Ja en dat ze elkaar vocaal aanvallen hoort er ook bij. Dat rellen maakt het wel kapot.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jawel man, uitpubliek geeft gewoon zn andere sfeer erbij
Rellen gebeurd toch niet meer in de buurt van het stadion, daar is geen kans meer voor gezien je als vee afgevoerd word door tunnels en elkaar nooit meer ziet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en dat ze elkaar vocaal aanvallen hoort er ook bij. Dat rellen maakt het wel kapot.
Al weet je waar mijn interesses liggen
De intentie hebben en daadwerkelijk iets uitvoeren zijn nog altijd twee grote verschillen heb ik mij laten vertellen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens de NOS zijn Van der Laan en Aboutaleb van plan om vanaf het seizoen 2014/15 wél weer uitsupporters toe te laten bij de Klassiekers.
en toch zijn we er altijdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:25 schreef BesottedOrb het volgende:
Jammer...
In de Arena voelt het altijd zo leeg en stil zonder Feyenoord supporters
Denk je? Weet je hoeveel ME er nu nog steeds staat bij Ajax - Feyenoord? Dat terwijl er dan geen uitfans zijn.quote:
En hoeveel zouden er zijn als wel 'fans' van Feyenoord zouden zijn?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
Denk je? Weet je hoeveel ME er nu nog steeds staat bij Ajax - Feyenoord? Dat terwijl er dan geen uitfans zijn.
Wel iets je meer inderdaad maar bij een festival midden op een marktplein staat ook politie. Met zo'n grote aantallen mensen is het logisch dat er politie op de been is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En hoeveel zouden er zijn als wel 'fans' van Feyenoord zouden zijn?
En met zulke kuthooligans die zich 'fans' noemen heb je nog veeeeeeeel meer nodig. Snappie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel iets je meer inderdaad maar bij een festival midden op een marktplein staat ook politie. Met zo'n grote aantallen mensen is het logisch dat er politie op de been is.
Laten we bevrijdingsfestival dan ook maar verbieden, bespaart een hoop geld.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |