Hij zit wel alleen he? Weinig Sky mensen meer over.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Froome heeft nog 3 minuten voorsprong. Ik denk niet dat hij erg wakker ligt. Die bouwt zijn voorsprong weer uit op de Ventoux waarschijnlijk.
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:00 schreef Bastiefcg het volgende:
Groep valverde rijd 10 km per uur langzamer?
Valverde bleef afgelopen zaterdag wel het dichtste bij hem in de buurt. Op papier is hij de gevaarlijkste concurrent voor Froome.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef DeeBee het volgende:
Dijkstra kan echt niet nadenken.
Hoe dan ook staat na vandaag de nummer 2 waarschijnlijk dichter bij Froome dan aan het begin van de dag, hoe de neuk kan deze situatie dan 'winst' zijn voor hem?! Echt zeg...
Tuurlijk valt er een concurrent weg, maar er staan er straks 2/3/4 dichterbij dan Valverde stonden misschien.
Zegt op zich niks, is een ander deel van het parcours.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:00 schreef Bastiefcg het volgende:
Groep valverde rijd 10 km per uur langzamer?
Ok.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:00 schreef Columbiafan het volgende:
Stiekem hoop ik wel dat Mollema en Ten Dam een énorme lel krijgen in de bergen van Quintana
Die hebben wel vrij veel geluk gehad, ze waren volgens mij de eerste twee Belkin mannen net op het moment dat het brak. Ik neem aan dat het niet afgesproken is met Saxo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Remzz het volgende:
Toch wil ik het verhaal wel horen van Mollema en LtD. De ploeg rijd voorop al een uur, ze zitten daar achter, breekt het peloton zitten ze erbij.
De man die hijzelf als de grootste concurrent zag, valt weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef DeeBee het volgende:
Dijkstra kan echt niet nadenken.
Hoe dan ook staat na vandaag de nummer 2 waarschijnlijk dichter bij Froome dan aan het begin van de dag, hoe de neuk kan deze situatie dan 'winst' zijn voor hem?! Echt zeg...
Tuurlijk valt er een concurrent weg, maar er staan er straks 2/3/4 dichterbij dan Valverde stonden misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |