Klassement van Rui Costa boeit ook niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grootste fout van Movistar vond ik dat ze Rui Costa lieten terugzakken uit de kopgroep. Voor de rest idd een rotsituatie dat je pech hebt op een moment dat er geen wagens achter de groep rijden.
Ja en een dag later verloor Voeckler tijd doordat hij ergens een tuin binnen reed in de afdaling.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden verloren de Schlecks toch tijd in de afdaling naar Gap?
Legendarische beelden van Voecklerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja en een dag later verloor Voeckler tijd doordat hij ergens een tuin binnen reed in de afdaling.
Ik hoor: ik moest nog even sprintten, ook al kon ik eigenlijk niet. Dat deed ik dus, zodat Sagan geisoleerd kwam te zitten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat het wel voor eigen kans was, maar dat dat sowieso in het belang van OPQS was.
Als Mollema daar pech had gekregen, dan laat je Ten Dam ook niet wachten als 5 andere ploeggenoten dat al doen. Waarom zou je een top-10 plek vrijwillig opgeven?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klassement van Rui Costa boeit ook niet natuurlijk.
Het plan werkte natuurlijk aan twee kantenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoor: ik moest nog even sprintten, ook al kon ik eigenlijk niet. Dat deed ik dus, zodat Sagan geisoleerd kwam te zitten.
Dus zo kon Cavendish erin rijden...
Zijn die teamorders al openbaar of blijft dat gissen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als Mollema daar pech had gekregen, dan laat je Ten Dam ook niet wachten als 5 andere ploeggenoten dat al doen. Waarom zou je een top-10 plek vrijwillig opgeven?
Inderdaad dom.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als Mollema daar pech had gekregen, dan laat je Ten Dam ook niet wachten als 5 andere ploeggenoten dat al doen. Waarom zou je een top-10 plek vrijwillig opgeven?
De CIA schijnt op de hoogte te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn die teamorders al openbaar of blijft dat gissen?
Zeker op het moment dat ze hem lieten terugzakken was het al hopeloos. Als hij meteen had gewacht (dus toen Valverde pech had), dan had het misschien nog zin gehad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad dom.
En alle andere voorbeelden uit de geschiedenis wijst ook uit dat bijna altijd allebei de personen het klassement verspelen.
De baas van de Saxo-ploegtwitter:olegtinkov twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 18:29:20@albertocontador stay cool. the team is much stronger than Sky we will fuck them BIG time! Applauds to Bjarne. #TdF13 will be OURS.#tdf reageer retweet
Als ze dat dachten, was het niet nodig om hem terug te laten zakken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:54 schreef Marcoss het volgende:
Movistar stond nog met 3 man in de top-10, waarbij Costa sowieso superknecht voor die andere 2 zou worden, normaal gesproken. Snap wel dat ze hem terug lieten zakken, hadden waarschijnlijk gedacht dat ze er toch simpel weer naar toe zouden rijden.
Goeploegskequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Marcoss het volgende:
De baas van de Saxo-ploegtwitter:olegtinkov twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 18:29:20@albertocontador stay cool. the team is much stronger than Sky we will fuck them BIG time! Applauds to Bjarne. #TdF13 will be OURS.#tdf reageer retweet
Is ook waar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze dat dachten, was het niet nodig om hem terug te laten zakken.
Dat dachten/hoopten ze idd, maar bleek dus niet te werken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is ook waar.
Maar Valverde en Quintana zijn/waren dé kopmannen bij Movistar, Costa niet. Achteraf gezien hadden ze hem gewoon in groep 1 moeten houden (ook voor het ploegenklassement), maar denk dat ze erop hoopten dat ze alsnog terug zouden komen met zijn hulp.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:37 schreef stalybridge het volgende:
[..]
De kracht van zo'n reactie zal Cavendish wel boven zijn pet gaan.
Haha wtfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Marcoss het volgende:
Ha, ha mooie reactie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ha, ha mooie reactie.
Tinkov is niet alleen sponsor maar ook wielerfan.
twitter:olegtinkov twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 18:39:31Shit, Economic slowdown in China, but I was going to order 180m yacht and buy Froome, hmm.. probably should postpone it for now. reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]twitter:olegtinkov twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 18:39:31Shit, Economic slowdown in China, but I was going to order 180m yacht and buy Froome, hmm.. probably should postpone it for now. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |