Eensquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:04 schreef stalybridge het volgende:
Alle andere ploegen kunnen nu toch wel stoppen met rijden in groep 2? Ze pakken het toch niet meer terug. Laat Sky rijden.
Welk Sky?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:04 schreef stalybridge het volgende:
Alle andere ploegen kunnen nu toch wel stoppen met rijden in groep 2? Ze pakken het toch niet meer terug. Laat Sky rijden.
Yup, de menselijke zuipmaat van Wigginsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:03 schreef DeLuna het volgende:
Blijkt Froome nou de menselijke maat te zijn?
Benatti?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:04 schreef stalybridge het volgende:
Ik zie Sagan het wel afmaken eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:05 schreef dtt2 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Cavendish hier niet gaat winnen?
Niet de enige die het hoopt in elk gevalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:05 schreef dtt2 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Cavendish hier niet gaat winnen?
Dag Mevrouw Dijkstraquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:05 schreef debeterebob het volgende:
Ik had deze 14 in mijn poule+ Froome
pfff zo snel. nu nog een kleine 5, ik haal de finish wel gelukkig.quote:
quote:Omega Pharma-Quickstep wins 'Fighting Spirit' award
Cavendish will represent his team, Omega Pharma-Quickstep that has just been voted winners of the 'Fighting Spirit' award for stage 13.
Ja precies, die heeft toch het meest geprofiteerd de laatste kilometersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zie Sagan het wel afmaken eigenlijk.
Communisten kunnen best revolutionair zijn hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:06 schreef Poc. het volgende:
Mollema een agressieve kerel....
Man, het is een Groninger
Allemaal nieuwe routersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:06 schreef Pino112 het volgende:
Saxo krijgt een zak dollars opgestuurd vanuit Belkin HQ
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:06 schreef ejfaar het volgende:
D&D die dachten dat de kopgroep het bij 11sec voorsprong opgaf
Hoe zit het ook alweer precies met die 3 minutenregel? Als er nu iemand uit die groep valt krijgen ze ook gewoon de tijd van de rest toch? Of moet je dan met een groot peleton zijn ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:06 schreef kilon het volgende:
Die scherpe bocht is in ieder geval geen probleem meer.
Dat is 3km reglquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe zit het ook alweer precies met die 3 minutenregel? Als er nu iemand uit die groep valt krijgen ze ook gewoon de tijd van de rest toch? Of moet je dan met een groot peleton zijn ofzo?
Die kijkt toch nooit tijdens de etappe?quote:
Saxo is het treintje voor de sprinters.quote:
Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:08 schreef muzas het volgende:
D&D die denken dat die nederlanders van Cav winnen.
Jepquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet Belkin___!
Chavanel is Frans natuurlijk
Ja dat bedoel ikquote:
Saxo bank mag wel winnen hier. Al wordt het Cavendish vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zal Belkin iets proberen? Denk het niet.
Scheuren door valpartij of pech worden niet aangerekend.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Maar wat is die regel precies?
Binnen de 3km van de streep vallen = zelfde tijd als de groep waarin je reedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Maar wat is die regel precies?
Ok, dus niet afhankelijk van met hoeveel je daar rijdt. Nice.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Binnen de 3km van de streep vallen = zelfde tijd als de groep waarin je reed
Inderdaad, zoals het hoort. Prachtig.quote:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 17:12:16Cavendish wint de etappe maar de echte winst is voor onze Belkin boy's Mollema en Ten Dam dit is onze tourrrrrrrrr#TDF2013 reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelde Herbert nou dat Mollema wellicht ook wel de sprint kon winnen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |