PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Bij de MM zat 'ie bij de 3 voor ¤55 spellen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
19,79normaal 22 euro, maar ik had nog een kortingscode liggen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee daar is die gast die gisteren zijn vriend even een afscheidskus moest geven
Nee ik ben inmiddels ook zwaar teleurgesteld. Ik was nog zo in Euforie denk ik dat ze er ineens heel lekker uit zagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef pascal08 het volgende:
Jullie vinden de presentatrice toch niet echt interessant hè? Wat een lellek wijf.
[ afbeelding ]
maar ik wil maar 1 spel kopenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij de MM zat 'ie bij de 3 voor ¤55 spellen.
I agree, maar er moet toch nog echt wel wat gebeuren om er een kampioenskandidaat van te maken. Desalwelteplus zeer blij met de ontwikkelingenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
PSV is wel lekker bezig qua aan- en verkopen moet ik zeggen
Sinds wanneer schijf jij woorden midden in de zin met een hoofdletter die gewoon met een kleine letter geschreven dienen te worden? Ben je een mof geworden ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik ben inmiddels ook zwaar teleurgesteld. Ik was nog zo in Euforie denk ik dat ze er ineens heel lekker uit zag
Komt door mijn Euforie, scuziequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sinds wanneer schijf jij woorden midden in de zin met een hoofdletter die gewoon met een kleine letter geschreven dienen te worden? Ben je een mof geworden ofzo?
om dequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Komt door je ongecontroleerde bewegingen richting de shift-toets.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef pascal08 het volgende:
Jullie vinden de presentatrice toch niet echt interessant hè? Wat een lellek wijf.
[ afbeelding ]
Daar heb ik gewoon een extra toets voor natuurlijkquote:
mooi dat jij een conclusie uit een zelfstandig naamwoord kan halenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee daar is die gast die gisteren zijn vriend even een afscheidskus moest geven
Komquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga maar weer eens een potje fifa spelen
Ik zeg dat wielrenners gay zijnquote:
Dan bestaat haar leven uit een aaneenschakeling van ongelukkig momenten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]Een foto is een moment opname.. Dit is een ongelukig moment
Lijkt op een travo mainquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan bestaat haar leven uit een aaneenschakeling van ongelukkig momenten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
mooi dat jij een conclusie uit een zelfstandig naamwoord kan halen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij een afscheidskus ging geven:D
hahahahhahahahhahahahahhaquote:
Tjah gewoon hetzelfde als wat jij doet. Weet je ook hoe grappig het isquote:
1541 likes dus geen poep praten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1546882&sf14914624=1
Ongelooflijk. Alsof er iemand het interessant vindt wat er op die cover van fifa 14 komt
Zullen ze wel iets mee kunnen winnen.quote:
Het is niet grappig ... Ik kom met een argument en jij bewerkt mijn comment later en post het terug. Tevens is wielrennen een verpest sport na al die doping schandalen en heb je geen talent nodig maar alleen training.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah gewoon hetzelfde als wat jij doet. Weet je ook hoe grappig het is
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
heb je geen talent nodig maar alleen training.
Jij komt met een argument: Ik zeg dat wielrenners gay zijn. Oke topquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is niet grappig ... Ik kom met een argument en jij bewerkt mijn comment later en post het terug. Tevens is wielrennen een verpest sport na al die doping schandalen en heb je geen talent nodig maar alleen training.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij komt met een argument: Ik zeg dat wielrenners gay zijn. Oke top
?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
mooi dat jij een conclusie uit een zelfstandig naamwoord kan halen
Denswil,Enoh Lukokiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef Revontulet het volgende:
Iemand nog een leuke CB-CM-RM driehoek? Silvers
donk ceulaer en ofoequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef Revontulet het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij komt met een argument: Ik zeg dat wielrenners gay zijn. Oke top
Jullie zijn allebei flikkers. Get a room.quote:
Is dat een argument? Ik maak gewoon een grapje terug over wat er gisteren gezegd werdomdat jij met een Wielrenners zijn gay tt komt. Neem dat gewoon als een manquote:
Quincy en coquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:07 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.com/squad/2801
Heeft iemand nog suggesties voor de rechterkant of de verdediging? Ben er niet helemaal blij mee.
Ferdinand, Jenas, SWPquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef Revontulet het volgende:
Goed hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:14 schreef Reemi het volgende:
Valt me wel op dat áls er hier een opstootje is, Timmy er altijd bij betrokken is.
Wrm neem jij Wilerenners zijn gay niet als een man dan ? Beetje tegenstrijdig nietwaar pietjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat een argument? Ik maak gewoon een grapje terug over wat er gisteren gezegd werdomdat jij met een Wielrenners zijn gay tt komt. Neem dat gewoon als een manDaar hoef ik toch geen uitleg meer aan te gaan geven.
quote:
http://wefut.com/squad/2801quote:
Ik maak er toch een grapje over? Als jij daarna een grapje terug maakt geen probleem, maar je gaat lopen zeuren. Niet zo tegenstrijdigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wrm neem jij Wilerenners zijn gay niet als een man dan ? Beetje tegenstrijdig nietwaar pietje
Het valt me op dat 'ie de laatste tijd veel Duitse trekjes vertoont en z'n UI staat ook nog eens met de arm in de lucht...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:14 schreef Reemi het volgende:
Valt me wel op dat áls er hier een opstootje is, Timmy er altijd bij betrokken is.
Ssstquote:
Waarom schrijf jij usericon ineens met een hoofdletter midden in de zin? Ben je soms Duits?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het valt me op dat 'ie de laatste tijd veel Duitse trekjes vertoont en z'n UI staat ook nog eens met de arm in de lucht...
Wielrenners zijn gay is een grap en jouw grap is al gister gemaakt, jij zeurt ook over mijn grapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik maak er toch een grapje over? Als jij daarna een grapje terug maakt geen probleem, maar je gaat lopen zeuren. Niet zo tegenstrijdig
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wielrenners zijn gay is een grap en jouw grap is al gister gemaakt, jij zeurt ook over mijn grap
Als dit al ruzie isquote:
Kelvin/iturbe -castro -reyes/da costa?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
[..]
Dit is het team tot nu toe, twijfel alleen heel erg over die rechterkant, ook omdat de LCB en CB daardoor in de knel komen, dat zijn ook niet mijn eerste keuzes.
Tjaah makkelijk zo onderuit komenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ja tis goed met je
Je zegt daarna anders dat je het vindt en je mening is, toch apart dan voor een grap maja
Niet genoeg coins voor Kelvinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kelvin/iturbe -castro -reyes/da costa?
Mensen hier schijnen zich eraan te storen dus kap ik ermee ja. En Oke Albertquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tjaah makkelijk zo onderuit komenBovendien heb ik nergens gezegd dat het mijn mening is maar dat het een verpeste sport is door alle doping en je alleen training nodig hebt. Lees het maar terug Tristan
Nee, anders staat er:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij usericon ineens met een hoofdletter midden in de zin? Ben je soms Duits?
dat is begrijpelijk jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen hier schijnen zich eraan te storen dus kap ik ermee ja. En Oke Albert
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
[..]
Dit is het team tot nu toe, twijfel alleen heel erg over die rechterkant, ook omdat de LCB en CB daardoor in de knel komen, dat zijn ook niet mijn eerste keuzes.
Dat staat er nu nog steeds maar dan met hoofdlettersquote:
Peace homiequote:
Nee. want een ui als plant schrijf je niet met hoofdletters.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat staat er nu nog steeds maar dan met hoofdletters
Usericon als usericon ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee. want een ui als plant schrijf je niet met hoofdletters.
Wefut.de dan maar?quote:
Al in een teamquote:
Toch maar voor de colombianen gegaan. Thanks voor de suggesties allemaalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen verstand ervan eigenlijkmaar zo iets?
Nou welke van me bedoel jequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:26 schreef Thorb het volgende:
Net de domste post van de week gelezen, en die was niet van Marcie, SB, Kun, Quer of Dreetje.
quote:
Groeten uit Malawiquote:
Speel je voortaan PS3? Op de Xbox issie toch goedkoper? Zag ze net voor 33kquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Shygirl18 het volgende:
Zal ik SIF Seedorf YOLO'en voor 50k? Heb geen geduld
Dat is echt voor het eerst of niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speel je voortaan PS3? Op de Xbox issie toch goedkoper? Zag ze net voor 33k
Oh laat maarDat is dus PS3 prijs, xbox prijs ligt 15k hoger wtf
Nou niet helemaal, maar op zo'n 'goedkope' speler is die 15k verschil wel heel vreemd.quote:
Gaybox is dood aan het worden. Volgend jaar lekker overstappen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speel je voortaan PS3? Op de Xbox issie toch goedkoper? Zag ze net voor 33k
Oh laat maarDat is dus PS3 prijs, xbox prijs ligt 15k hoger wtf
Hij had beter kunnen zeggen dat ze moe warenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:40 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Gaybox is dood aan het worden. Volgend jaar lekker overstappen.
Die trailer ookquote:
Machinima heeft er verder niets mee te maken, is een Asylum film. Wel standaard Asylum lelijk jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die trailer ookEcht weer standaard Machinima lelijk
Oh naja ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik zie dat soort dingen altijd via Machinimaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Machinima heeft er verder niets mee te maken, is een Asylum film. Wel standaard Asylum lelijk ja
gister al uitgezonden in de USAquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh naja ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik zie dat soort dingen altijd via Machinima![]()
Maar wordt dit dan serieus een film? Ik dacht dat het een Hoax a la Real Life Pokemon was
Loooolquote:
Moest wel lachen bij 2.15 ongeveerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij had beter kunnen zeggen dat ze moe warenMaar dat interview is echt tof. Sowieso moet je even die interviews met Zeeman en die andere ploegleider kijken, wel interessant. Terpstra zegt vervolgens dat Belkin pas is gaan rijden toen Valverde er al af lag
geen idee, volgens mij is het gewoon serieusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Looool
Maar op welke film is dit een mockbuster dan? Want dat doen zij toch altijd?
Syfy channel zendt dat soort dingen vaak uit. Zijn echt dikke, vette, foute cultfilms waar stiekem best veel mensen naar kijken. Vaak 1 of 2 semi bekende B-acteurs/actrices erbij, slechte special effects en een belachelijk verhaal en knallen maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh naja ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik zie dat soort dingen altijd via Machinima![]()
Maar wordt dit dan serieus een film? Ik dacht dat het een Hoax a la Real Life Pokemon was
Geen ideequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim, waarom de fuck komt This is the End hier pas 29 augustus uit terwijl hij al lang en breed uit is in Zhe US and A?
Lol die Haai en die octopusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Syfy channel zendt dat soort dingen vaak uit. Zijn echt dikke, vette, foute cultfilms waar stiekem best veel mensen naar kijken. Vaak 1 of 2 semi bekende B-acteurs/actrices erbij, slechte special effects en een belachelijk verhaal en knallen maar.
TV / The Asylum films - fantopic
Dit zijn vaak monster movies, maar Asylum maakt ook vaak B-films met titels die lijken op grote Hollywoodfilms, waarschijnlijk met de hoop dat mensen de verkeerde kopen ofzo![]()
![]()
En de beste line in de filmgeschiedenis
Nee ik besprak het net ook in een groepswhatsapp om die binnekort eens samen te gaan kijken, zien ik dat hij hier pas 29 augustus uitkomt en daar al een maand is. Dan maar een keer bij iemand thuisquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee
Dat soort dingen zijn zo achterlijk, maar gebeuren echt vaak bij de wat kleinere films. Met als gevolg dat tegen die tijd de film allang in topkwaliteit is te downloaden en niemand hem meer gaat zien.
Zo ging het bij Ajax ook bij Bojan. Vaak is het dan meer scouten en een beetje informeel rondvragen dan echt jagen though.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel triest dat hij nu pas komt dan
Nou hebben ze bij PSV Arias toen hij naar Sporting ging ook wel echt op geboden. Wat er verder is gebeurd weet ik ook niet. Ik ben wel benieuwd wat ze voor die 2 betalen dat kan ik nergens vinden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo ging het bij Ajax ook bij Bojan. Vaak is het dan meer scouten en een beetje informeel rondvragen dan echt jagen though.
Aight. Is er nog een leuke coop game?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef jepperdeprep het volgende:
Nieuwe Steam Summer Sale games over 3 minuten
Hij krijgt ook meteen een IF?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
In FIFA 14. Ziet er wel stoer uit
Oke suggereermeneerquote:
Als die CB was liep je binnenquote:
Hm, nee niet echt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Aight. Is er nog een leuke coop game?
Hij was verhuurd aan Vitesse dus altijd al Chelsea speler geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door FUT blijf ik op de hoogte van de transfers
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arias wordt in FUT14 een 69-rated speler. Wel is hij 6 cm gegroeid in vergelijking met dit jaar. Op VZ vergeleken ze hem al met Manolev dus ik ben benieuwd.
Dat is toch nog niet meteen de rating van volgend seizoen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bij Sporting kijken op seasons
Op sofifa kun je naar spelers zoeken en dan zie je de stats in H2H. Overigens heeft Valladolid laatst een Colombiaanse RB gehaald dus Arias is niet meer de enigequote:
Hoe ben je daar nou weer achter gekomenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op sofifa kun je naar spelers zoeken en dan zie je de stats in H2H. Overigens heeft Valladolid laatst een Colombiaanse RB gehaald dus Arias is niet meer de enige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |