen verstand ervan eigenlijkmaar zo iets?
Nou welke van me bedoel jequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:26 schreef Thorb het volgende:
Net de domste post van de week gelezen, en die was niet van Marcie, SB, Kun, Quer of Dreetje.
quote:
Groeten uit Malawiquote:
Speel je voortaan PS3? Op de Xbox issie toch goedkoper? Zag ze net voor 33kquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Shygirl18 het volgende:
Zal ik SIF Seedorf YOLO'en voor 50k? Heb geen geduld
Dat is echt voor het eerst of niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speel je voortaan PS3? Op de Xbox issie toch goedkoper? Zag ze net voor 33k
Oh laat maarDat is dus PS3 prijs, xbox prijs ligt 15k hoger wtf
Nou niet helemaal, maar op zo'n 'goedkope' speler is die 15k verschil wel heel vreemd.quote:
Gaybox is dood aan het worden. Volgend jaar lekker overstappen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speel je voortaan PS3? Op de Xbox issie toch goedkoper? Zag ze net voor 33k
Oh laat maarDat is dus PS3 prijs, xbox prijs ligt 15k hoger wtf
Hij had beter kunnen zeggen dat ze moe warenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:40 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Gaybox is dood aan het worden. Volgend jaar lekker overstappen.
Die trailer ookquote:
Machinima heeft er verder niets mee te maken, is een Asylum film. Wel standaard Asylum lelijk jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die trailer ookEcht weer standaard Machinima lelijk
Oh naja ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik zie dat soort dingen altijd via Machinimaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Machinima heeft er verder niets mee te maken, is een Asylum film. Wel standaard Asylum lelijk ja
gister al uitgezonden in de USAquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh naja ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik zie dat soort dingen altijd via Machinima![]()
Maar wordt dit dan serieus een film? Ik dacht dat het een Hoax a la Real Life Pokemon was
Loooolquote:
Moest wel lachen bij 2.15 ongeveerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij had beter kunnen zeggen dat ze moe warenMaar dat interview is echt tof. Sowieso moet je even die interviews met Zeeman en die andere ploegleider kijken, wel interessant. Terpstra zegt vervolgens dat Belkin pas is gaan rijden toen Valverde er al af lag
geen idee, volgens mij is het gewoon serieusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Looool
Maar op welke film is dit een mockbuster dan? Want dat doen zij toch altijd?
Syfy channel zendt dat soort dingen vaak uit. Zijn echt dikke, vette, foute cultfilms waar stiekem best veel mensen naar kijken. Vaak 1 of 2 semi bekende B-acteurs/actrices erbij, slechte special effects en een belachelijk verhaal en knallen maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh naja ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik zie dat soort dingen altijd via Machinima![]()
Maar wordt dit dan serieus een film? Ik dacht dat het een Hoax a la Real Life Pokemon was
Geen ideequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim, waarom de fuck komt This is the End hier pas 29 augustus uit terwijl hij al lang en breed uit is in Zhe US and A?
Lol die Haai en die octopusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Syfy channel zendt dat soort dingen vaak uit. Zijn echt dikke, vette, foute cultfilms waar stiekem best veel mensen naar kijken. Vaak 1 of 2 semi bekende B-acteurs/actrices erbij, slechte special effects en een belachelijk verhaal en knallen maar.
TV / The Asylum films - fantopic
Dit zijn vaak monster movies, maar Asylum maakt ook vaak B-films met titels die lijken op grote Hollywoodfilms, waarschijnlijk met de hoop dat mensen de verkeerde kopen ofzo![]()
![]()
En de beste line in de filmgeschiedenis
Nee ik besprak het net ook in een groepswhatsapp om die binnekort eens samen te gaan kijken, zien ik dat hij hier pas 29 augustus uitkomt en daar al een maand is. Dan maar een keer bij iemand thuisquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee
Dat soort dingen zijn zo achterlijk, maar gebeuren echt vaak bij de wat kleinere films. Met als gevolg dat tegen die tijd de film allang in topkwaliteit is te downloaden en niemand hem meer gaat zien.
Zo ging het bij Ajax ook bij Bojan. Vaak is het dan meer scouten en een beetje informeel rondvragen dan echt jagen though.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel triest dat hij nu pas komt dan
Nou hebben ze bij PSV Arias toen hij naar Sporting ging ook wel echt op geboden. Wat er verder is gebeurd weet ik ook niet. Ik ben wel benieuwd wat ze voor die 2 betalen dat kan ik nergens vinden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo ging het bij Ajax ook bij Bojan. Vaak is het dan meer scouten en een beetje informeel rondvragen dan echt jagen though.
Aight. Is er nog een leuke coop game?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef jepperdeprep het volgende:
Nieuwe Steam Summer Sale games over 3 minuten
Hij krijgt ook meteen een IF?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
In FIFA 14. Ziet er wel stoer uit
Oke suggereermeneerquote:
Als die CB was liep je binnenquote:
Hm, nee niet echt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Aight. Is er nog een leuke coop game?
Hij was verhuurd aan Vitesse dus altijd al Chelsea speler geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door FUT blijf ik op de hoogte van de transfers
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arias wordt in FUT14 een 69-rated speler. Wel is hij 6 cm gegroeid in vergelijking met dit jaar. Op VZ vergeleken ze hem al met Manolev dus ik ben benieuwd.
Dat is toch nog niet meteen de rating van volgend seizoen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bij Sporting kijken op seasons
Op sofifa kun je naar spelers zoeken en dan zie je de stats in H2H. Overigens heeft Valladolid laatst een Colombiaanse RB gehaald dus Arias is niet meer de enigequote:
Hoe ben je daar nou weer achter gekomenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op sofifa kun je naar spelers zoeken en dan zie je de stats in H2H. Overigens heeft Valladolid laatst een Colombiaanse RB gehaald dus Arias is niet meer de enige
Wat een etappe vandaag, ik kijk niet vaak de vlakke etappes en ik hoopte eigenlijk op een stunt van Boom in de laatste 5 kilometer maar wat was het genieten zeg.quote:
natuurlijk kan het nog veranderen maar dat is hoe het er nu voor staatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch nog niet meteen de rating van volgend seizoen?
The Walking Dead van Telltale Games voor 6.25¤. Zou ik doen als ik jou was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Aight. Is er nog een leuke coop game?
Ik keek op goal.com en toen keek ik of er spelers bij de transfers stonden die ik nog niet kende.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe ben je daar nou weer achter gekomen
Complete 5 episodes? Dat is niet duur (als je nog geen Walkthrough hebt gezien)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
The Walking Dead van Telltale Games voor 6.25¤. Zou ik doen als ik jou was.
Dit lijkt me echt een hele slechte film.quote:
Ja, alle 5. Just Cause 2 voor 3¤ is ook geen geld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Complete 5 episodes? Dat is niet duur (als je nog geen Walkthrough hebt gezien)
Speel liever zoiets op de xboxquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:10 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, alle 5. Just Cause 2 voor 3¤ is ook geen geld.
7x7quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet iemand nog leuke gratis Android games?
kut spel is dat l4d2 zeg, dan is cod zombies zelfs nog veel leukerquote:
Nicequote:
Bijna volgens mijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is afscheidswedstrijd Bommel eigenlijk al uitverkocht? Anders maar hopen dat ik kaartjes win
L4d1 is leuker. Maar dat is juist het leuke van L4d lekker raggen met zijn 4enquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kut spel is dat l4d2 zeg, dan is cod zombies zelfs nog veel leuker1 en al chaos zonder overzicht dit
Dat was maanden geleden toch al bekend hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kijken of ik nog kaarten kan krijgen, al helemaal nu de naam Ibra is gevallen
hahah kquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
L4d1 is leuker. Maar dat is juist het leuke van L4d lekker raggen met zijn 4enEn toch nog wat tactische dingetjes op sommige plekken
Ik heb de eerste 2 zelf gespeeld de rest een walkthrough gekeken. Echt een leuk verhaal, je doet zelf niet veel maar tis wel tof gemaakt. Voor 6 euro echt een goede 12 uur goed vermaakquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah kTot die Akinfenwa zombie komt en iedereen sloopt
Is dat The Walking Dead spel nog wat? 75% korting op steam
haha kquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 zelf gespeeld de rest een walkthrough gekeken. Echt een leuk verhaal, je doet zelf niet veel maar tis wel tof gemaakt. Voor 6 euro echt een goede 12 uur goed vermaak
Die Tank moet je in de fik zetten btw
Cazorla's Chemquote:
Kan je alweer spelen?quote:
Ik had Huseklepp al op CAM in een ander team en Berget heeft prima stats voor een spits.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom heb je Huseklepp CAM en Berget ST?
Maar Huseklepp niet echt voor een CAM toch? Short pass 68 en longshot ook 68.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had Huseklepp al op CAM in een ander team en Berget heeft prima stats voor een spits.
By far de beste wide CAM die ik dit jaar heb gebruikt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar Huseklepp niet echt voor een CAM toch? Short pass 68 en longshot ook 68.
Ooglapje fixenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, 1 op 7 chem, dat maakt toch niet uit.
[..]
Nee, dat is inderdaad een klein detail
Ik begin die mening : '1 op 7 chem' een beetje zat te worden. Het mooie aan dit forum was juist dat iedereen mooie iedereen 9 chem teams maaktequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, 1 op 7 chem, dat maakt toch niet uit.
[..]
Nee, dat is inderdaad een klein detail
niet iedereen hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik begin die mening : '1 op 7 chem' een beetje zat te worden. Het mooie aan dit forum was juist dat iedereen mooie iedereen 9 chem teams maakte
Dat is nog wel een hele goede optie inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ooglapje fixen![]()
TOTS Courtois op doel wellicht trouwens?
?? Dit is een mooi team. Het hoeft niet perfect te zijn. Als je veel consessies moet doen aan de individuele kwaliteiten om maar op 9 chem te komen dan hoeft het niet. Maar ik neem aan dat deze post een grapje was van jequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik begin die mening : '1 op 7 chem' een beetje zat te worden. Het mooie aan dit forum was juist dat iedereen mooie iedereen 9 chem teams maakte
Dank jequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schwein >>> Gustavo.
Bruut team verder
Heb je die CDM van mij gekochtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoefde alleen een GK, CB en CDM te kopen
1k?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je die CDM van mij gekocht?
Geen TOTS Martinez op CDM en MOTM Torres om de 9 chem te fixen en nog net iets vetter?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is nog wel een hele goede optie inderdaad
[..]
?? Dit is een mooi team. Het hoeft niet perfect te zijn. Als je veel consessies moet doen aan de individuele kwaliteiten om maar op 9 chem te komen dan hoeft het niet. Maar ik neem aan dat deze post een grapje was van jegekke Timmy
[..]
Dank je
Ik vind het geen mooi team want niet iedereen op 9 chem. En nee tis geen grapjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is nog wel een hele goede optie inderdaad
[..]
?? Dit is een mooi team. Het hoeft niet perfect te zijn. Als je veel consessies moet doen aan de individuele kwaliteiten om maar op 9 chem te komen dan hoeft het niet. Maar ik neem aan dat deze post een grapje was van jegekke Timmy
[..]
Dank je
Ik moest even 2 CDM's oppikken alleen..Henriksen en Tettey mogen niet meedoenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoefde alleen een GK, CB en CDM te kopen
900 heb ik hem verkochtquote:
Geeft inderdaad bugettaire problemen. Althans, ik heb nu nog een miljoen over voor een serie A team, en heb daar al TOTS Vidal staan, maar wil daar in elk geval een aantal grote namen neer zetten, zodat de teams ongeveer gelijkwaardig aan elkaar zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen TOTS Martinez op CDM en MOTM Torres om de 9 chem te fixen en nog net iets vetter?Of budget op?
Haha, autistquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het geen mooi team want niet iedereen op 9 chem. En nee tis geen grapjeBen het wel met je eens overigens, maar Torres is imo net zo goed als Aguero in de spits en TOTS Mata is niet slechter dan TOTS Cazorla
Alsof Torres TOTS Mata minder is als Aguero TOTS Cazorlaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geeft inderdaad bugettaire problemen. Althans, ik heb nu nog een miljoen over voor een serie A team, en heb daar al TOTS Vidal staan, maar wil daar in elk geval een aantal grote namen neer zetten, zodat de teams ongeveer gelijkwaardig aan elkaar zijn
[..]
Haha, autist
TOTS Mata is kutquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof Torres TOTS Mata minder is als Aguero TOTS CazorlaEn tjah, dat is hoe het hier vroeger was.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geeft inderdaad bugettaire problemen. Althans, ik heb nu nog een miljoen over voor een serie A team, en heb daar al TOTS Vidal staan, maar wil daar in elk geval een aantal grote namen neer zetten, zodat de teams ongeveer gelijkwaardig aan elkaar zijn
[..]
Haha, autist
Vroegerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof Torres TOTS Mata minder is als Aguero TOTS CazorlaEn tjah, dat is hoe het hier vroeger was.
Nou doe je net alsof iedereen hier teams met 1 of meerdere 7 chem spelers heeftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou liever met Cazorla spelen dan met Mata. Linksbenig en 3* wf. Doe mij dan maar Cazorla rechts en 5*. Maar dat zou met Martinez op te lossen zijn. TOTS Torres zal alleen wel veel duurder zijn dan Aguero.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beter schiet Brands een beetje op met Bruma en Rekikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
En 2-0 achter door een fout van Jetro Willems.
Same shit different day
Alsof Vroeger altijd op 15 jaar geleden slaatquote:
Ik zie ze hier steeds vaker. Ik ga er tegenin !quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof iedereen hier teams met 1 of meerdere 7 chem spelers heeft![]()
ik heb er ook eentje
Normale Torres dan he. En ja dat scheelt wel wat ja maar 7-9 chem zal ook iets toevoegen aan die speler.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou liever met Cazorla spelen dan met Mata. Linksbenig en 3* wf. Doe mij dan maar Cazorla rechts en 5*. Maar dat zou met Martinez op te lossen zijn. TOTS Torres zal alleen wel veel duurder zijn dan Aguero.
Kom op, vorige fifa kregen we pas onze eigen topic reeks, er is nog helemaal geen vroeger.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof Vroeger altijd op 15 jaar geleden slaat
[..]
Ik zie ze hier steeds vaker. Ik ga er tegenin !
[..]
Normale Torres dan he. En ja dat scheelt wel wat ja maar 7-9 chem zal ook iets toevoegen aan die speler.
Ik wist niet dat vroeger voor een vast aantal jaar stond.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op, vorige fifa kregen we pas onze eigen topic reeks, er is nog helemaal geen vroeger.
Ik weet nog heel goed, vroeger, toen AZ de bekerfinale in de kuip van PSV won. Dat waren mooie tijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wist niet dat vroeger voor een vast aantal jaar stond.
Vroeger is relatief natuurlijk. Daarbij wat een onzinnige discussie over vroeger
Ben je ongesteld makker?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wist niet dat vroeger voor een vast aantal jaar stond.
Vroeger is relatief natuurlijk. Daarbij wat een onzinnige discussie over vroeger
Dat plakboek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Dan moet ik het eens gaan hebben over vroeger
Vroeger waren al je spelers nog 99 en had je een vol plakboek
Ander perspectief natuurlijk. Daarbij weet je toch gewoon wat ik bedoel dus ik snap de zin hiervan niet helemaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed, vroeger, toen AZ de bekerfinale in de kuip van PSV won. Dat waren mooie tijden.
Dat klinkt toch raar.
Mensen beginnen tegen mij over dit soort dingenquote:
Ik vond FUT leuker toen je er nog voor moest betalen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vond FUT leuker toen je er nog voor moest betalen.
Veel minder kut kinderen zoals ik.
Het is gewoon grappig om te zien dat iemand die hier pas een jaar post, iemand die een jaar langer post gaat wijzen op hoe het vroeger wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ander perspectief natuurlijk. Daarbij weet je toch gewoon wat ik bedoel dus ik snap de zin hiervan niet helemaal.
Dus iemand van 50 mag iemand van 100 niets zeggen over vroeger?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig om te zien dat iemand die hier pas een jaar post, iemand die een jaar langer post gaat wijzen op hoe het vroeger was
Ik snapte er nooit een kut van en speelde maar gewoon met random teamsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef pascal08 het volgende:
De eerste FUT, FUT09 was 800msp. Ik weet nog dat ik toen een volledig brons team had met een pacey Fransman. Ik kreeg toen vaak na een wedstrijd een berichtje waar die gozer speelde. Ja mensen, toen had je nog geen FUTHEAD, FUTWIZ, Ultimateteamtrading en WeFUT. Dat waren nog eens tijden.
Volgens mij kon je toen gewoon spelers trainen tot ze 99 rated waren. Die attributecards waren toen permanent en cumulatief.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snapte er nooit een kut van en speelde maar gewoon met random teams
Het gaat om 1 7 chem speler. niet om een 7 chem team. Het team heeft gewoon 100 chem.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus iemand van 50 mag iemand van 100 niets zeggen over vroeger?
Naja het zal allemaal welWe zijn aan het einde van FUT 13 dus is het begin ook in zeker zin vroeger. Maar als ik je er niet aan hoef te herinneren dan zou je geen 7 chem team maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
In FIFA 11 speelde ik voor het eerste FUT. Volgens mij snapte ik toen al wel hoe het werkteStuur die site waar je dat gifje vandaan heb danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
In FIFA 11 speelde ik voor het eerste FUT. Volgens mij snapte ik toen al wel hoe het werkteNoiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Stuur die site waar je dat gifje vandaan heb dan
In FIFA 11 speelde ik voor het eerste FUT. Volgens mij snapte ik toen al wel hoe het werkteIk ook. En toen gewoon nog je spelers kopen op de console. Het geluid van de laatste 5 secondes inclusief het getril van je controllerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja idd, 59ste min op de consolequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook. En toen gewoon nog je spelers kopen op de console. Het geluid van de laatste 5 secondes inclusief het getril van je controller
Nee van mijn buurmanquote:
En dan een kutkind die 5x op rij bij 1 seconde biedtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook. En toen gewoon nog je spelers kopen op de console. Het geluid van de laatste 5 secondes inclusief het getril van je controller
Dat doet Maver nog steedsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja idd, 59ste min op de console
[..]
Nee van mijn buurman
Lekker POTSquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die TT
Verder: deze man in een pack
[ afbeelding ]
Nice, hoeveel gaat ie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die TT
Verder: deze man in een pack
[ afbeelding ]
Dat waren mijn eerste voorzichtige stapjes met trading. Gouden shiney contracten in de 59e minuut binnenhalenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja idd, 59ste min op de console
[..]
Nee van mijn buurman
Toen was er ook nog een market crash en kon je if's voor 1k oppikkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat waren mijn eerste voorzichtige stapjes met trading. Gouden shiney contracten in de 59e minuut binnenhalen
Ik had eigenlijk meer verwachtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt een PF op te zitten op 68k. Voor iets minder erop gezet dus
Hij is ingame wel goed hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
60 shooting 59 passing, hij zou 3k moeten zijn
Kan zijn. Lekker cashen nuquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Manchester United badge he.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
3-0quote:
Tjah er staat nu ook wel een flutelftal. Desalniettemin: same shit different dayquote:
Wat een bazenrit vandaag was hetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:19 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker etappefinale op terras gekeken met een flinke pilsener.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:19 schreef Reemi het volgende:
Ook meteen maar een positiekaartjes price tracker gemaakt
http://wefut.nl/positions/
Ja heb wel genoten van wat ik kon zien, gelukkig het laatste allesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een bazenrit vandaag was het
moet het wel werkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:19 schreef Reemi het volgende:
Die reactie van Mollema ook na de rit, over Valverdequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb wel genoten van wat ik kon zien, gelukkig het laatste alles
Dat heb ik niet meer gezienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die reactie van Mollema ook na de rit, over Valverde
En dan had jij nog bier erbij, beter kan gewoon niet
Valverde reageerde best goed trouwens. Zei dat hij Belkin niets verweet maar Europcar wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die reactie van Mollema ook na de rit, over Valverde
En dan had jij nog bier erbij, beter kan gewoon niet
Eigenlijk hoop ik ook wel een beetje van niet. FUT al zo makkelijk nu en dan wordt het gewoon nog makkelijkerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
Hopelijk volgende FUT weer single matches
En silver seasonsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
Sowieso zijn die ploegen het voorvocht van het peloton in deze Tourquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Valverde reageerde best goed trouwens. Zei dat hij Belkin niets verweet maar Europcar wel.
Europcar Ag2r Garmin en BMC hebben echt rare dingen gedaan vandaag
Nu mis ik het eigenlijk totaal niet meer eigenlijk..ook al speel ik bijna nooit seasons. Zou wel meer themacups willen zienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
Dat zou echt tof zijn ja. Of gewoon matchmaking op basis van je team, maar dan krijg je weer gekut met bronze bank enzo. En als het alleen om je basis11 gaat dan zetten ze er wel bronzes in om te wisselen. Zo verrot is de community.quote:
Ik las het net pasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was maanden geleden toch al bekend hoorZelfde zaakwaarnemer he. Ik heb mijn kaartje gelukkig al een tijdje en het kost ook geen drol, 15 euro ofzo
En je kan nu lekker handicappen in seasonsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu mis ik het eigenlijk totaal niet meer eigenlijk..ook al speel ik bijna nooit seasons. Zou wel meer themacups willen zien
alsof dat niet kon in single matchesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En je kan nu lekker handicappen in seasons
Dan kwam je toch tegen teams met dezelfde rating ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof dat niet kon in single matches
gouden team, bronzen bank--> spelen tegen silver teamsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan kwam je toch tegen teams met dezelfde rating ?
Tenzij je Ronaldo, Messi etc op de bank zet bij je silver team
Ja standaard deed je dat sommige 45 rated spelers waren nog redelijk duurquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gouden team, bronzen bank--> spelen tegen silver teams
toen niet geloof ik, ik deed het altijd en won meestalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja standaard deed je dat sommige 45 rated spelers waren nog redelijk duur
Maar handicap heb je toch alleen met silvers tegen gold en bronze tegen silvers en gold en niet andersom ?
ik ook goeie oude tijdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toen niet geloof ik, ik deed het altijd en won meestal
Lag hij er al lang dan? Trouwens..Betekenis van Koi is toch karper? Dus een Koi karper is dan een karper karper?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:51 schreef ThadCastle het volgende:
Wajoo. Lag net een Koi karper op het drogeBen blij dat ik even buiten ging kijken.
Maak het nou niet moeilijker dan dat het is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lag hij er al lang dan? Trouwens..Betekenis van Koi is toch karper? Dus een Koi karper is dan een karper karper?
[ afbeelding ]
Koi is een variant op de karper die wij kennen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lag hij er al lang dan? Trouwens..Betekenis van Koi is toch karper? Dus een Koi karper is dan een karper karper?
[ afbeelding ]
Weet niet. In Nederland zegt men ook vaak Koi Karper. Maar weet niet hoe lang hij er lag, hij ademt nog. En net reageerde hij wel weer even fel in het water maar hij is wel een beetje lam.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verkopen man.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet niet. In Nederland zegt men ook vaak Koi Karper. Maar weet niet hoe lang hij er lag, hij ademt nog. En net reageerde hij wel weer even fel in het water maar hij is wel een beetje lam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |