Kan dat wel in Bulgarije?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:23 schreef Dven het volgende:
Ik ga er speciaal een twitter-account voor aanmaken
Jawel. Xbox One aanschaffen daarentegen weer nietquote:
Bulgarije heeft eerder -ev dan -ov of -skiquote:
Android? De NOS-app werkt perfectquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Weet iemand hoe ik de Tour op mijn tablet kan kijken via Wifi in de trein? Ik zit elke dag rond de finishtijd in de trein, maar de NOS-stream werkt niet. Het netwerk van de NS gaat via Duitsland ofzo.
quote:Alejandro Valverde neemt Belkin niets kwalijk na de dertiende etappe in de Tour de France.
De Spanjaard kampte met materiaalpech en kon niet terugkeren in het peloton, waarin de Nederlandse ploeg tempo maakte.
Hij verloor uiteindelijk 9.54 en zakte van de tweede naar de zestiende plaats in het klassement.
"Nee ik ben niet boos op Belkin", was zijn eerste reactie. "Er komen nog bergetappes aan, er kan nog vanalles gebeuren."
Valverde staat nu 12.10 achter Chris Froome.
Ook zijn ploegleider José Luis Jamerena koestert geen wrok jegens Belkin. "Ik ben alleen boos om de situatie. We dachten écht dat we dit jaar een kans hadden", schudde de Spanjaard zijn hoofd.
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 18:30:56Valverde tegen Franse tv: 'Belkin reed al op kop toen ik pech kreeg.' reageer retweet
Vaag. Heb hier op het werk een hotspot van KPN en het streamt echt geweldigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Niet via Wifi van de NS. Dan geeft hij aan dat het niet niet beschikbaar is in mijn land.
twitter:marcelkittel twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 18:30:19So, my chain dropped between frame & 11th cog, I dropped back & 5sec later they started to race in the crosswinds. #worsttimingever ✌😄🔫 reageer retweet
Op dezelfde manier als vandaag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kan je in de etappe van Gap het verschil maken?
Het moet op de Ventoux gebeuren voor de tijdrit
Een paar jaar geleden verloren de Schlecks toch tijd in de afdaling naar Gap?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als vandaag.
Edit: nou ja, vergelijkbare manier. Froome isoleren en 'm dan verrassen.
Yup, en hij zette die laatste sprint dus inderdaad niet aan voor eigen kans, zoals Ducrot&Co dachtenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:40 schreef Marcoss het volgende:
http://nos.nl/video/528926-terpstra-plan-helaas-gelukt.html
Terpstra moedigde Belkin aan toen Valverde pech had
Grootste fout van Movistar vond ik dat ze Rui Costa lieten terugzakken uit de kopgroep. Voor de rest idd een rotsituatie dat je pech hebt op een moment dat er geen wagens achter de groep rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Marcoss het volgende:
Ook zijn ploegleider José Luis Jamerena koestert geen wrok jegens Belkin. "Ik ben alleen boos om de situatie. We dachten écht dat we dit jaar een kans hadden", schudde de Spanjaard zijn hoofd.
Ik hoor juist dat het wel voor eigen kans was, maar dat dat sowieso in het belang van OPQS was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, en hij zette die laatste sprint dus inderdaad niet aan voor eigen kans, zoals Ducrot&Co dachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |