heb je jouw pc weggebracht ter reparatei?~quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:34 schreef minthy het volgende:
Wofl, nu kan ik niet meer quoten!!1
Maar ik hou er ook van
Rond een uur of 1 naar bed, gefrustreerd wakker liggen tot een uur of 4/5, mezelf voorgenomen om er rond een uur of 9 uit te gaan, om 11u wakker schrikken en de hele dag brak zijn. Al een paar maandenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:33 schreef ChungLingSoo het volgende:
~23:00 naar bed, nog even lezen tot 01:00 en dan om 05:45 de wekker. Gaat al 10 jaar goed.
Neen, ik kan er zelf ook wel op stampen!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb je jouw pc weggebracht ter reparatei?~
Je hebt 'm toch wel gekocht ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik kan er zelf ook wel op stampen!
Hoop dat de verkoper beteuterd keek toen je er op begon te stampenquote:
geregistreerd op: zaterdag 28 maart 2009 @ 13:28quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:42 schreef ChungLingSoo het volgende:
Tering. 14 Jaar op dit forum. Alle garpjes ken ik. Ik word oud
He mieninimiuis!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo gegeten, afwas gedaan. Nu wachten tot dat ik op de bus mag.
Oke.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo gegeten, afwas gedaan. Nu wachten tot dat ik op de bus mag.
Hoiquote:
Ik ben een oldbie < 700, Maar was het niet eens met de nieuwe postvoorwaarden. Dus ben gestopt met posten onder die naam.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt kloons?
Heerlijk bekennen aapje. Dat je elke dag zit te wachten op posts van mij met daarin wat ik gedaan heb.quote:
Muis is inderdaad wel makkelijkerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi, wil je of mijn naam goed spellen of er gewoon Muis van maken? Dankje
Rolfjequote:
Absoluut, even later ging hij de park checkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:41 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Hoop dat de verkoper beteuterd keek toen je er op begon te stampen
Ik heb een UI voor jequote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:45 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Ik ben een oldbie < 700, Maar was het niet eens met de nieuwe postvoorwaarden. Dus ben gestopt met posten onder die naam.
Je mag mijn UI wel eens aankleden. En dan fatsoenlijk normaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een UI voor jeJe bent niks verplicht verder, ik verveel me.
[ afbeelding ]
Ik hou wel van naakte muizenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag mijn UI wel eens aankleden. En dan fatsoenlijk normaal.
Check vorige topic, fb en twitter...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hou wel van naakte muizen
waar blijven jouw rokje fotoos
Zie Twitter, een hele leuke!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hou wel van naakte muizen
waar blijven jouw rokje fotoos
Hey! Da's cool! Thanks! Lees ook het verhaal achter die meneer, erg indrukwekkend!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een UI voor jeJe bent niks verplicht verder, ik verveel me.
[ afbeelding ]
Die was speciaal voor SC, want hij vond de foto's zonder muizenbenen erin niets.quote:
Tering.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Hey! Da's cool! Thanks! Lees ook het verhaal achter die meneer, erg indrukwekkend!
Ik heb de link gecopied. Weet mijn wachtwoord op dit moment even niet, maar ik ga 'm gebruiken!
Heeft die lummel wel gereageerd dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die was speciaal voor SC, want hij vond de foto's zonder muizenbenen erin niets.
Nou zo mooi zijn ze op dit moment niet. Overal eelt, zelfs vuil dat ingesleten is in het eeltquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tering.
Muis wat heb je een mooie voeten
Tuurlijk nietquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:54 schreef ChungLingSoo het volgende:
Verrek, geen pwd nodig! Dank je, Rolf/Wolf!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
Applaus voor de slechtste uitvoering van de matige grap!
Ik was wel trots dat ik het in de auto (als bijrijder) op mijn iPhone heb gemaakt die garp.quote:
Nou, inderdaad...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Ik zou nog eens een keertje wat voor hem doen.
Probeer dat eens op een hobbelweg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik was wel trots dat ik het in de auto (als bijrijder) op mijn iPhone heb gemaakt die garp.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Probeer dat eens op een hobbelweg.
Ik heb geen trekdrop, vulgaire praatjesmaker...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Welkom trouwens! Je bent zojuist lucky geget! Want!!! minthy heeft trekdrop en ranja, CLS heeft bier en Pino112 heeft kroketten!
Bier en kroketten gaan er wel in!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Welkom trouwens! Je bent zojuist lucky geget! Want!!! minthy heeft trekdrop en ranja, CLS heeft bier en Pino112 heeft kroketten!
Oh nee 2 trekzakken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen trekdrop, vulgaire praatjesmaker...
Ik wel hoor, in variabele grootte.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen trekdrop, vulgaire praatjesmaker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |