Wat lul je? Hij rijdt mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:58 schreef kilon het volgende:
Toch de vraag, wil Mollema niet of kan Mollema niet? Ik ga toch uit van het eerste.
Dat zou lachen zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Tjacka het volgende:
is er op de weg naar de ventoux nog kans op waaiers
Sagan heb je dan nog.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef ejfaar het volgende:
Beter dondert Cav van zijn fiets en wint een Nederlander de etappe
Dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef debeterebob het volgende:
Froome gaat gewoon op de klim naar de kopgroep toe
10W/kg
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef DeeBee het volgende:
Dijkstra kan echt niet nadenken.
Hoe dan ook staat na vandaag de nummer 2 waarschijnlijk dichter bij Froome dan aan het begin van de dag, hoe de neuk kan deze situatie dan 'winst' zijn voor hem?! Echt zeg...
Tuurlijk valt er een concurrent weg, maar er staan er straks 2/3/4 dichterbij dan Valverde stonden misschien.
Tot nu toe welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Iedereen eigenlijk het was echt het hoogtepunt van de tour.
Ik snapte het ook al niet. Alleen Valverde valt weg, dat is de enige "winst"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef DeeBee het volgende:
Dijkstra kan echt niet nadenken.
Hoe dan ook staat na vandaag de nummer 2 waarschijnlijk dichter bij Froome dan aan het begin van de dag, hoe de neuk kan deze situatie dan 'winst' zijn voor hem?! Echt zeg...
Tuurlijk valt er een concurrent weg, maar er staan er straks 2/3/4 dichterbij dan Valverde stonden misschien.
Hij zit wel alleen he? Weinig Sky mensen meer over.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Froome heeft nog 3 minuten voorsprong. Ik denk niet dat hij erg wakker ligt. Die bouwt zijn voorsprong weer uit op de Ventoux waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |